Hij heeft zijn voetbalteam toch, als ik de reklame moet geloven?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Met zijn toewijding voor de sport heeft hij toch geen tijd voor vrienden
gehehehquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze wilden een kijkje achter de schermen.
Ik vond hem juist wat arrogant overkomen in interviews. Over die show op de baan ging het wmb ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me juist een vriendelijke jongen, in alle interviews die ik van hem heb gehoord en gelezen.
Dit is ook gewoon deel van de sport.
Vind ik ook. Is niet nodig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef Remzz het volgende:
Het is wel een beetje een vervelend mannetje dat juichen bij elk punt.
Dit is ook echt gewoon bizarre psychologische oorlogsvoering, maar Verwijlen is op die loper wel een echte 'teringlijer' ja volgens mij...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef Remzz het volgende:
ja als het een buitenlander was dan stond het hier vol kotssmileysquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef RanTheMan het volgende:
tof dat het een nederlander, is, maar jesus wat een arrogant manneke
Klopt, wordt ook regelmatig gezegd. Op de loper kan hij heel irritant zijn, maar dat vind ik alleen maar relaxtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is ook echt gewoon bizarre psychologische oorlogsvoering, maar Verwijlen is op die loper wel een echte 'teringlijer' ja volgens mij...![]()
Schijnt er allemaal gewoon bij te horen, was van de week bij die Koreaanse ook. Maar de Hollander moet natuurlijk gewoon doen.quote:
Dat wel ja.quote:
doe dat in de finale ofzo... als je de finale nu niet haalt komt het vrij arrogant over...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef Remzz het volgende:
snelwandelen is nog tofferquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef DutchSL het volgende:
Het is dat het een Nederlander is, maar dit vind ik echt 1 van de minst aantrekkelijke sporten op de OS.
Ik wil net zeggen, was bij die Koreaan net zo. Hoort gewoon ook bij de sport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schijnt er allemaal gewoon bij te horen, was van de week bij die Koreaanse ook. Maar de Hollander moet natuurlijk gewoon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |