Als je goed gaat kan je een week nauwelijks lopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens hard door men enkel gegaan met voetbal oid. Geen dagen last van gehad ofzo in ieder geval.
Wel veel snel heen en weer stappen/springen... lijkt me niet handig als je last van je enkel hebt. Maar lijkt gelukkig mee te vallenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef Mestras het volgende:
Zoveel hoeft hij ook niet te lopen gelukkig voor hem
Dan valt het gelukkig meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft Bas blijkbaar geen last van.
11:35 belde....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef Zelva het volgende:
Strafje voor passiviteit voor die Braziliaan...
Oh wacht, verkeerde sport.
Zou ook niet mijn vriend zijn denk ik, nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Verwijlen lijkt me een behoorlijk vervelend mannetje btw.
Zal met de stress van het moment te maken hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad! Stuk belangrijker.quote:
Lijkt me juist een vriendelijke jongen, in alle interviews die ik van hem heb gehoord en gelezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
In interviews sympathiek, in hun sport zijn atleten wel vaker vervelendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Voglens mij inderdaad wel ja. Vol van zichzelf. Schermen is denk ik ook zelfs nog een niveautje erger kwa korpsbal dan hockeyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Iedere topsporter moet een klein beetje een klootzak zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Met zijn toewijding voor de sport heeft hij toch geen tijd voor vriendenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou ook niet mijn vriend zijn denk ik, nee.
Ah, dan vind ik het prima.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me juist een vriendelijke jongen, in alle interviews die ik van hem heb gehoord en gelezen.
Dit is ook gewoon deel van de sport.
Moest lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze wilden een kijkje achter de schermen.
Ja, zou de broer van Martin Verkerk kunnen zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef Malahide het volgende:
Serieuze vraag: is hij altijd zo opgefokt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |