Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet ernstiger maken dan het is.. Nederlanders weer hoor
Ben jij ooit wel eens serieus door je enkel gegaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Oooo, 10 minuten. Dan is de ergste pijn wel weg zolang er niks gescheurd is
Nou..daar vergis je je heel sterk in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Oooo, 10 minuten. Dan is de ergste pijn wel weg zolang er niks gescheurd is
Ja hoor. Wie niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:36 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens serieus door je enkel gegaan?
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:36 schreef alors het volgende:
Moet hij al zijn partijen vandaag spelen?
Geloof me, je kunt niet meer lopen na 10 minuten... En dat kan bij een verrekking ookquote:
Je kunt er veel van zeggen, maar niet dat het saai isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is dat het een Nederlander is maar dit is best saai
Ik ben ook wel eens hard door men enkel gegaan met voetbal oid. Geen dagen last van gehad ofzo in ieder geval.quote:
Ik vind het eigenlijk wel een geestige sport! Leuker om naar te kijken dan roeien als je t mij vraagtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is dat het een Nederlander is maar dit is best saai
Nee je blijft wel beetje pijn hebben, maar niet zo dat je dag niet meer kan sporten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens hard door men enkel gegaan met voetbal oid. Geen dagen last van gehad ofzo in ieder geval.
Heeft Bas blijkbaar geen last van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef Neroje het volgende:
[..]
Geloof me, je kunt niet meer lopen na 10 minuten... En dat kan bij een verrekking ook
Als je goed gaat kan je een week nauwelijks lopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens hard door men enkel gegaan met voetbal oid. Geen dagen last van gehad ofzo in ieder geval.
Wel veel snel heen en weer stappen/springen... lijkt me niet handig als je last van je enkel hebt. Maar lijkt gelukkig mee te vallenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef Mestras het volgende:
Zoveel hoeft hij ook niet te lopen gelukkig voor hem
Dan valt het gelukkig meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft Bas blijkbaar geen last van.
11:35 belde....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef Zelva het volgende:
Strafje voor passiviteit voor die Braziliaan...
Oh wacht, verkeerde sport.
Zou ook niet mijn vriend zijn denk ik, nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Verwijlen lijkt me een behoorlijk vervelend mannetje btw.
Zal met de stress van het moment te maken hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad! Stuk belangrijker.quote:
Lijkt me juist een vriendelijke jongen, in alle interviews die ik van hem heb gehoord en gelezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
In interviews sympathiek, in hun sport zijn atleten wel vaker vervelendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Voglens mij inderdaad wel ja. Vol van zichzelf. Schermen is denk ik ook zelfs nog een niveautje erger kwa korpsbal dan hockeyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Iedere topsporter moet een klein beetje een klootzak zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Met zijn toewijding voor de sport heeft hij toch geen tijd voor vriendenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou ook niet mijn vriend zijn denk ik, nee.
Ah, dan vind ik het prima.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me juist een vriendelijke jongen, in alle interviews die ik van hem heb gehoord en gelezen.
Dit is ook gewoon deel van de sport.
Moest lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze wilden een kijkje achter de schermen.
Ja, zou de broer van Martin Verkerk kunnen zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef Malahide het volgende:
Serieuze vraag: is hij altijd zo opgefokt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |