Lampen op de helmen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Mestras het volgende:
Jammer dat die stokken niet glow in de dark zijn, nu zie je helemaal niet als er eentje scoort
Mja, alleen is Goerges een lekker wijfquote:
de helm licht op...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Mestras het volgende:
Jammer dat die stokken niet glow in de dark zijn, nu zie je helemaal niet als er eentje scoort
Een lightsaber?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Mestras het volgende:
Och, ik stoor me er niet zo aan. Dit is natuurlijk ook een stukje psychologische oorlogsvoering.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voglens mij inderdaad wel ja. Vol van zichzelf. Schermen is denk ik ook zelfs nog een niveautje erger kwa korpsbal dan hockey
Hij is ook geen lelijke jongenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja, alleen is Goerges een lekker wijf
Ja eerst vond ik het erg, maar blijkbaar is het gewoon normaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Montov het volgende:
Wel heel veel blaaskaakjes. Constant het uitbundige vieren. Ook die Duitse na de schermrel, wat dus normaal is.
Dat was respectloosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Montov het volgende:
Wel heel veel blaaskaakjes. Constant het uitbundige vieren. Ook die Duitse na de schermrel, wat dus normaal is.
Ik oordeel niet over het uiterlijk van mannenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is ook geen lelijke jongen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef BVO het volgende:
God wat een calvinistische kutreacties hie.
laag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef vivelafete het volgende:
Holy shit, hij is die gast wel echt aan het dollen!
Hoe is het niveau van die tegenstander tov de wereldtop?
Hij lijkt me gewoon niet aardig, mag tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef BVO het volgende:
Echt hèquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef BVO het volgende:
Prikken levert een punt op! Beetje zoaks neuken maar dan met een stalen piemolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef June. het volgende:
Ik snap er niks van! Iemand een noob uitleg?
Gewoon zoveel mogelijk treffers maken in 3x3 minuten. Bij 15 treffers is het over. Je mag alleen steken, over het hele lichaam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef June. het volgende:
of je man/vriendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef alors het volgende:
Lijkt me trouwens echt superkut als je pa ook je coach is
Boeiend. Vrouwen beoordelen elkaar ook allemaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over het uiterlijk van mannen
3 rondes van steeds 3 minuten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef June. het volgende:
Heeft een Nederlander eindelijk een winnersmentaliteit..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:47 schreef DeeBee het volgende:
Mensen die nu haten op de psychologische en mentale strijd met dat vieren enzo...
Een excentrieke Nederlander, het moet toch niet gekker worden nee!![]()
Hij is niet echt knap tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is ook geen lelijke jongen
Beter kan ik het niet omschrijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prikken levert een punt op! Beetje zoaks neuken maar dan met een stalen piemol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |