Lampen op de helmen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Mestras het volgende:
Jammer dat die stokken niet glow in de dark zijn, nu zie je helemaal niet als er eentje scoort
Mja, alleen is Goerges een lekker wijfquote:
de helm licht op...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Mestras het volgende:
Jammer dat die stokken niet glow in de dark zijn, nu zie je helemaal niet als er eentje scoort
Een lightsaber?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Mestras het volgende:
Och, ik stoor me er niet zo aan. Dit is natuurlijk ook een stukje psychologische oorlogsvoering.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voglens mij inderdaad wel ja. Vol van zichzelf. Schermen is denk ik ook zelfs nog een niveautje erger kwa korpsbal dan hockey
Hij is ook geen lelijke jongenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja, alleen is Goerges een lekker wijf
Ja eerst vond ik het erg, maar blijkbaar is het gewoon normaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Montov het volgende:
Wel heel veel blaaskaakjes. Constant het uitbundige vieren. Ook die Duitse na de schermrel, wat dus normaal is.
Dat was respectloosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Montov het volgende:
Wel heel veel blaaskaakjes. Constant het uitbundige vieren. Ook die Duitse na de schermrel, wat dus normaal is.
Ik oordeel niet over het uiterlijk van mannenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is ook geen lelijke jongen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef BVO het volgende:
God wat een calvinistische kutreacties hie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |