quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
Het is ook niet zo dat Merel ongeschikt is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:25 schreef Kaas99 het volgende:
http://m.volkskrant.nl/ar(...)r-helemaal-leeg.html
Arme Merel. Het is ook niet makkelijk. Geert Wilders op je eerste werkdag en vervolgens een tragische stroom komkommernieuws. Ik hoop niet dat ze er op wordt afgerekend en weer terug moet naar AT5 om daar het plaatselijke nieuws over de Amsterdamse boktor te presenteren.
Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat Merel Westrik niet natuurlijk presenteert? Knikje hier, ja zeggen daar, nog een knikje, en dan geforceerd het antwoord uit de gast trekken om het volgende fragment te kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat Merel ongeschikt is.
Dit is zo geforceerd DWDD-achtig opgezet maar dan met een pauperbudget, dat het net zo onnatuurlijk is als Marijke Helwegen.
Waar heb ik dat eerder gezien?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat Merel Westrik niet natuurlijk presenteert? Knikje hier, ja zeggen daar, nog een knikje, en dan geforceerd het antwoord uit de gast trekken om het volgende fragment te kunnen laten zien.
Goede columnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/07/31/half-8-live/
Een betekenisvol programma bieden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:02 schreef Karina het volgende:
De NPO ging al niet uit van hoge kijkcijfers. “We weten vooraf dat zo’n programma in de zomer niet de hoogste cijfers scoort, maar toch vinden we het belangrijk om een betekenisvol programma te bieden voor mensen die wél tv willen kijken als het warm weer is
quote:11 minutes ago
WNLhalf8live
Straks in #WNL #Half8Live!: Frits Huffnagel, Jack de Vries, Pieter Klein Beernink, Jaap de Groot en... Margreet Dolman! #NED3
Ze geven het weer de schuld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een betekenisvol programma bieden?
Waar?
Nog meer rechtse politici.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:41 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Jack de Vries zit toch ook maar weer constant overal he.
Als ze slim zijn, blijven ze weg. Geen hond die kijkt en er valt geen winst te behalen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nog meer rechtse politici.
Komt er ook nog een keer iemand van de PvdA, SP, Groenlinks, PvdD? Of zelfs maar D66?
Maar dat is toch logisch? Het is een programma voor mensen die met warm weer ook tv willen kijken. Gister was het geen warm weer dus de doelgroep keek niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar het is nu toch geen warm weer meer en gisteren waren er ook maar 90.000.
Nou nou nouquote:Het is gewoon een waardeloos programma. Dat is wat het is.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Kunnen wij niet op een of andere manier die tweet van de dag worden?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe dan?
Deze reeks moet wel een keer langskomen, hier zitten alle kijkers.
Topicreeks: [NED3] WNL Half 8 Live! - De zomerse vervanger van DWDD.
Geen idee, ik lees bijna alleen maar op twitter. Ik kan het wel even neerzetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe dan?
Deze reeks moet wel een keer langskomen, hier zitten alle fans.
Topicreeks: [NED3] WNL Half 8 Live! - De zomerse vervanger van DWDD.
Ik zit nauwelijks op Twitter, ook geen idee hoe dat daar aan moet komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees bijna alleen maar op twitter. Ik kan het wel even neerzetten.
Hij deed het bij So You Wannabe a Popstar idd prima.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Hilbrand was zo gek nog niet als je kijkt wat er nu zit qua 'capabele' mensen.
Uh het duurde ook even voordat het me gelukt wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit nauwelijks op Twitter, ook geen idee hoe dat daar aan moet komen.
Als Frits niet je ding is dan kan dat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:44 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een droevenis dit, eerste keer dat ik kijk. Ik zou dr niet eens doen
Ik moet eigenlijk plassen maar ik wil het niet missen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
Hilarisch, een kerel van 76 die niet over een hekje kan klimmen, ben benieuwd hoe dat afloopt.
Als je gaat plassen mis je zo een stuk of 5 items.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk plassen maar ik wil het niet missen.
Ja, zoiets verstond ik ook. Kras Kruntie.quote:
Ah jammer geen Alexander.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Welke expert zal nu weer aanschuiven?
Oh dat kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat muziekje is toch gewoon van dat ochtendprogramma van WNL?
Ah aanradertje dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het eens op UG bekeken omdat ik gehoord had dat het ook behoorlijk slecht was.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Die zogenaamde sportverslaggever ziet eruit als een zwerver.
Bij de Mac is een burger een euro.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:01 schreef TUFKAL het volgende:
Enige idee wat die waanzin van WNL de burger kost Jaap?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Die zogenaamde sportverslaggever ziet eruit als een zwerver.
Tweet het even naar WNLquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze lezen FOK
[Judo] #12 Straks 2e ronde Willibrordse
Het lijken de kijkcijfers van WNL welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Alsof het om miljoenen gaat, 48.000 euro...
Wim de Bie ziet er een stuk beter uit.quote:
Unieke gast mensen!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:04 schreef Paul het volgende:
Margreet Dolman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet dit op de Jakhalzen lijken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Dolman, Jack, het lijkt totaal niet op een slap aftreksel van een zielige poging een beetje op DWDD te lijken.
Voor de mannen ja, waarom kijk ik eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De verslaggeefsters zijn werkelijk de enige reden om dit programma te kijken
Hero.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Tja op wie zou ik stemmen De Piraten of Johan Vlemmix.
quote:Zetteke@Zetteke
@ReneNieuw en mis #half8live ? nee toch :}
https://twitter.com/Zettekequote:Zetteke@Zetteke
@His_Yoghurt Trek het je niet zo aan.. Luister liever naar Merel.. een baken van wijsheid in een oceaan van rubber eendjes! #half8live
Dat kan niet als Bert of Grover?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zal wel boodschappen moeten doen.
Morgen Prem en Felix?quote:
Extra zwaar natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:14 schreef Paul het volgende:
Wedden dat hij nog een mannenstem gaat doen
Doetie altijd
Zekersquote:
En dan kun je mij oprapenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:14 schreef Paul het volgende:
Doetie altijd
Met haar vriendin erbij zou ik haar wel doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef Renesite het volgende:
Whehehehehe "Ik ben niet lesbisch.. maar.... euh.... We hebben het over u!"
De ene is Wim T.quote:
Dat is natuurlijk anders.quote:
Ja die heb ik ook gezien. Ik vond het wel grappig om te zien hoe al die poppenspelers op de grond lagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk anders.
Laatst was er een docu over hoe Sesamstraat gemaakt wordt met al die poppenspelers.
Had ik eigenlijk niet moeten kijken.
Linkje?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien. Ik vond het wel grappig om te zien hoe al die poppenspelers op de grond lagen.
Is Sesamstraat niet echt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien. Ik vond het wel grappig om te zien hoe al die poppenspelers op de grond lagen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:14 schreef Paul het volgende:
Doetie altijd
Ik ook.quote:
Lijkt me een leuk itempje voor morgenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
Even off topic: er is me hier toch een noodweer uitgebarsten opeens.. alarms van de auto's gaan ervan af.
Noodweer in Amsterdam! Riolen overstromen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk itempje voor morgen
Lekker buitjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
Even off topic: er is me hier toch een noodweer uitgebarsten opeens.. alarmen van de auto's gaan ervan af.
Ze is een 'fabulous mama'.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft ze een vestje aan alsof ze naar een feestje moet, met die glittertjes?
Of een fatsoenlijke auto kopenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Een verbod binnen de bebouwde kom? Dan moet je buiten stad of dorp parkeren?
Waar moet je dan parkeren? Buiten de stad ergens. Ook niet handig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef Paul het volgende:
In Utrecht mag je vanaf 2015 niet met een auto ouder dan 8 jaar naar binnen
Dus ik ook niet
Eens in de zoveel tijd begint dat gelul over klassiekers weer. Ik heb ook een klassieke Mercedes gehad, ik had 'm net een week en ze wilden hier in Amsterdam al camera's aan de rand van de stad te zetten om die auto's te weren. Komt nooit van de grond.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, dit is best een aardig item.
Dit itempje is idd van de NOS gejatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Oh dit verhaal, het paard dat hij van de koning kreeg.
Volgens mij heb ik wel een tijdje borden zien staan met milieuzone erop, bij de afslag Olympisch Stadion, maar of dat verder iets betekende?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd begint dat gelul over klassiekers weer. Ik heb ook een klassieke Mercedes gehad, ik had 'm net een week en ze wilden hier in Amsterdam al camera's aan de rand van de stad te zetten om die auto's te weren. Komt nooit van de grond.
En Houkes hebben ze ook van Mart gejat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit itempje is idd van de NOS gejat
Dat betreft vrachtwagens. Wat ze zouden kunnen doen is eisen stellen aan de staat van onderhoud van de klassieker, zo kun je de barrels van de klassiekers scheiden. In Duitsland bestaat zoiets en krijg je een H aan het eind van je kenteken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel een tijdje borden zien staan met milieuzone erop, bij de afslag Olympisch Stadion, maar of dat verder iets betekende?
Die 94.000 is van de herhaling. Om half acht keken er slechts 60.000.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:04 schreef J83 het volgende:
Kijkcijfers:
Dinsdag 138.000
Woensdag 94.000
Want warm.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die 94.000 is van de herhaling. Om half acht keken er slechts 60.000.
Helemaal waar, heb 't aangepastquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Die 94.000 is van de herhaling. Om half acht keken er slechts 60.000.
Dat 19:30 - 20:30 prime time is, is misschien ook wel achterhaald. Mensen gaan toch steeds later naar bed, zeker in de zomer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
Opnieuw desastreuze kijkcijfers. Ik vraag me af of het trouwens een primeur in Nederland is dat een live-programma rond prime time minder kijkers scoort dan de herhaling van dat programma rond middernacht.
Zou leuk zijn als een deskundige daar eens onderzoek naar deed.
Oké, maar je snapt mijn punt wel, denk ik. Een programma, op het beoogde tijdstip, live op de buis, trekt slechts 60.000 kijkers. De herhaling daarvan, vier uur later, trekt ruim 50 procent meer kijkers. Op z'n zachtst gezegd bijzonder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef Lemans24 het volgende:
Dat 19:30 - 20:30 prime time is, is misschien ook wel achterhaald. Mensen gaan toch steeds later naar bed, zeker in de zomer.
Ze kunnen de kijkers beter de uitzending op een DVD-tje thuissturen, dat is goedkoper dan uitzenden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ze kunnen de kijkers bijna persoonlijk bedanken.
Die gaan er zo uit met een kop koffie en een gevulde koek als vergoeding.quote:
8quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Dat was een lang item, een dikke 3 minuten!
Estelle is gescheiden van Ruud Gullit en heet nu weer Estelle Cruijff. Nichtje van Johan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:41 schreef Lemans24 het volgende:
Estelle Gullit, Estelle Cruijff, ik snap er geen fuck van...
Aha, dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Estelle is gescheiden van Ruud Gullit en heet nu weer Estelle Cruijff. Nichtje van Johan.
Dit is Mens erger je Nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef DJKoster het volgende:
Ik kijk voor het eerst.. Wat is dit voor crap?
Misschien betaalt WNL wel heel goed en word je opgehaald in een limousine.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Daar zitten er weer twee. Waar halen ze die mensen vandaan? Wie wil nu voor 5 minuten als gast aanschuiven om drie zinnen uit te spreken in een programma waar geen hond naar kijkt?
Dit programma heeft meer experts dan kijkers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Daar zitten er weer twee. Waar halen ze die mensen vandaan? Wie wil nu voor 5 minuten als gast aanschuiven om drie zinnen uit te spreken in een programma waar geen hond naar kijkt?
Of krijg je een handtekening van Jaap de Groot.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Misschien betaalt WNL wel heel goed en word je opgehaald in een limousine.
En de mannen, de hetero's dan, een kusje van Merel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of krijg je een handtekening van Jaap de Groot.
Misschien knelde haar BH.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik dat wij aan het eind van het seizoen van dit programma een vermelding in het programma moeten krijgen als meest trouwe enige kijkers.
Baanwielrennen, goud voor iemand, ik zapte even heel snel (ik denk sprint).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu wordt er dus zowel op Nederland 1 als op Nederland 3 over de Olympische Spelen geluld. Voor live-sport moeten we naar buitenlandse zenders zappen.
Dat vraag ik me af. DWDD zit niet voor niets op dat tijdstip.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef Lemans24 het volgende:
Dat 19:30 - 20:30 prime time is, is misschien ook wel achterhaald. Mensen gaan toch steeds later naar bed, zeker in de zomer.
We mogen wel met naam genoemd worden bij de aftiteling.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik dat wij aan het eind van het seizoen van dit programma een vermelding in het programma moeten krijgen als meest trouwe kijkers.
En Nederland 2? 10x beter...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu wordt er dus zowel op Nederland 1 als op Nederland 3 over de Olympische Spelen geluld. Voor live-sport moeten we naar buitenlandse zenders zappen.
Op Nederland 1 zie ik nu die waterpolo coachquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Baanwielrennen, goud voor iemand, ik zapte even heel snel (ik denk sprint).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |