4 mei 2012quote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Mry het volgende:
Hoe oud is die OP? Masela staat er nog in als gekwalificeerd
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Mry het volgende:
Hoe oud is die OP? Masela staat er nog in als gekwalificeerd
Nou in de meerkampfinale in ieder geval nietquote:Op maandag 30 juli 2012 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alleen niet echt interessant met China dat bijna alle medailles gaat pakken.
Nee, erg taai hout.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ongelofelijk knappe sport toch.
Enorme noobvraag: bij die gelijke leggers, breken die houtstammetjes nooit? Ik zie ze echt ver doorbuigen?
Ze moeten volgens mij nog een paar inhalen, dus die scores komen er nog bij.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou in de meerkampfinale in ieder geval niet
Bij de vrouwen doen de russen en amerikanen het ook beter dus zo'n chinees feestje als in Beijing wordt het echt nietquote:Op maandag 30 juli 2012 18:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou in de meerkampfinale in ieder geval niet
Er is geen Chinees in de meerkampfinale...quote:Op maandag 30 juli 2012 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze moeten volgens mij nog een paar inhalen, dus die scores komen er nog bij.
Oh, sorry, las te snel, dacht dat je over deze finale had.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is geen Chinees in de meerkampfinale...
Lijkt mij dat het ook vooral heel veel pijn doet.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef henkde_j het volgende:
Wat moet dat machtig voelen als je zo stil kan hangen in de ringen
Zijn amplitude deugde nietquote:
Nou, Zonderland, borstje nat.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:52 schreef Szura het volgende:
Dat is niet best voor Rusland, dankzij de eerste springer
Nu de rekstok-Chinees die Zonderland tegenkomt
Hij flikkerde er alleen bijna van afquote:Op maandag 30 juli 2012 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nou, Zonderland, borstje nat.Wel paar kleine dingetjes.
Ja.quote:
100% eens, absoluut niet zo sierlijk als de vrouwen. Daar mist gewoon finesse. Net als vrouwen bij voetbal de motoriek missen.quote:
Niet helemaal mee eens want mannen kunnen echt geweldige series springenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
100% eens, absoluut niet zo sierlijk als de vrouwen. Daar mist gewoon finesse. Net als vrouwen bij voetbal de motoriek missen.
Hans van Zetten is volgens mij de enige commentator in Nederland waar ik echt nog nooit geklaag over heb gehoordquote:Op maandag 30 juli 2012 18:58 schreef henkde_j het volgende:
Goede commentator trouwens. Legt het ook voor de noobs uit
Dat is ook echt niet waar. Maar kennis van zaken heeft hij in ieder geval wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hans van Zetten is volgens mij de enige commentator in Nederland waar ik echt nog nooit geklaag over heb gehoord
Of een zwemmende negerquote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom een neger bij 't turnen inzetten? Zijn die gasten medaillemoe? Dat is zoiets als een blanke afvaardigen bij 't hardlopen bij de USA.
Cullen Jones is goed hoorquote:
Dude, Orozco is heersend allround kampioen in de US .quote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom een neger bij 't turnen inzetten? Zijn die gasten medaillemoe? Dat is zoiets als een blanke afvaardigen bij 't hardlopen bij de USA.
"Omdat hij zo klein is ziet er niet zo elegant uit"quote:Op maandag 30 juli 2012 19:01 schreef marcodej het volgende:
Epke kan dus aan de bak.
Terwijl ik de oefening van Kai eigenlijk helemaal niet spectaculair vond.
Ik zie 't.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:02 schreef Mry het volgende:
[..]
Dude, Orozco is heersend allround kampioen in de US .
Eric the Eel in 2000quote:
Was gevallen toch?quote:
Geen 1984 taferelenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:08 schreef Szura het volgende:
Amerika pas 6e, wat vallen die tegen.
Ik mis Paul Hamm
Toevallig, toen ik vanmiddag schoonspringen zat te kijken viel me het okselhaar van de Amerikanen op, vond ik ook niet zo smakelijkquote:
Okselhaar is niet prettig om aan te gluren ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig, toen ik vanmiddag schoonspringen zat te kijken viel me het okselhaar van de Amerikanen op, vond ik ook niet zo smakelijk
Heb jij dat mailtje gestuurd?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig, toen ik vanmiddag schoonspringen zat te kijken viel me het okselhaar van de Amerikanen op, vond ik ook niet zo smakelijk
Ging je mailen?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zit wel heel dicht bij elkaar, met Oekraïne en Rusland daarachterquote:
quote:
quote:
Logisch toch. Andere landen zijn uiteengevallen of aan 't aftakelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
Wel grappig dat we door China nu praten over Zilver kansen.
Nederlandsequote:
Ze moeten zo Lundun tudee.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef Szura het volgende:
Waarom kan dat tafeltennis niet wachten?
Is allang gespeeld, Jie eruit, Jiao door
Ik hoorde dat ookquote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij noemt het een "mondiale sport". LOL!
Alle landen hebben volgens mij Chinezen.quote:
Precies, 95% Chinezen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle landen hebben volgens mij Chinezen.
Op een paar excuusnegers na ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle landen hebben volgens mij Chinezen.
Verder best mooi om naar te kijken, maar laat dan ook gewoon de echte chinezen allemaal meedoen.quote:
Mogen maar 2 meedoen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verder best mooi om naar te kijken, maar laat dan ook gewoon de echte chinezen allemaal meedoen.
Ik hoop dat die kleine rekstokchinees choketquote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een Rus die choked, dat zag je niet in 't Sovjet-tijdperk.
4 jaar geleden waren ze 1,2 en 3.quote:
Dat wordt een mooie finalequote:Op maandag 30 juli 2012 19:31 schreef Szura het volgende:
Zou Kai net zo goed op vloer als in z'n ind. kwalificatie
Hambüchen met z'n B-oefening op rek 16.166, het kan nog moeilijker
Ditto.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Redefine het volgende:
Paard blijf ik toch steeds weer het minste toestel vinden. Als een bezetene rondjes draaien
Ringen vind ik nog saaier.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Redefine het volgende:
Paard blijf ik toch steeds weer het minste toestel vinden. Als een bezetene rondjes draaien
Eens, en ik vind die schaarbeweging ook altijd een beetje klunzig ogen, totaal niet vloeiend, terwijl eigenlijk de rest van turnen juist zo vloeiend is...quote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Redefine het volgende:
En ze raken de onderdelen af en toe waardoor het er niet zo spectaculair uitziet, alsof ze steeds even kunnen rusten.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Eens, en ik blijf die schaarbeweging ook altijd een klunzig ogen, totaal niet vloeiend, terwijl eigenlijk de rest van turnen juist zo vloeiend is...
Dat vind ik daarna de minste.quote:
Vloer heb je tenminste salto's enzo, dit is alleen maar rondjes draaien.quote:
die zijn al 30 minuten aan het doordraaienquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef Szura het volgende:
Zhang: 15.666
Zou Kai: 16.400
Hambüchen: 16.166
Garibov: 15.600
Leyva: 15.866
Hadden ze al.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef Koudewinter het volgende:
Eindelijk een zilveren medaille voor de Britten....
Erg tof jaquote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef wdn het volgende:
Nu draaien ze helemaal door die commentatoren
Ik ga dat straks even terugkijken. (De 'catch up' functie van de BBC-sitequote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef wdn het volgende:
Nu draaien ze helemaal door die commentatoren
vindquote:Op maandag 30 juli 2012 19:58 schreef mrstylo het volgende:
Vindt wel jammer voor Japan om eerlijk te zijn.
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:03 schreef ddx het volgende:
Zit Japan nou nog te protesteren ofzo dat ze met z'n allen om die monitor staan ?
edit: ja dus
Terecht lijkt me. Alleen de uitvoering zou lager moeten zijn, de waarde zelf niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef Szura het volgende:
Tegen de uitgangswaarde als ik het goed begrijp
.4591quote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef ddx het volgende:
Volgens BBC blijft UK op silver zolang hij maar max .5 omhoog gaat.
Nou ja, 0.4591 zei hij, het zal maar precies .5 zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef ddx het volgende:
Volgens BBC blijft UK op silver zolang hij maar max .5 omhoog gaat.
Dat gaat over de uitvoeringquote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef DeeBee het volgende:
Op zich wel een 'fair' protest als ze een punt hebben afgetrokken in eerste instantie...
Japan niet eens met waardering.quote:
Omdat de scheidrechters het anders interpreteren dan volgens de regels het zou moeten worden geinterpreteerd?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe kun je het daar niet mee eens zijn dan?
Omdat hij een 'val' had en het dan de vraag is of het element nog wel telde (maar gewoon heel slecht uitgevoerd was...) of het een echte val was en er helemaal niets telt.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad was erg laag gewaardeerd.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: Japper viel van de bok. Maar hij was technisch gezien klaar dus in principe maakte hij of een zooitje van zijn landing of hij viel. Scheids vond het laatste. Japan het eerste.quote:
of 0.2 of 0.3 of 0.5 maximaalquote:
Ik ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
Twee relletjes, ik zit nu op twee streams te kijken.
schermrel???quote:Op maandag 30 juli 2012 20:11 schreef kilon het volgende:
Zucht, stap ik over naar het schermrelletje, mis ik weer de turnrel. Gaat goed zo..
fuck gemist, welke stream?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
Twee relletjes, ik zit nu op twee streams te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |