Toevallig, toen ik vanmiddag schoonspringen zat te kijken viel me het okselhaar van de Amerikanen op, vond ik ook niet zo smakelijkquote:
Okselhaar is niet prettig om aan te gluren ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig, toen ik vanmiddag schoonspringen zat te kijken viel me het okselhaar van de Amerikanen op, vond ik ook niet zo smakelijk
Heb jij dat mailtje gestuurd?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig, toen ik vanmiddag schoonspringen zat te kijken viel me het okselhaar van de Amerikanen op, vond ik ook niet zo smakelijk
Ging je mailen?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zit wel heel dicht bij elkaar, met Oekraïne en Rusland daarachterquote:
quote:
quote:
Logisch toch. Andere landen zijn uiteengevallen of aan 't aftakelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
Wel grappig dat we door China nu praten over Zilver kansen.
Nederlandsequote:
Ze moeten zo Lundun tudee.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:20 schreef Szura het volgende:
Waarom kan dat tafeltennis niet wachten?
Is allang gespeeld, Jie eruit, Jiao door
Ik hoorde dat ookquote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij noemt het een "mondiale sport". LOL!
Alle landen hebben volgens mij Chinezen.quote:
Precies, 95% Chinezen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle landen hebben volgens mij Chinezen.
Op een paar excuusnegers na ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle landen hebben volgens mij Chinezen.
Verder best mooi om naar te kijken, maar laat dan ook gewoon de echte chinezen allemaal meedoen.quote:
Mogen maar 2 meedoen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verder best mooi om naar te kijken, maar laat dan ook gewoon de echte chinezen allemaal meedoen.
Ik hoop dat die kleine rekstokchinees choketquote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een Rus die choked, dat zag je niet in 't Sovjet-tijdperk.
4 jaar geleden waren ze 1,2 en 3.quote:
Dat wordt een mooie finalequote:Op maandag 30 juli 2012 19:31 schreef Szura het volgende:
Zou Kai net zo goed op vloer als in z'n ind. kwalificatie
Hambüchen met z'n B-oefening op rek 16.166, het kan nog moeilijker
Ditto.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Redefine het volgende:
Paard blijf ik toch steeds weer het minste toestel vinden. Als een bezetene rondjes draaien
Ringen vind ik nog saaier.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Redefine het volgende:
Paard blijf ik toch steeds weer het minste toestel vinden. Als een bezetene rondjes draaien
Eens, en ik vind die schaarbeweging ook altijd een beetje klunzig ogen, totaal niet vloeiend, terwijl eigenlijk de rest van turnen juist zo vloeiend is...quote:Op maandag 30 juli 2012 19:37 schreef Redefine het volgende:
En ze raken de onderdelen af en toe waardoor het er niet zo spectaculair uitziet, alsof ze steeds even kunnen rusten.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Eens, en ik blijf die schaarbeweging ook altijd een klunzig ogen, totaal niet vloeiend, terwijl eigenlijk de rest van turnen juist zo vloeiend is...
Dat vind ik daarna de minste.quote:
Vloer heb je tenminste salto's enzo, dit is alleen maar rondjes draaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |