Terecht lijkt me. Alleen de uitvoering zou lager moeten zijn, de waarde zelf niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef Szura het volgende:
Tegen de uitgangswaarde als ik het goed begrijp
.4591quote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef ddx het volgende:
Volgens BBC blijft UK op silver zolang hij maar max .5 omhoog gaat.
Nou ja, 0.4591 zei hij, het zal maar precies .5 zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef ddx het volgende:
Volgens BBC blijft UK op silver zolang hij maar max .5 omhoog gaat.
Dat gaat over de uitvoeringquote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef DeeBee het volgende:
Op zich wel een 'fair' protest als ze een punt hebben afgetrokken in eerste instantie...
Japan niet eens met waardering.quote:
Omdat de scheidrechters het anders interpreteren dan volgens de regels het zou moeten worden geinterpreteerd?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe kun je het daar niet mee eens zijn dan?
Omdat hij een 'val' had en het dan de vraag is of het element nog wel telde (maar gewoon heel slecht uitgevoerd was...) of het een echte val was en er helemaal niets telt.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad was erg laag gewaardeerd.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: Japper viel van de bok. Maar hij was technisch gezien klaar dus in principe maakte hij of een zooitje van zijn landing of hij viel. Scheids vond het laatste. Japan het eerste.quote:
of 0.2 of 0.3 of 0.5 maximaalquote:
Ik ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
Twee relletjes, ik zit nu op twee streams te kijken.
schermrel???quote:Op maandag 30 juli 2012 20:11 schreef kilon het volgende:
Zucht, stap ik over naar het schermrelletje, mis ik weer de turnrel. Gaat goed zo..
fuck gemist, welke stream?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
Twee relletjes, ik zit nu op twee streams te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |