Niet helemaal mee eens want mannen kunnen echt geweldige series springenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
100% eens, absoluut niet zo sierlijk als de vrouwen. Daar mist gewoon finesse. Net als vrouwen bij voetbal de motoriek missen.
Hans van Zetten is volgens mij de enige commentator in Nederland waar ik echt nog nooit geklaag over heb gehoordquote:Op maandag 30 juli 2012 18:58 schreef henkde_j het volgende:
Goede commentator trouwens. Legt het ook voor de noobs uit
Dat is ook echt niet waar. Maar kennis van zaken heeft hij in ieder geval wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hans van Zetten is volgens mij de enige commentator in Nederland waar ik echt nog nooit geklaag over heb gehoord
Of een zwemmende negerquote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom een neger bij 't turnen inzetten? Zijn die gasten medaillemoe? Dat is zoiets als een blanke afvaardigen bij 't hardlopen bij de USA.
Cullen Jones is goed hoorquote:
Dude, Orozco is heersend allround kampioen in de US .quote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom een neger bij 't turnen inzetten? Zijn die gasten medaillemoe? Dat is zoiets als een blanke afvaardigen bij 't hardlopen bij de USA.
"Omdat hij zo klein is ziet er niet zo elegant uit"quote:Op maandag 30 juli 2012 19:01 schreef marcodej het volgende:
Epke kan dus aan de bak.
Terwijl ik de oefening van Kai eigenlijk helemaal niet spectaculair vond.
Ik zie 't.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:02 schreef Mry het volgende:
[..]
Dude, Orozco is heersend allround kampioen in de US .
Eric the Eel in 2000quote:
Was gevallen toch?quote:
Geen 1984 taferelenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:08 schreef Szura het volgende:
Amerika pas 6e, wat vallen die tegen.
Ik mis Paul Hamm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |