Dat weerhoud mij er ook van om te schrijven naar de gevangenen. Stel ze komen vrij en besluiten je even te komen opzoeken! Ik heb wel op een forum gelezen dat de gedetineerden niet snel om geld zullen vragen maar eerder hun verhaal gewoon kwijt willen en met je willen kletsen. Of zelfs schaken via brief contact. En als je vanaf het begin zegt dat je niet op zoek bent naar een relatie maar gewoon contact wil hebben uit interesse zullen ze daar ook rekening mee houden.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben daar te achterdochtig voor denk ik. Het is een mooi idee, en er zullen vast een hele hoop gevangenen zijn met wie je interessante briefwisselingen kunt hebben, maar ik zou te bang zijn dat ze dingen van me gaan vragen. Verblijf als ze vrijkomen, of geld of dat soort dingen.
En als zo'n gevangene bijvoorbeeld echt een hele erge misdaad had begaan, a la moord ofzo, dan zou ik de neiging hebben er steeds naar te gaan vragen, en ik kan me voorstellen dat iemand daar niet op zit te wachten...
Het is gewoon een idee waar ik vroeger mee rondliepquote:Op maandag 30 juli 2012 16:47 schreef TheClown1 het volgende:
Wat is er zo aantrekkelijk om iemand in de gevangenis te schrijven? Ik zou het alleen maar eng vinden. Die mensen hebben dan gegevens over jou.
Je kan op een profiel klikken en een brief sturen (adres staat erbij) of een e-mail (niet naar iedereen). Maar als je een brief terug wilt ontvangen moet je je adresgegevens opgeven omdat de gedetineerden geen e-mail kunnen terugsturen maar alleen een brief.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
Lijkt mij wel geinig eigenlijk.Gaat dat per e-mail?
Me want!quote:Mehrara, Felicia
CA | 25 | Straight | Catholic
Prior to my incarceration I was a lingerie model while working toward my degree. I’ve never been married but I’m looking for Mr. Right.
Het gevangenisleven misschien niet nee, maar misschien hun "leven" voor de gevangenis wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:08 schreef gelestipjes het volgende:
Het gevangenisleven is niet erg interessant. Als je met zo'n ter dood veroordeelde correspondeert of zo, dan komt het er eigenlijk op neer dat ze 23 uur per dag in hun kamer doorbrengen. Daar valt niet heel erg veel over te vertellen natuurlijk. Goed, en natuurlijk zitten er ook veel tussen die al snel om geld gaan vragen.
Mijn ervaring is dat ze juist vooral veel willen weten over degene waar ze mee schrijven, aangezien ze zelf weinig meemaken.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:54 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Het gevangenisleven misschien niet nee, maar misschien hun "leven" voor de gevangenis wel.
Vrij wanneer ze 50 is.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-759174
Lijkt me toch zielig om die te trollen met een taart met een vijl erin
Waarom heeft iedereen op die site trouwens een religie?![]()
Wil je ze ontmoeten als ze vrij zijn dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Taperol het volgende:
[..]
Vrij wanneer ze 50 is.
Ik vind het wel een interessant project trouwens. Nooit geweten dat het mogelijk is, maar om er zelf aan te beginnen. Nee.
Nee ik vond haar profiel wel komisch gezien het feit ze tot 2041 vast zit.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wil je ze ontmoeten als ze vrij zijn dan?
Wel zielig. Dat zijn nog eens tijden. Die heeft niks meer aan haar leven. Heeft het dan nog zin zou je denken of is het niet makkelijker om gelijk dood te gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Taperol het volgende:
[..]
Nee ik vond haar profiel wel komisch gezien het feit ze tot 2041 vast zit.
Als je haar naam googlet en de misdaad ziet, vind ik het ergens wel terecht.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wel zielig. Dat zijn nog eens tijden. Die heeft niks meer aan haar leven. Heeft het dan nog zin zou je denken of is het niet makkelijker om gelijk dood te gaan.
Omdat ze nadat ze in de gevangenis gekomen zijn natuurlijk ineens het licht hebben gezien, een compleet ander mens zijn geworden, en hun hele leven aan God willen wijden. In ieder geval zo lang ze vastzitten dan.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
Ow idd zegquote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef Taperol het volgende:
[..]
Als je haar naam googlet en de misdaad ziet, vind ik het ergens wel terecht.
Ah ja. Amerika hè..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Omdat ze nadat ze in de gevangenis gekomen zijn natuurlijk ineens het licht hebben gezien, een compleet ander mens zijn geworden, en hun hele leven aan God willen wijden. In ieder geval zo lang ze vastzitten dan.
Te gevaarlijk he. Die kunnen na hun vrijlating makkelijker ineens bij je voor de deur staan.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef Skitzofrenix het volgende:
Waarom naar Amerikaanse gevangenen en niet naar Nederlandse?
Maar die mogen wel e-mailen, dan hoef je je woon gegevens niet bekend te maken.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Te gevaarlijk he. Die kunnen na hun vrijlating makkelijker ineens bij je voor de deur staan.
Tegen de tijd dat je brief aankomt zijn die toch alweer vrijgelaten.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef Skitzofrenix het volgende:
Waarom naar Amerikaanse gevangenen en niet naar Nederlandse?
Daar heb je wel een punt jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je brief aankomt zijn die toch alweer vrijgelaten.
Hm toch jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:42 schreef gelestipjes het volgende:
6) Will the inmate be given my mailing address?
Because inmates do not have access to the Internet, they must correspond through postal mail and therefore require a physical address. The inmate is given whatever address you provide so he/she can respond to your letter. You do not have to give your address if you are willing to get a P.O. Box.
Dus gewoon rechtstreeks met de gedetineerde.
Als ik het een beetje begrijp is ze veroordeeld voor moord met voorbedachte rade, maar aangezien ze samen met d'r vriend was is het niet duidelijk of ze echt zelf de moord heeft gepleegd?!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:56 schreef Paxcon het volgende:
WTF, zij heeft een moord gepleegd?
[ afbeelding ]
Je weet toch: God bless America.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
wow lijkt me best heftig ook. Als je zo lang met iemand schrijft en dan zo'n bericht krijgt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:35 schreef Lastpost het volgende:
In het verleden wel gedaan, ruim twee jaar volgehouden met eentje en kreeg tweewekelijks bericht terug.
Vond het wel bijzonder, het meest nog om te 'kijken' wat zo iemand nou nog bezig houdt, wat ie zoal doet/hoopt/wil/veranderd enz. in de cel.
Degene waarmee ik contact had is uiteindelijk in de cel overleden, zichzelf opgehangen, kreeg daarvan zowaar nog bericht ook.
Deed me inderdaad nogal wat, je krijgt toch een band met zo iemand na zoveel brief-uitwisselingen gek genoeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
wow lijkt me best heftig ook. Als je zo lang met iemand schrijft en dan zo'n bericht krijgt.
Nobel.. nobel.. misschien moet ik zeggen een stukje menselijkheid in de vorm van aandacht. Iets wat die lui weer wat moed geven om door te gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:21 schreef gelestipjes het volgende:
Nou ja, een nobel iets zou ik het nu ook weer niet willen noemen. En een hel, tja, vast wel, maar daar hebben ze het natuurlijk wel zelf naar gemaakt (op die enkeling die onschuldig vastzit na dan). Het zijn natuurlijk niet bepaald kleine vergrijpen waar het om gaat.
Ja echt heftig. Ooit weer willen gaan schrijven met iemand anders?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Deed me inderdaad nogal wat, je krijgt toch een band met zo iemand na zoveel brief-uitwisselingen gek genoeg.
Enerzijds wel, want ik vond het toch wel een eer dat iemand jouw brieven en interesse als lichtpuntje zag in een verder nogal uitzichtloos bestaan en ergens is het ook wel spannend/tof om in contact te komen met iemand die tot dusdanige zaken in staat was/bleek.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja echt heftig. Ooit weer willen gaan schrijven met iemand anders?
Heb je achteraf ook iets gemerkt in de brieven van diegene dat het er aan zat te komen, die zelfmoord zeg maar. Of kwam het voor jou echt als een donderslag bij heldere hemel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Enerzijds wel, want ik vond het toch wel een eer dat iemand jouw brieven en interesse als lichtpuntje zag in een verder nogal uitzichtloos bestaan en ergens is het ook wel spannend/tof om in contact te komen met iemand die tot dusdanige zaken in staat was/bleek.
Anderzijds heb ik door die ervaring zoiets van laat maar zitten, want het deed me misschien wel meer dan zou moeten.
En dan als ze vrij zijn geld geven om over te laten komen. Dan zeggen ze dat ze niks heeft gehad en maak je nog een keer 3000 euro overquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:51 schreef d1ce het volgende:
Haha interessant om misschien ooit eens te doen. Zitten wel een paar leuke meisjes tussen.
Ben je crimineel dan, of heb je een moord gepleegd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:05 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wij kunnen ook met elkaar schrijven hihi
Mijn zusje ligt in stukken in de badkuip. Telt dat ook mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:05 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ben je crimineel dan, of heb je een moord gepleegd?
Heb je daar zelf voor gezorgd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:08 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Mijn zusje ligt in stukken in de badkuip. Telt dat ook mee?
Jottem!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:10 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Heb je daar zelf voor gezorgd?Dan vind ik je interessant genoeg om mee te schrijven/
pb is onderweg, heb meteen m'n postbus nummer er bij gezet, is wel zo handig!
Okéquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Enerzijds wel, want ik vond het toch wel een eer dat iemand jouw brieven en interesse als lichtpuntje zag in een verder nogal uitzichtloos bestaan en ergens is het ook wel spannend/tof om in contact te komen met iemand die tot dusdanige zaken in staat was/bleek.
Anderzijds heb ik door die ervaring zoiets van laat maar zitten, want het deed me misschien wel meer dan zou moeten.
Jij mag alleen op FOK!?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:16 schreef Leandra het volgende:
Las ik nou net dat NL gedetineerden mogen/kunnen mailen?
Dan moet ik daar ook eens aan gaan denken...
Homocide! Zo'n schatje?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe kom jij aan je referentiekader?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:43 schreef agentstarling het volgende:
zitten wel een paar creeps bij maar valt me op dat ze er over het algemeen afgezien van hun gevangenisoutfitjes er vrij normaal uit zien. Daarnaast heb ik ook nog geen spelfout kunnen bespeuren..
Mehquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:57 schreef TheClown1 het volgende:
maar durft er inmiddels iemand te schrijven?
Ik ga schrijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:57 schreef TheClown1 het volgende:
maar durft er inmiddels iemand te schrijven?
Knappe dame uitzoeken welquote:
Die ene chick jaquote:
Die voor homicide zit?quote:
hou je ons op de hoogte met welke inmate en wanneer je het verstuurd hebt en of je reactie hebt gehad...quote:
Dat zou me niet zo boeien. Ik geef liever m'n adres nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh
Zou het wel tof vinden opzich, maar 2 weken wachten op reactie enzo lijkt me dan weer niks
Je kan ook e-mailen hèquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat zou me niet zo boeien. Ik geef liever m'n adres niet
quote:
Oui.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hou je ons op de hoogte met welke inmate en wanneer je het verstuurd hebt en of je reactie hebt gehad...
Edit je naam even wegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef Psy-freak het volgende:
Dear Felicia,
Maybe I'm not the guy you are looking for, since I am not a businessman but a student. I find your profile interesting so I decided to write you.
I'm [naam], [x] y.o. and from the Netherlands. I live in a little city called [stad] and I'm studying [studie].
I like to read, study and make music.
If you'd like to, could you tell me a little more about yourself?
With kind regards,
Thanks!quote:
Als ze dan nog leeftquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Thanks!
Nou, als dat geen neuken wordt, in 2066 weliswaar.
Hij is al weg, wilde het nog wat informeel en basic houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef abhinnaya het volgende:
Ik zou het wat uitgebreider en persoonlijker maken dan zo'n typisch standaard brief
Had even gekeken, moet wel via andere sites dan je normale e-mail client zegmaar, maar het kan welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Begreep juist dat dat vaak niet kon
Ik moest mn adres invullen en het blijkt dat ze het uitprinten en je een handgeschreven brief terugkrijgt omdat ze niet op internet kunnen/mogen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Begreep juist dat dat vaak niet kon
Tja en dat ga ik dus niet doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik moest mn adres invullen en het blijkt dat ze het uitprinten en je een handgeschreven brief terugkrijgt omdat ze niet op internet kunnen/mogen.
Ze zit tot 2066 in de bak, denk je nu echt dat ze uberhaupt naar NL komt?quote:
Zij heeft natuurlijk mannetjes in NL klaar zitten om te opererenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze zit tot 2066 in de bak, denk je nu echt dat ze uberhaupt naar NL komt?
En die nemen me mee voor geile neuqseks met haar in d'r gevangenis?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zij heeft natuurlijk mannetjes in NL klaar zitten om te opereren
Ja, maar die foto van d'r was wel mislijdendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En die nemen me mee voor geile neuqseks met haar in d'r gevangenis?
Nee serieus, ben er niet bang voor en het lijkt me een leuke, gezellige meid.
Waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar die foto van d'r was wel mislijdend
Als je even doorzoekt dan zie je dat ze er heel anders uit zietquote:
Daar gaat het me niet om.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze zit tot 2066 in de bak, denk je nu echt dat ze uberhaupt naar NL komt?
Het lijkt je een leuke, gezellige meid? En hoe kom je daar zo op, door 1 foto gezien te hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En die nemen me mee voor geile neuqseks met haar in d'r gevangenis?
Nee serieus, ben er niet bang voor en het lijkt me een leuke, gezellige meid.
En dr profiel. Ik zie het wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het lijkt je een leuke, gezellige meid? En hoe kom je daar zo op, door 1 foto gezien te hebben?
??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je even doorzoekt dan zie je dat ze er heel anders uit ziet
Moet je even naar see crime > linkje klikken > offender search > naam intikken > klikken > fotoquote:
Kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je even naar see crime > linkje klikken > offender search > naam intikken > klikken > foto
What... have... I've... done...quote:
Ja, die zit vast, 18+ dusquote:
Ik keek wel even raar opquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
What... have... I've... done...
Nee care, leuk toch dat ze wat aandacht krijgt en mensen buiten de bak kan spreken.
Maar hoe kom je aan die foto als ik er maar 1 zie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die zit vast, 18+ dus
[..]
Ik keek wel even raar op
Je hebt een hele database van die gevangenis, als je daar die naam intikt zie je alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan die foto als ik er maar 1 zie?
Jezus, zou je in NL moeten flikken, zoveel info.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt een hele database van die gevangenis, als je daar die naam intikt zie je alles.
Ik weet zelfs wat voor littekens, piercingen en al ze heeft
Moet je naar 'See crime', dan ga je naar dat linkje toe, en dan links Offender Search.
Daar even alles agree'en, naam intikken, en je ziet alles
Staat vrij op internet allemaalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jezus, zou je in NL moeten flikken, zoveel info.
Genieten gevangen geen privacy in Nederland?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat vrij op internet allemaal
Geen idee, daar in de USA mag het schijnbaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Genieten gevangen geen privacy in Nederland?
Denk niet dat ze wat kan met m'n gegevens.quote:
Zonde dat het zo lang moet durenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:17 schreef Psy-freak het volgende:
Volgens USPS kan een normale brief 2 tot 4 weken reizen
Heb je wel in de goede database gezocht?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:38 schreef TheClown1 het volgende:
volgens mij is dit met hun toestemming erop gezet. wordt niet zomaar erop gegooid. ken iemand die in 2009 veroordeeld is in de 'great state of new york' maar kan geen profiel van haar vinden....
Ja want ze is ook zo zielig...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
What... have... I've... done...
Nee care, leuk toch dat ze wat aandacht krijgt en mensen buiten de bak kan spreken.
kun je wellicht helpen.....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Heb je wel in de goede database gezocht?
Truequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef Hypocriet het volgende:
Maar...
als je te bang bent omdat iemand je adresgegevens weet, kan je toch ook iemand kiezen die levenslang vast zit of de doodstraf heeft
Ik zou dat echt niet kunnen nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True
Lijkt me best apart, als je dan heel lang met iemand praat, en dan ineens de doodstraf krijgt
Is 18+ inderdaad, daarom kan ik zelf ook niet schrijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen nee.Niet dat ik zou mogen schrijven, is alleen als je meerderjarig bent, toch?
Levenslang lijkt me een ander verhaal. Ik zou toch ook niet willen dat zo iemand je komt opzoeken als hij uit de gevangenis komt
Als je het op naam van je ouders doet misschienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is 18+ inderdaad, daarom kan ik zelf ook niet schrijven
De kans dat iemand je daadwerkelijk opzoekt is 0,01% denk ik.
Dan moeten ze eerst even naar Europa vliegen
Kwam vanmiddag een vrouwtje voorbij die zat voor 'manslaughter'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je het op naam van je ouders doet misschien
Ja tuurlijk, maar ik ben daar toch wel bang voor dan. Ookal is de kans bijna nihil.![]()
Lijkt me trouwens ook minder "eng" om dan brieven naar een vrouw te schrijven dan naar een man. Maar dat is natuurlijk ook hypocriet (zie je, ik doe mijn naam er eer aan), ze zitten allemaal niet voor niets daar
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kwam vanmiddag een vrouwtje voorbij die zat voor 'manslaughter'![]()
Maarja, mijn ouders zitten er natuurlijk niet op te wachten dat hun zoon met gevangen aan de praat gaat
Tja, leerzaam,leerzaam..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]nee das ook wel minder dan.
Ik weet niet hoor, mijn ouders zijn vrij overbezorgd, maar op zich wel een leerzame ervaring of zo.denk ik.
En goed voor je engels
Leerzaam om te leren wat er door het hoofd van zo'n persoon gaat. Denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, leerzaam,leerzaam..
Ik zou het gewoon wel mooi vinden om te zien wat die mensen nou doen, en hoe ze zijn, ook al hebben ze die moord gepleegd. Vooral benieuwd.
Als je dan zo'n meisje van 20 ziet, die tientallen jaren moet zitten ben ik wel benieuwd wat daarachter schuilt zegmaar.
Tja, mensen die zitten voor manslaughter zullen vast genoeg zieke gedachtes hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Leerzaam om te leren wat er door het hoofd van zo'n persoon gaat. Denk ik.
Ik vraag me eigenlijk wel af of ik zoiets überhaupt wil weten dan
Diegene zegt zelf dat ie onschuldig is?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, mensen die zitten voor manslaughter zullen vast genoeg zieke gedachtes hebben
Zag laatst trouwens iemand staan, die kreeg de doodstraf terwijl hij zei dat hij onschuldig was
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Diegene zegt zelf dat ie onschuldig is?
Daar zijn er wel meer van. Zijn genoeg mensen op death row die blijven volhouden onschuldig te zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, mensen die zitten voor manslaughter zullen vast genoeg zieke gedachtes hebben
Zag laatst trouwens iemand staan, die kreeg de doodstraf terwijl hij zei dat hij onschuldig was
In de gevangenis zitten alleen maar onschuldige mensen, zeker in de dodencel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zielig voor degenen die dan écht onschuldig zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:56 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer van. Zijn genoeg mensen op death row die blijven volhouden onschuldig te zijn.
Ja, maar toch weet je het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
In de gevangenis zitten alleen maar onschuldige mensen, zeker in de dodencel.
2 a 3 weken? Als ik brieven naar Amerika stuurde duurde het nooit 2 weken, hooguit een week.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef maickeltje het volgende:
Zo'n brief is 2 a 3 weken onderweg. Dan moet je mogelijk antwoord krijgen...schiet toch niet op.
Oeh, gevaarlijk, ze houdt van reizen en komt in 2014 al vrijquote:
En die afsluitende zinquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Oeh, gevaarlijk, ze houdt van reizen en komt in 2014 al vrij. Nou ja, gelukkig is het "maar" burglary.
Volgens het USPS kan het 2 a 4 weken duren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
2 a 3 weken? Als ik brieven naar Amerika stuurde duurde het nooit 2 weken, hooguit een week.
Gaan ze niet uitprinten denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stuur dan een brief met dit afbeelding op.
Maar dan op degene die 100% schuldige aan bijv moord ofzo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stuur dan een brief met dit afbeelding op.
Maar dan op degene die 100% schuldige aan bijv moord ofzo.
[ afbeelding ]
Nee die komt me echt opzoeken...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Oeh, gevaarlijk, ze houdt van reizen en komt in 2014 al vrij. Nou ja, gelukkig is het "maar" burglary.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij zoekt ook iemand?
[ afbeelding ]
Locations of inmates and related offender information can be found at the Locator website. Lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:05 schreef VeerEli het volgende:
Interessant.
Ik kan alleen niet vinden hoe je aan die extra informatie komt.
Ik zat hierop: http://writeaprisoner.com/crime.aspx?c=z-503189
En als ik dan op die link klikte kwam ik hierop: http://www.wi-doc.com/index.htm
Maar waar moet ik dan heengaan voor die extra informatie over die persoon?
Ik denk niet dat een gemiddelde Amerikaanse ex-gedetineerde genoeg geld heeft om op de bonnefooi een vliegtuig naar Nederland te pakken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:14 schreef Luxuria het volgende:
Als ik vast zou zitten en ik zou een tijd met iemand schrijven, zou ik best de neiging hebben om diegene op te zoeken als ik vrijkom..
Die verdienen toch geld terwijl ze vast zitten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een gemiddelde Amerikaanse ex-gedetineerde genoeg geld heeft om op de bonnefooi een vliegtuig naar Nederland te pakken.
Ze verdienen geld ja, als ze die privilege hebben. Ik geloof iets van 50 cent per uur ofzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die verdienen toch geld terwijl ze vast zitten?
Als ze met mazzel een baantje hebben jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, maar zeer weinig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja aan uiterlijk kun je dat zien ja. Zitten best normale dames tussen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:38 schreef Luxuria het volgende:
Die vrouwen die ik tot nu toe bekeken heb, zijn wel allemaal tokkies zeg, echt een criminele kop hebben ze.
Ook zo'n meisje van 19 die vast zit voor moord, op die leeftijd al..
Ik vind het maar eng
quote:During my incarceration I've gotten several college degrees and completed several vocational programs. I worked nine years in the optical department, making glasses. I now work transcribing books into Braille for the blind. I enjoy reading, cooking, writing, studying and learning new things. I try to stay as busy as possible.
Is wel niet meer geupdate sinds 2009, maar toch apart om te zien.quote:Last Meal - 24 pieces of barbecue chicken wings, a sweet potato pie, 12 Dr. Peppers, two cheeseburgers, buttered toast, ice cream and four slices of pizza
Ik vind het toch alweer een stuk minder heftig als je vervolgens wat info over zo'n persoon gaat opzoeken. Als je dan leest dat ze tig jonge meisjes heeft ontvoerd om die vervolgens te verkrachten samen met haar vriend, dat ze ook haar eigen tienerdochters hebben verkracht en dat ze 1 meisje na haar verkracht te hebben, hebben vermoord, mja, dan doet de gedachte dat zo iemand dood zal gaan mij toch allang niet meer zoveel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef Luxuria het volgende:
Zij is ter dood veroordeeld.
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-w96070
Ik vind het best heftig dat je foto's en stukken tekst van mensen kunt zien/lezen waarvan je weet dat ze doodgaan.
Ja idd, dat had ik daarna ook opgezocht. Dan is het meer: net goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind het toch alweer een stuk minder heftig als je vervolgens wat info over zo'n persoon gaat opzoeken. Als je dan leest dat ze tig jonge meisjes heeft ontvoerd om die vervolgens te verkrachten samen met haar vriend, dat ze ook haar eigen tienerdochters hebben verkracht en dat ze 1 meisje na haar verkracht te hebben, hebben vermoord, mja, dan doet de gedachte dat zo iemand dood zal gaan mij toch allang niet meer zoveel.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:14 schreef Leandra het volgende:
Darn, als je dat naar binnen hebt gewerkt dan ben je ook wel klaar om te gaan.... al was het alleen al om van die verschrikkelijke buikpijn verlost te zijn.
Die is zeker wel lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:50 schreef Luxuria het volgende:
Voor de heren:
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-87731
Kan over een jaartje of 8 al vrijkomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is zeker wel lekker
Bedankt voor het meedenken
Ben ik ondertussen ook meerderjarigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Kan over een jaartje of 8 al vrijkomen.
(kun je het contact rustig opbouwen)
Doe dan maar deze: http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-wa5056quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef Luxuria het volgende:
Voor de borstenman
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-176389
Alsof jij je foto die genomen is nadat je uren verhoord bent op je profiel gaat zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zei je plamuur?
Dan nog, best groot verschilquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Alsof jij je foto die genomen is nadat je uren verhoord bent op je profiel gaat zetten.
Jij ziet er na een avondje doorzakken ook vast niet meer zo fris uit.
Die vind ik er echt niet slecht uitzien hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zei je plamuur?
Geef mijn adres op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil dit echt doen, wel met een vrouw dan, die hetero is. Puur om het schrijven, hoef geen ouwe trekvlek die me op gaat zoeken.![]()
Maarja, wil ook geen adresgegevens geven, kut dat het niet via een organisatie gaat!
quote:
Die ziet er schattig uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef Thebest546 het volgende:
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-465369
pittig
Transgendertje misschienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef gelestipjes het volgende:
dat is sowieso een nogal vaag profiel, volgens de tekst een hetero man, volgens de info onderaan een lesbische vrouw. Verwarrend.
En halverwege zijn/haar verhaal staat er weer ''Hi, I'm John'' terwijl er bij de naam 'Jennafer' staat. Wat weer klinkt als een meisjesnaam. Wat is False Impersonation, Armed Burglary, en PTAC eigenlijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef gelestipjes het volgende:
dat is sowieso een nogal vaag profiel, volgens de tekst een hetero man, volgens de info onderaan een lesbische vrouw. Verwarrend.
Iemand voordoen die je niet bent, gewapend spullen gestolen, PTAC weet ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En halverwege zijn/haar verhaal staat er weer ''Hi, I'm John'' terwijl er bij de naam 'Jennafer' staat. Wat weer klinkt als een meisjesnaam. Wat is False Impersonation, Armed Burglary, en PTAC eigenlijk?
Party = groep, dus deel van een groep die een misdaad pleegdequote:
Thanks. Toch vaag dat er dan niet bij staat wat voor misdaad, of niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Party = groep, dus deel van een groep die een misdaad pleegde
Maar dat kun je opzoeken. Als ik het zo snel even bekijk false imprisonmentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks. Toch vaag dat er dan niet bij staat wat voor misdaad, of niet?
Moet je even naar de database van de desbetreffende gevangenis gaan, daar kan je alles vinden over iemand. Littekens, tattoo's, alles.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks. Toch vaag dat er dan niet bij staat wat voor misdaad, of niet?
Dat zei iemand hier eerder in dit topic ook al, maar heb het helaas nog steeds niet kunnen vinden.. (Ben helaas niet handig met die dingen)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je even naar de database van de desbetreffende gevangenis gaan, daar kan je alles vinden over iemand. Littekens, tattoo's, alles.
http://offender.doc.state.wi.us/lop/home.do overigens staat die info over tattoos en piercings er lang niet overal bij, dat verschilt volgens mij per gevangenis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat zei iemand hier eerder in dit topic ook al, maar heb het helaas nog steeds niet kunnen vinden.. (Ben helaas niet handig met die dingen)
Ja, daar zat ik dus al op.. Maar ik wou eergisteren ofzo Morris Pendleton #503189 zoeken en als ik die daar in typ komt er dus gewoon niks.. Terwijl hij wel op de site staat van writeaprisoner.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
http://offender.doc.state.wi.us/lop/home.do overigens staat die info over tattoos en piercings er lang niet overal bij, dat verschilt volgens mij per gevangenis.
Ja, al die mannen met ontbloot bovenlijf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb een aantal profielen gelezen. de meeste spelen mooi weer en ik geloof ze gewoon nietbij de meeste lijkt het wel een datingsite..
en zeggen dat ze van kinderen houden, van eerlijkheid. en romantisch zijn blablablaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:22 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Ja, al die mannen met ontbloot bovenlijf.!
Was dat niet die vrouwelijke pedo die eigenlijk een man is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:33 schreef Dromer het volgende:
Van die vrouwen die langer moeten zitten word je ook niet vrolijk. Als ze niet hun moeder of grootouders met voorbedachte rade hebben vermoord zijn ze wel over de nieuwe vriendin van hun ex heengereden of hebben ze hun baby gedood. Kwam ook nog een vrouwelijke pedo tegen.
Zo las ik er ook 1 die nog min of meer zat te klagen ook, dat zijn leven min of meer was afgepakt. Want ja "we all make mistakes". Kijk je vervolgens waar ie voor vastzit, heeft ie iemand vermoord. Bij een inbraak kan ik me nog voorstellen dat je gaat voor het "we maken allemaal fouten" maar bij een moord lijkt me dat toch niet echt meer van toepassing.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en zeggen dat ze van kinderen houden, van eerlijkheid. en romantisch zijn blablablanee echt ik geloof het meteen.. beter geven ze gewoon toe dat ze verknipt zijn, als ik met een perfect iemand wil schrijven zoek ik wel op datingsites.
Deze: http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-473856quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Was dat niet die vrouwelijke pedo die eigenlijk een man is?
Lekker ding hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Deze: http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-473856
Hoe weet je dat het een meisje was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef gelestipjes het volgende:
wel apart dan dat ze hetero is maar een meisje seksueel heeft misbruikt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Thebest546 het volgende:
het lijkt me leuk om gewoon contact te hebben met iemand die zegt dat ie onschuldig is en dat je dan dat gaat uitzzoeken als een detective.
Jaloerse man gespot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef Micson het volgende:
Vrouwen die een nat broekje krijgen van het schrijven met gevangenen
Een goed uitziende jongen die met veel discipline zo'n lichaam heeft gebouwd en iedere cheerleader op z'n high school in bed zou kunnen krijgen heeft iemand verkracht? Bizarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Melancholie het volgende:
Deze: http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-15370984
Wel een verkrachter helaas.
Nou ja, volgens sommigen was ie onschuldig en was het "slachtoffer" een meid die het niet kon verkroppen dat ie haar had afgewezen. Maar goed, ik weet niet wie die site heeft opgericht, misschien wel familie van die vent of zo. Dan is het logisch dat ze roepen dat ie onschuldig is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Een goed uitziende jongen die met veel discipline zo'n lichaam heeft gebouwd en iedere cheerleader op z'n high school in bed zou kunnen krijgen heeft iemand verkracht? Bizar
Het zijn niet alleen maar ranzige oude ventjes die vrouwen verkrachten hoor. Verkrachting gaat verder dan alleen lust en zin in seks. Ik denk dat verkrachting vooral te maken heeft met machtsgevoelens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Een goed uitziende jongen die met veel discipline zo'n lichaam heeft gebouwd en iedere cheerleader op z'n high school in bed zou kunnen krijgen heeft iemand verkracht? Bizar
Hoe wil je dit dan uitzoeken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Thebest546 het volgende:
het lijkt me leuk om gewoon contact te hebben met iemand die zegt dat ie onschuldig is en dat je dan dat gaat uitzzoeken als een detective.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dit zal wel een woordgrapje zijn in een van die profielen ?
Despite my circumstances, I am very outgoing
Wat willen ze doen met je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef mynameisearl het volgende:
Ik ga even onder een kloon reageren, ja ik heb hier veel posts
Ik zou je sterk adviseren om afstand te houden, ik weet uit eigen ervaring dat gedetineerden enorm manipulatief zijn, heb zelf lang gezeten, ook met gasten die nog langer dan mij moesten, en die maakten enorm misbruik van onzekere personen met de beste bedoelingen. Ga trouwens ook geen gevangenen trollen, 98% zijn gewoon eenzame sloebers die geen uitweg zien, laat ze met rust, het heeft geen enkele zin om wrok gevoelens te hebben tegen dit soort personen.
Wil je echt weten hoe het toe gaat met lang gestraften? Stel je vragen hier en ik beantwoord ze.
Fysiek niet zoveel, maar er zijn er genoeg in staat om mensen geestelijk uit balans te brengen, zelf had ik daar geen behoefte aan, maar er zijn genoeg mensen die minder fijn in hun schoenen staan, en die worden vaak met name financieel misbruikt, het begint heel klein, en voordat je het weet staan dat doort mensen zwaar in de schulden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat willen ze doen met je?
Ze kunnen niets, er zitten duizeden kilometers tussen
Apart..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Fysiek niet zoveel, maar er zijn er genoeg in staat om mensen geestelijk uit balans te brengen, zelf had ik daar geen behoefte aan, maar er zijn genoeg mensen die minder fijn in hun schoenen staan, en die worden vaak met name financieel misbruikt, het begint heel klein, en voordat je het weet staan dat doort mensen zwaar in de schulden.
Ik heb "collegas" gehad die echt gewetenloos waren, schreven brieven dat ze een kind met kanker hadden, en dat ze geld nodig hadden om particulier te laten behandelen, je moest eens wetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apart..
Als je iemand hebt die je echt wilt manipuleren merk je dat toch?
Aha, zo dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:32 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Ik heb "collegas" gehad die echt gewetenloos waren, schreven brieven dat ze een kind met kanker hadden, en dat ze geld nodig hadden om particulier te laten behandelen, je moest eens weten![]()
Je kunt het zo gek niet verzinnen, ik heb in de gevangenis zelf genoeg seks gehad met personeel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef winka het volgende:
Nou ze kunnen je natuurlijk zo manipuleren dat je geld stuurt of cadeaus. En je verleiden om langs te komen? Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat doen. Die zien er een romantisch avontuurtje in omdat criminelen in hun ogen aantrekkelijk zijn.
Of ze proberen je te laten dokken voor een advocaat?
Nee niet nodigquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aha, zo dus.
Kutvolk is dat ja
Tof dat jij niet zo bent.
Of manipuleer je me nu?![]()
Waarom moet een succesvolle man als jij dan de gevangenis in?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Nee niet nodig
De dag dat ik de bak uit kwam had ik een baan op HBO/WO niveau, in de bak trouwens heel veel geld (tonnen) verdiend door software voor justitie te bouwen, heb een eigen software team opgezet, de meeste jongens hebben daar ook brood in kunnen vinden, net zoals ik
Lang verhaal, maar raakte chronisch depressief, kwam in contact met de verkeerde persoon om een hele verkeerde actie te plegen, ik durf 16 jaar na dato gerust te zeggen dat ik ontoerekeningsvatbaar was, ik denk dat het nog beste te vergelijken met een soort van shellshock syndroom, van de laatste 6 maanden voor het misdrijf weet ik nog slechts flarden en grote lijnen. Maar ik ben nooit voor de verantwoording weggelopen, en heb een negatief iets in een positief iets omgezet. Oja als je trouwens wilt weten waarom alle gevangenen filmnet hebben (of hoe het nu ook heet),quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom moet een succesvolle man als jij dan de gevangenis in?
Wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:42 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar raakte chronisch depressief, kwam in contact met de verkeerde persoon om een hele verkeerde actie te plegen, ik durf 16 jaar na dato gerust te zeggen dat ik ontoerekeningsvatbaar was, ik denk dat het nog beste te vergelijken met een soort van shellshock syndroom, van de laatste 6 maanden voor het misdrijf weet ik nog slechts flarden en grote lijnen. Maar ik ben nooit voor de verantwoording weggelopen, en heb een negatief iets in een positief iets omgezet. Oja als je trouwens wilt weten waarom alle gevangenen filmnet hebben (of hoe het nu ook heet),
Maar wat heb je nu gedaan dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:42 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar raakte chronisch depressief, kwam in contact met de verkeerde persoon om een hele verkeerde actie te plegen, ik durf 16 jaar na dato gerust te zeggen dat ik ontoerekeningsvatbaar was, ik denk dat het nog beste te vergelijken met een soort van shellshock syndroom, van de laatste 6 maanden voor het misdrijf weet ik nog slechts flarden en grote lijnen. Maar ik ben nooit voor de verantwoording weggelopen, en heb een negatief iets in een positief iets omgezet. Oja als je trouwens wilt weten waarom alle gevangenen filmnet hebben (of hoe het nu ook heet),
Overval mijn partner in crime vond het nodig om ook geweld te gebruiken, dit in tegenstelling tot wat van te voren afgesproken was.quote:
Misschien vraag ik nu te veel... Maar zou je er wat meer over willen vertellen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef mynameisearl het volgende:
[..]
Overval mijn partner in crime vond het nodig om ook geweld te gebruiken, dit in tegenstelling tot wat van te voren afgesproken was.
Misschien is hij pas gaan trainen toen hij in de gevangenis kwamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Gevonden:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef Luxuria het volgende:
Damn vorige week zag ik iemand die in zijn persoonlijke omschrijving beschreef hoe hij iemand dood heeft geschoten, maar kan hem niet meer vinden.
quote:I love cats, new wave music and drawing.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Gevonden:
http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-85632
En dan na dat hele verhaal ook nog dit eronder
[..]
Mooi toch. Met een beetje slijmen krijg je vast wel een handtasje los bij hem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:13 schreef Luxuria het volgende:
http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-61443065
'I was raised with good morals and values'quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
Hey iedereen laat zich wel eens teveel leiden door emoties dat kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
'I was raised with good morals and values'
Crime: Homicide.
Oh hell yeah good morals.
Dus als ik even emotioneel word vind jij het goed als ik ff iemand overhoop knal?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hey iedereen laat zich wel eens teveel leiden door emoties dat kan de beste overkomen
Het duurt over het algemeen jaren voor iemand de doodstraf krijgt. Daarnaast wordt hij van de site af gehaald wanneer hij is geëxecuteerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef MrBaas het volgende:
Maar hoe weet ik of mijn brief aankomt als hij nog leeft, er staat nergens een datum waarop ze hem onder stroom gaan zetten.
90% van de dames dus niet al hoe wel ook een groot aantal mannen er zullen zijn die er met open ogen in lopen ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apart..
Als je iemand hebt die je echt wilt manipuleren merk je dat toch?
Je kan sowieso met een beetje googlewerk uitvinden of er een executie geplanned staat voor desbetreffend persoon. Overigens zal deze persoon naar alle waarschijnlijkheid "gewoon" een spuitje krijgen, electrocuties komen bijna niet meer voor (al krijgen ze in enkele staten waar electrocutie nog wel voorkomt meestal de keuze, of een spuitje of de stoel).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef MrBaas het volgende:
Maar hoe weet ik of mijn brief aankomt als hij nog leeft, er staat nergens een datum waarop ze hem onder stroom gaan zetten.
Je weet niet wat er op zo'n moment door iemand heen is gegaan. Zelfs de mensen met de beste opvoeding en moralen kunnen op verkeerde momenten zo doordraaien dat ze iets doen waar ze nooit achter hebben gestaan. Oordelen is wel zo makkelijk als je niet weet wat er op dat moment speelde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef Daniane het volgende:
'I was raised with good morals and values'
Crime: Homicide.
Oh hell yeah good morals.
Hij heeft een vrouw en haar kindje vermoord. Ik schrik elke keer weer als ik iets opzoek over iemandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef Queso_Manchego het volgende:
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-910135
Zijn huisdieren ook al toegestaan?
Bah, wat goedkoop, door die foto krijg je symphatie voor die vent. Dan ga je eens verder zoeken en kom je bij http://www.clarkprosecutor.org/html/death/row/baerf.htm uit..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef Queso_Manchego het volgende:
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-910135
Zijn huisdieren ook al toegestaan?
quote:On the afternoon of February 25, 2004, Cory Clark and her 4-year-old daughter were alone in their home near Lapel. Her 7-year-old daughter was at school and her husband was outside the state. Baer entered the residence and used a knife to slit the throat of Cory Clark, then chased down 4-year-old Jenna and slit her throat as well. Baer had attempted to rape Cory before her death. Baer had been working at a nearby construction site that day, left work, committed the murders, then returned to the job. The apparent motive was to feed a drug habit and a deviate sexual appetite. Baer also faces Rape and Burglary charges in Marion and Hamilton Counties.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Bah, wat goedkoop, door die foto krijg je symphatie voor die vent. Dan ga je eens verder zoeken en kom je bij http://www.clarkprosecutor.org/html/death/row/baerf.htm uit..
[..]
Nou, ik vind het ook nogal vreemd dat je sympathie voor iemand krijgt puur omdat ie met een kat op de foto staat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Bah, wat goedkoop, door die foto krijg je symphatie voor die vent. Dan ga je eens verder zoeken en kom je bij http://www.clarkprosecutor.org/html/death/row/baerf.htm uit..
[..]
Tja, ik kan het ook niet verklaren, het valt uiteindelijk onder dezelfde noemer als "dat meisje heeft zo'n schattig hoofd, die kan noo..... oh mijn god ze heeft haar halve familie uitgeroeid met een kapmes!". Bepaalde fotos zijn zo gemaakt dat ze een bepaald idee/bepaalde symphatie oproepen, en dat heb ik al gauw bij mensen die zo met een kat op de foto staan. Aard van het beestjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook nogal vreemd dat je sympathie voor iemand krijgt puur omdat ie met een kat op de foto staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |