Gaan ze niet uitprinten denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stuur dan een brief met dit afbeelding op.
Maar dan op degene die 100% schuldige aan bijv moord ofzo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stuur dan een brief met dit afbeelding op.
Maar dan op degene die 100% schuldige aan bijv moord ofzo.
[ afbeelding ]
Nee die komt me echt opzoeken...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Oeh, gevaarlijk, ze houdt van reizen en komt in 2014 al vrij. Nou ja, gelukkig is het "maar" burglary.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij zoekt ook iemand?
[ afbeelding ]
Locations of inmates and related offender information can be found at the Locator website. Lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:05 schreef VeerEli het volgende:
Interessant.
Ik kan alleen niet vinden hoe je aan die extra informatie komt.
Ik zat hierop: http://writeaprisoner.com/crime.aspx?c=z-503189
En als ik dan op die link klikte kwam ik hierop: http://www.wi-doc.com/index.htm
Maar waar moet ik dan heengaan voor die extra informatie over die persoon?
Ik denk niet dat een gemiddelde Amerikaanse ex-gedetineerde genoeg geld heeft om op de bonnefooi een vliegtuig naar Nederland te pakken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:14 schreef Luxuria het volgende:
Als ik vast zou zitten en ik zou een tijd met iemand schrijven, zou ik best de neiging hebben om diegene op te zoeken als ik vrijkom..
Die verdienen toch geld terwijl ze vast zitten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een gemiddelde Amerikaanse ex-gedetineerde genoeg geld heeft om op de bonnefooi een vliegtuig naar Nederland te pakken.
Ze verdienen geld ja, als ze die privilege hebben. Ik geloof iets van 50 cent per uur ofzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die verdienen toch geld terwijl ze vast zitten?
Als ze met mazzel een baantje hebben jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, maar zeer weinig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja aan uiterlijk kun je dat zien ja. Zitten best normale dames tussen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:38 schreef Luxuria het volgende:
Die vrouwen die ik tot nu toe bekeken heb, zijn wel allemaal tokkies zeg, echt een criminele kop hebben ze.
Ook zo'n meisje van 19 die vast zit voor moord, op die leeftijd al..
Ik vind het maar eng
quote:During my incarceration I've gotten several college degrees and completed several vocational programs. I worked nine years in the optical department, making glasses. I now work transcribing books into Braille for the blind. I enjoy reading, cooking, writing, studying and learning new things. I try to stay as busy as possible.
Is wel niet meer geupdate sinds 2009, maar toch apart om te zien.quote:Last Meal - 24 pieces of barbecue chicken wings, a sweet potato pie, 12 Dr. Peppers, two cheeseburgers, buttered toast, ice cream and four slices of pizza
Ik vind het toch alweer een stuk minder heftig als je vervolgens wat info over zo'n persoon gaat opzoeken. Als je dan leest dat ze tig jonge meisjes heeft ontvoerd om die vervolgens te verkrachten samen met haar vriend, dat ze ook haar eigen tienerdochters hebben verkracht en dat ze 1 meisje na haar verkracht te hebben, hebben vermoord, mja, dan doet de gedachte dat zo iemand dood zal gaan mij toch allang niet meer zoveel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef Luxuria het volgende:
Zij is ter dood veroordeeld.
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-w96070
Ik vind het best heftig dat je foto's en stukken tekst van mensen kunt zien/lezen waarvan je weet dat ze doodgaan.
Ja idd, dat had ik daarna ook opgezocht. Dan is het meer: net goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind het toch alweer een stuk minder heftig als je vervolgens wat info over zo'n persoon gaat opzoeken. Als je dan leest dat ze tig jonge meisjes heeft ontvoerd om die vervolgens te verkrachten samen met haar vriend, dat ze ook haar eigen tienerdochters hebben verkracht en dat ze 1 meisje na haar verkracht te hebben, hebben vermoord, mja, dan doet de gedachte dat zo iemand dood zal gaan mij toch allang niet meer zoveel.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:14 schreef Leandra het volgende:
Darn, als je dat naar binnen hebt gewerkt dan ben je ook wel klaar om te gaan.... al was het alleen al om van die verschrikkelijke buikpijn verlost te zijn.
Die is zeker wel lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:50 schreef Luxuria het volgende:
Voor de heren:
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-87731
Kan over een jaartje of 8 al vrijkomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is zeker wel lekker
Bedankt voor het meedenken
Ben ik ondertussen ook meerderjarigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Kan over een jaartje of 8 al vrijkomen.
(kun je het contact rustig opbouwen)
Doe dan maar deze: http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-wa5056quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef Luxuria het volgende:
Voor de borstenman
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-176389
Alsof jij je foto die genomen is nadat je uren verhoord bent op je profiel gaat zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zei je plamuur?
Dan nog, best groot verschilquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
Alsof jij je foto die genomen is nadat je uren verhoord bent op je profiel gaat zetten.
Jij ziet er na een avondje doorzakken ook vast niet meer zo fris uit.
Die vind ik er echt niet slecht uitzien hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zei je plamuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |