In de gevangenis zitten alleen maar onschuldige mensen, zeker in de dodencel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, mensen die zitten voor manslaughter zullen vast genoeg zieke gedachtes hebben
Zag laatst trouwens iemand staan, die kreeg de doodstraf terwijl hij zei dat hij onschuldig was
Zielig voor degenen die dan écht onschuldig zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:56 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer van. Zijn genoeg mensen op death row die blijven volhouden onschuldig te zijn.
Ja, maar toch weet je het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
In de gevangenis zitten alleen maar onschuldige mensen, zeker in de dodencel.
2 a 3 weken? Als ik brieven naar Amerika stuurde duurde het nooit 2 weken, hooguit een week.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:59 schreef maickeltje het volgende:
Zo'n brief is 2 a 3 weken onderweg. Dan moet je mogelijk antwoord krijgen...schiet toch niet op.
Oeh, gevaarlijk, ze houdt van reizen en komt in 2014 al vrijquote:
En die afsluitende zinquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Oeh, gevaarlijk, ze houdt van reizen en komt in 2014 al vrij. Nou ja, gelukkig is het "maar" burglary.
Volgens het USPS kan het 2 a 4 weken duren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
2 a 3 weken? Als ik brieven naar Amerika stuurde duurde het nooit 2 weken, hooguit een week.
Gaan ze niet uitprinten denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stuur dan een brief met dit afbeelding op.
Maar dan op degene die 100% schuldige aan bijv moord ofzo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:13 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stuur dan een brief met dit afbeelding op.
Maar dan op degene die 100% schuldige aan bijv moord ofzo.
[ afbeelding ]
Nee die komt me echt opzoeken...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Oeh, gevaarlijk, ze houdt van reizen en komt in 2014 al vrij. Nou ja, gelukkig is het "maar" burglary.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij zoekt ook iemand?
[ afbeelding ]
Locations of inmates and related offender information can be found at the Locator website. Lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:05 schreef VeerEli het volgende:
Interessant.
Ik kan alleen niet vinden hoe je aan die extra informatie komt.
Ik zat hierop: http://writeaprisoner.com/crime.aspx?c=z-503189
En als ik dan op die link klikte kwam ik hierop: http://www.wi-doc.com/index.htm
Maar waar moet ik dan heengaan voor die extra informatie over die persoon?
Ik denk niet dat een gemiddelde Amerikaanse ex-gedetineerde genoeg geld heeft om op de bonnefooi een vliegtuig naar Nederland te pakken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:14 schreef Luxuria het volgende:
Als ik vast zou zitten en ik zou een tijd met iemand schrijven, zou ik best de neiging hebben om diegene op te zoeken als ik vrijkom..
Die verdienen toch geld terwijl ze vast zitten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een gemiddelde Amerikaanse ex-gedetineerde genoeg geld heeft om op de bonnefooi een vliegtuig naar Nederland te pakken.
Ze verdienen geld ja, als ze die privilege hebben. Ik geloof iets van 50 cent per uur ofzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die verdienen toch geld terwijl ze vast zitten?
Als ze met mazzel een baantje hebben jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, maar zeer weinig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |