Zij heeft natuurlijk mannetjes in NL klaar zitten om te opererenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze zit tot 2066 in de bak, denk je nu echt dat ze uberhaupt naar NL komt?
En die nemen me mee voor geile neuqseks met haar in d'r gevangenis?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zij heeft natuurlijk mannetjes in NL klaar zitten om te opereren
Ja, maar die foto van d'r was wel mislijdendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En die nemen me mee voor geile neuqseks met haar in d'r gevangenis?
Nee serieus, ben er niet bang voor en het lijkt me een leuke, gezellige meid.
Waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar die foto van d'r was wel mislijdend
Als je even doorzoekt dan zie je dat ze er heel anders uit zietquote:
Daar gaat het me niet om.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze zit tot 2066 in de bak, denk je nu echt dat ze uberhaupt naar NL komt?
Het lijkt je een leuke, gezellige meid? En hoe kom je daar zo op, door 1 foto gezien te hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En die nemen me mee voor geile neuqseks met haar in d'r gevangenis?
Nee serieus, ben er niet bang voor en het lijkt me een leuke, gezellige meid.
En dr profiel. Ik zie het wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het lijkt je een leuke, gezellige meid? En hoe kom je daar zo op, door 1 foto gezien te hebben?
??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je even doorzoekt dan zie je dat ze er heel anders uit ziet
Moet je even naar see crime > linkje klikken > offender search > naam intikken > klikken > fotoquote:
Kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je even naar see crime > linkje klikken > offender search > naam intikken > klikken > foto
What... have... I've... done...quote:
Ja, die zit vast, 18+ dusquote:
Ik keek wel even raar opquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
What... have... I've... done...
Nee care, leuk toch dat ze wat aandacht krijgt en mensen buiten de bak kan spreken.
Maar hoe kom je aan die foto als ik er maar 1 zie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die zit vast, 18+ dus
[..]
Ik keek wel even raar op
Je hebt een hele database van die gevangenis, als je daar die naam intikt zie je alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan die foto als ik er maar 1 zie?
Jezus, zou je in NL moeten flikken, zoveel info.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt een hele database van die gevangenis, als je daar die naam intikt zie je alles.
Ik weet zelfs wat voor littekens, piercingen en al ze heeft
Moet je naar 'See crime', dan ga je naar dat linkje toe, en dan links Offender Search.
Daar even alles agree'en, naam intikken, en je ziet alles
Staat vrij op internet allemaalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jezus, zou je in NL moeten flikken, zoveel info.
Genieten gevangen geen privacy in Nederland?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat vrij op internet allemaal
Geen idee, daar in de USA mag het schijnbaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Genieten gevangen geen privacy in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |