Ik ga schrijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:57 schreef TheClown1 het volgende:
maar durft er inmiddels iemand te schrijven?
Knappe dame uitzoeken welquote:
Die ene chick jaquote:
Die voor homicide zit?quote:
hou je ons op de hoogte met welke inmate en wanneer je het verstuurd hebt en of je reactie hebt gehad...quote:
Dat zou me niet zo boeien. Ik geef liever m'n adres nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh
Zou het wel tof vinden opzich, maar 2 weken wachten op reactie enzo lijkt me dan weer niks
Je kan ook e-mailen hèquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat zou me niet zo boeien. Ik geef liever m'n adres niet
quote:
Oui.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hou je ons op de hoogte met welke inmate en wanneer je het verstuurd hebt en of je reactie hebt gehad...
Edit je naam even wegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef Psy-freak het volgende:
Dear Felicia,
Maybe I'm not the guy you are looking for, since I am not a businessman but a student. I find your profile interesting so I decided to write you.
I'm [naam], [x] y.o. and from the Netherlands. I live in a little city called [stad] and I'm studying [studie].
I like to read, study and make music.
If you'd like to, could you tell me a little more about yourself?
With kind regards,
Thanks!quote:
Als ze dan nog leeftquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Thanks!
Nou, als dat geen neuken wordt, in 2066 weliswaar.
Hij is al weg, wilde het nog wat informeel en basic houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef abhinnaya het volgende:
Ik zou het wat uitgebreider en persoonlijker maken dan zo'n typisch standaard brief
Had even gekeken, moet wel via andere sites dan je normale e-mail client zegmaar, maar het kan welquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Begreep juist dat dat vaak niet kon
Ik moest mn adres invullen en het blijkt dat ze het uitprinten en je een handgeschreven brief terugkrijgt omdat ze niet op internet kunnen/mogen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Begreep juist dat dat vaak niet kon
Tja en dat ga ik dus niet doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik moest mn adres invullen en het blijkt dat ze het uitprinten en je een handgeschreven brief terugkrijgt omdat ze niet op internet kunnen/mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |