Zij heeft natuurlijk mannetjes in NL klaar zitten om te opererenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze zit tot 2066 in de bak, denk je nu echt dat ze uberhaupt naar NL komt?
En die nemen me mee voor geile neuqseks met haar in d'r gevangenis?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zij heeft natuurlijk mannetjes in NL klaar zitten om te opereren
Ja, maar die foto van d'r was wel mislijdendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En die nemen me mee voor geile neuqseks met haar in d'r gevangenis?
Nee serieus, ben er niet bang voor en het lijkt me een leuke, gezellige meid.
Waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar die foto van d'r was wel mislijdend
Als je even doorzoekt dan zie je dat ze er heel anders uit zietquote:
Daar gaat het me niet om.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze zit tot 2066 in de bak, denk je nu echt dat ze uberhaupt naar NL komt?
Het lijkt je een leuke, gezellige meid? En hoe kom je daar zo op, door 1 foto gezien te hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En die nemen me mee voor geile neuqseks met haar in d'r gevangenis?
Nee serieus, ben er niet bang voor en het lijkt me een leuke, gezellige meid.
En dr profiel. Ik zie het wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het lijkt je een leuke, gezellige meid? En hoe kom je daar zo op, door 1 foto gezien te hebben?
??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je even doorzoekt dan zie je dat ze er heel anders uit ziet
Moet je even naar see crime > linkje klikken > offender search > naam intikken > klikken > fotoquote:
Kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je even naar see crime > linkje klikken > offender search > naam intikken > klikken > foto
What... have... I've... done...quote:
Ja, die zit vast, 18+ dusquote:
Ik keek wel even raar opquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
What... have... I've... done...
Nee care, leuk toch dat ze wat aandacht krijgt en mensen buiten de bak kan spreken.
Maar hoe kom je aan die foto als ik er maar 1 zie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die zit vast, 18+ dus
[..]
Ik keek wel even raar op
Je hebt een hele database van die gevangenis, als je daar die naam intikt zie je alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:51 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan die foto als ik er maar 1 zie?
Jezus, zou je in NL moeten flikken, zoveel info.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt een hele database van die gevangenis, als je daar die naam intikt zie je alles.
Ik weet zelfs wat voor littekens, piercingen en al ze heeft
Moet je naar 'See crime', dan ga je naar dat linkje toe, en dan links Offender Search.
Daar even alles agree'en, naam intikken, en je ziet alles
Staat vrij op internet allemaalquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jezus, zou je in NL moeten flikken, zoveel info.
Genieten gevangen geen privacy in Nederland?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat vrij op internet allemaal
Geen idee, daar in de USA mag het schijnbaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Genieten gevangen geen privacy in Nederland?
Denk niet dat ze wat kan met m'n gegevens.quote:
Zonde dat het zo lang moet durenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:17 schreef Psy-freak het volgende:
Volgens USPS kan een normale brief 2 tot 4 weken reizen
Heb je wel in de goede database gezocht?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:38 schreef TheClown1 het volgende:
volgens mij is dit met hun toestemming erop gezet. wordt niet zomaar erop gegooid. ken iemand die in 2009 veroordeeld is in de 'great state of new york' maar kan geen profiel van haar vinden....
Ja want ze is ook zo zielig...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
What... have... I've... done...
Nee care, leuk toch dat ze wat aandacht krijgt en mensen buiten de bak kan spreken.
kun je wellicht helpen.....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Heb je wel in de goede database gezocht?
Truequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef Hypocriet het volgende:
Maar...
als je te bang bent omdat iemand je adresgegevens weet, kan je toch ook iemand kiezen die levenslang vast zit of de doodstraf heeft
Ik zou dat echt niet kunnen nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True
Lijkt me best apart, als je dan heel lang met iemand praat, en dan ineens de doodstraf krijgt
Is 18+ inderdaad, daarom kan ik zelf ook niet schrijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen nee.Niet dat ik zou mogen schrijven, is alleen als je meerderjarig bent, toch?
Levenslang lijkt me een ander verhaal. Ik zou toch ook niet willen dat zo iemand je komt opzoeken als hij uit de gevangenis komt
Als je het op naam van je ouders doet misschienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is 18+ inderdaad, daarom kan ik zelf ook niet schrijven
De kans dat iemand je daadwerkelijk opzoekt is 0,01% denk ik.
Dan moeten ze eerst even naar Europa vliegen
Kwam vanmiddag een vrouwtje voorbij die zat voor 'manslaughter'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je het op naam van je ouders doet misschien
Ja tuurlijk, maar ik ben daar toch wel bang voor dan. Ookal is de kans bijna nihil.![]()
Lijkt me trouwens ook minder "eng" om dan brieven naar een vrouw te schrijven dan naar een man. Maar dat is natuurlijk ook hypocriet (zie je, ik doe mijn naam er eer aan), ze zitten allemaal niet voor niets daar
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kwam vanmiddag een vrouwtje voorbij die zat voor 'manslaughter'![]()
Maarja, mijn ouders zitten er natuurlijk niet op te wachten dat hun zoon met gevangen aan de praat gaat
Tja, leerzaam,leerzaam..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]nee das ook wel minder dan.
Ik weet niet hoor, mijn ouders zijn vrij overbezorgd, maar op zich wel een leerzame ervaring of zo.denk ik.
En goed voor je engels
Leerzaam om te leren wat er door het hoofd van zo'n persoon gaat. Denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, leerzaam,leerzaam..
Ik zou het gewoon wel mooi vinden om te zien wat die mensen nou doen, en hoe ze zijn, ook al hebben ze die moord gepleegd. Vooral benieuwd.
Als je dan zo'n meisje van 20 ziet, die tientallen jaren moet zitten ben ik wel benieuwd wat daarachter schuilt zegmaar.
Tja, mensen die zitten voor manslaughter zullen vast genoeg zieke gedachtes hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Leerzaam om te leren wat er door het hoofd van zo'n persoon gaat. Denk ik.
Ik vraag me eigenlijk wel af of ik zoiets überhaupt wil weten dan
Diegene zegt zelf dat ie onschuldig is?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, mensen die zitten voor manslaughter zullen vast genoeg zieke gedachtes hebben
Zag laatst trouwens iemand staan, die kreeg de doodstraf terwijl hij zei dat hij onschuldig was
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Diegene zegt zelf dat ie onschuldig is?
Daar zijn er wel meer van. Zijn genoeg mensen op death row die blijven volhouden onschuldig te zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, mensen die zitten voor manslaughter zullen vast genoeg zieke gedachtes hebben
Zag laatst trouwens iemand staan, die kreeg de doodstraf terwijl hij zei dat hij onschuldig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |