SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 11:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, pas op wat je zegt, zal ik eens een foto appen? :p
Mooi! Juist door de warmte heelt het vaak heel slecht. Heb ooit in Thailand ook met een schaafwond gelopen die maar niet dicht wilde.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb hierna alleen nog maar stedelijk gebied, scheelt enorm. En mijn wond is goed verzorgd en schoongemaakt door één van de duikinstructeurs! Vanochtend gewoon gedoken (en daarna weer schoongemaakt), ging prima. Heel veel nemo visjes gezien.
Ik heb dat in Thailand idd ook gehad!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mooi! Juist door de warmte heelt het vaak heel slecht. Heb ooit in Thailand ook met een schaafwond gelopen die maar niet dicht wilde.
En nemo visjes zijn cool.
Geweldig! Moet ook maar eens mn duikbrevet gaan halen.
Way ahead of youquote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog even het laatste lijstje met de definitiefjes vinden
Wie denk je dat jonkvrouw Liesje is dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:05 schreef Greys het volgende:
Die had ik ook gevonden, maar ik zag daarboven Liesje roepen 'ik kom' en die stond niet op dit lijstje, dus ik dacht dat ik de verkeerde had
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie denk je dat jonkvrouw Liesje is dan?
Misschien moet je een bril?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:07 schreef Greys het volgende:
OwDan had ik dus het één na laatste lijstje
![]()
Want daar stond ze nog niet idd.
Ze heet geen KPKWquote:Op maandag 30 juli 2012 12:11 schreef Greys het volgende:
Heb Oognip en KPKW in jouw lijstje nog even toegevoegd als misschieners.
Dat weet alleen Muis denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 12:07 schreef Greys het volgende:
Nu nog even het lijstje van daarvoor zoeken en dan kijken of er nog mensen niet op de PM hebben gereageerd, dan kunnen we die nog even stalkenOf had iedereen geantwoord?
Mooiquote:Op maandag 30 juli 2012 12:19 schreef Greys het volgende:
Als ik het oude lijstje vergelijk met deze dan heeft verder iedereen bevestigd
Alleen Nipje nog. En HPKW (zo beter?) die het nog even zou roepen
Jaaaaaa, graag zelfs. Vandaar ook het 'uiterlijk' woensdag boven hun naam.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:25 schreef tombolafan het volgende:
Maar eerder mag ook toch? Dus als HPKW en Oognip nu al weten dat ze wel/niet komen kunnen we een
superdefinitieve lijst
![]()
maken
quote:
Zeggehquote:Op maandag 30 juli 2012 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa, graag zelfs. Vandaar ook het 'uiterlijk' woensdag boven hun naam.
[..]
Weet ik toch, ik vond het gewoon leuk om je even met je eigen uitspraak om je oren te slaanquote:Op maandag 30 juli 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeggeh
Ik bedoelde het als hintje naar HPKW die hier net in het topic was heur
Jup. Of ze bellen Henk even zelf of ze er alsnog bij kunnen daarna qua etenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:33 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en mensen die na woensdag nog mee willen eten maar bij de mac ofzo toch? Komen ze daarna henken
I Haz the 20/20 visionquote:Op maandag 30 juli 2012 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik toch, ik vond het gewoon leuk om je even met je eigen uitspraak om je oren te slaan
Oh dat kan ook nog jaquote:Jup. Of ze bellen Henk even zelf of ze er alsnog bij kunnen daarna qua eten
Doen jullie meeeeeeeeee?quote:
Duh, jij en ik komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi
En het is in elk geval al een leuk clubje
Ja dan is het sowieso topquote:
Leuk topic! Eens even denken....quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen jullie meeeeeeeeee?
FOK!'s Blue Lagoon. Met wie?
En niet beledigd zijn als je er niet bij staat, ik mocht er maar vijf
quote:
This is the day of decisionsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Psssst.
Je bent iets te vroeg.
Maar ik deel je enthousiasme
Of is er een andere moment and day die we vandaag vieren?
Ok, gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef Greys het volgende:
Oognip heeft me laten weten van de week dat ze toch niet komt, dus die kan van de misschien lijst af.
Vergeten te melden hier
Nou en anders had ze vanavond wel pm gehad van me hoor, jij hoeft niet ALLES te regelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:30 schreef Greys het volgende:
Ja stom, ik dacht dat ze het misschien zelf wel even zou zeggen hier, maar ze had het per dm gedaan dus wrs was het de bedoeling dat ik het zou melden en ik was het vergeten
ik tel voor 2 = 14quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou en anders had ze vanavond wel pm gehad van me hoor, jij hoeft niet ALLES te regelen![]()
13 is wel een ongeluksgetal
Henk is erquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou en anders had ze vanavond wel pm gehad van me hoor, jij hoeft niet ALLES te regelen![]()
13 is wel een ongeluksgetal
Ik heb serieus geen flauw ideequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Henk is er
En Peter, Grees? Moet ik weten
Waarom moet jij dat weten?quote:
Dit is het 'hier is voor gereserveerd en aangezien Henk maar 2 grote tafels heeft en niet een echt restaurant is en dus maar een beperkt aantal gaspitten heeft en het eten moet inkopen moet je zelf maar ff bellen met hem of je er nog bij kunt eventueel zaterdag als je het dan pas beslist' lijstjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Is dit het definitieve lijstje, het extradefinitieve lijstje of het extraextradefinitieve lijstje?
Ik vind het een goed lijstje!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is het 'hier is voor gereserveerd en aangezien Henk maar 2 grote tafels heeft en niet een echt restaurant is en dus maar een beperkt aantal gaspitten heeft en het eten moet inkopen moet je zelf maar ff bellen met hem of je er nog bij kunt eventueel zaterdag als je het dan pas beslist' lijstje
Je staat nu gewoon bij de definitiefjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ja, de eigenlijke reden waarom ik het vroeg, moet ik nog ergens extra bevestigen of is het laatste lijstje echt het laatste lijstje?
Wat een stomme vraag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Greys het volgende:
En mottie zorgen voor voldoende chocotaart ook?
"Hear, hear". Ridder Henk von Chocotaart dient, wat betreffen mijne persoon, zijn name hoog te houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Greys het volgende:
Eind van de avond geef ik het aantal door per whatsappie aan Herr Henk![]()
En mottie zorgen voor voldoende chocotaart ook?
17:00: taartquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat is de planning trouwens voor zaterdag?
Qua timing enzo?
16.00 uur bittergarniturenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat is de planning trouwens voor zaterdag?
Qua timing enzo?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
16.00 uur bittergarnituren
17.00 uur Qwea bashen
18.00 uur Qwea troosten
19.00 uur eten (saté/ribs/ballen/friet/groen/brood op tafel)
20.00 uur boeren
21.01 uur chocoladetaart
en verder naar eigen invulling
Daar is ook niets mis meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
16.00 uur bittergarnituren
17.00 uur Qwea bashen
18.00 uur Qwea troosten
19.00 uur eten (saté/ribs/ballen/friet/groen/brood op tafel)
20.00 uur boeren
21.01 uur chocoladetaart
en verder naar eigen invulling
Ja hpkw is dus onzeker nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Dus de 14 worden er 16
Ik ga nu appen!
Ik ben altijd warm en zweterig in de zomerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga afhaken!
Werd vanochtend al warm en zweterig wakker, dus ik doe even een paar dagen rustig aan. Vind mijn lichaam vast fijn.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben altijd warm en zweterig in de zomer!
Jammerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga afhaken!
Werd vanochtend al warm en zweterig wakker, dus ik doe even een paar dagen rustig aan. Vind mijn lichaam vast fijn.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
17.00 uur Qwea bashen
18.00 uur Qwea troosten
Mijne ook niet, en ik heb maandag over een week een operatie. Niet miepen dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Goed punt.
Maar mijn algehele fitheid is nu niet zo denderend, dus even rustig aan.
Soms doe ik net alsof ik verstandig ben en naar mijn lichaam luister.
Doe eens lief!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne ook niet, en ik heb maandag over een week een operatie. Niet miepen dus
Hey, ik beweeg dr om wel te komen, dat is toch keiliefquote:
Ik heb een bikini gekochtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef tombolafan het volgende:
ik ben alvast naar de kapper geweest
Bikiniquote:
Whehe nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bikini
Ik kijk wel wat voor weer het wordt
Hoe laat moeten we daar zijn?
4 uur vind ik wel erg vroegquote:
Helemaal logisch, je had het al gezegd van te voren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zou een misschien zijn maar mijn lichaam heeft genoeg Heineken gehad. Ik haak ook ff af. Slapen
Ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef tombolafan het volgende:
ik ben alvast naar de kapper geweest
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Anoniem verjaardagstopic!
Sjalalie sjalala!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
4 uur vind ik wel erg vroeg.
Denk eerder dat ik er pas rond 16 uur ben.![]()
Ga je Henk doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef Qwea het volgende:
ik vroeg me af wat ik ging doen zaterdag. Zat al te plannen : Markt, drankje, hapje eten, blabla.
Ooh wacht, HENK!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laat het even weten tegen de tijd dat ik een taart met een vijl erin voor je moet bakken.
Kom dan zaterdag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb d'r wel zin in mensen.... 15 september! Duurt nog zo lang
Nee, want Kally komt hier morgen, En zij neemt een kitten voor me meequote:
Ja echt! Via Kally!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
Pat, krijg je echt een kitten, of trap ik er in?
Zo ja, dan zie ik zaterdag je F&F topic wel toch, volgemikt dagelijks met ubercute foto's en updates?
Nou, René zijn ouders hebben een voillere met 20-25 vogels. En zijn ouders zijn op vakantie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
En waarom kan je dan niet thuis zijn voor heur eerste stapjes in je huis?
Kunnen jij en Rene niet bij jou gaan zitten dan dit weekend?
(Zal wel niet, anders deed je het wel he... domme vraag eigenlijk)
Ja, dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
En nohhhhhhhh wat een poepie
En hoe gaat ze heten?
Logischquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, René zijn ouders hebben een voillere met 20-25 vogels. En zijn ouders zijn op vakantie.En ik heb ook vakantie, dus ben bij Rene
Ja da's een leuke naamquote:
Is toch goed. Want wij zijn samen met wat anderen Poortje-sisters!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch(no sarcasm) Ik ben gewoon een nieuwsgierig wicht dat gewoon even alles wilde weten
[..]
Ja da's een leuke naam
Of BRUTUS!
Ah, die docu heb ik gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef Greys het volgende:
The Poortje Sisters![]()
Als je daarop googlet krijg je dit
[ afbeelding ]
Je zet maar een pet op. Of een sombreroquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
M'n haar is een ramp! Het wil niet
! Ik kom niet zaterdag hoor!
Dan bind je maar een schort om je hoofd. Baloe-style.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen hoeden/pettenkop.
Voornamelijk omdat mijn hoofd te groot is voor de meeste hoeden/petten.
Fritz kan niet; die naam is al bezet door deze stoere ende gevaerlijcke kater:quote:
Jij bent er toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik hoef er toch niet aantrekkelijk uit te zien aangezien elke homo in het land in Amsterdam is die dag.
Dan versier ik mezelf wel.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fritz kan niet; die naam is al bezet door deze stoere ende gevaerlijcke kater:
[ afbeelding ]
Onwaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik hoef er toch niet aantrekkelijk uit te zien aangezien elke homo in het land in Amsterdam is die dag.
Je mag mij ook wel versieren hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan versier ik mezelf wel.
[ afbeelding ]
Story of my lifequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel versieren hoor
Ik krijg er waarschijnlijk niets van mee, maar soit.
Allesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij bent bezet dus aan jou heb ik ook niks.
Sinds wanneer ben jij koningin van de wereld. Heb ik de memo gemist?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jamie is goed; die naam is nog vrij
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij koningin van de wereld. Heb ik de memo gemist?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef Muis006 het volgende:
Sinds wanneer ben jij koningin van de wereld. Heb ik de memo gemist?
Ik zou er een liedje over schrijven als ik jou wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:39 schreef Muis006 het volgende:
Als ik koningin van de wereld was moest iedereen verplicht met tompouce ontbijten.
Er moet aardig wat drank in voor je mij aan het zingen krijgtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er een liedje over schrijven als ik jou wasKan je dat mooi morgen ff zingen
Thee door m'n neusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn idee van versieren is af en toe vanaf de andere kant van de kroeg naar iemand kijken en hopen dat die persoon naar mij toe komt.
Is dat hoe jij iemand versiert?quote:
quote:
Ja he?quote:
Dat zou toch wel moeten lukken, lijkt me. Het feestje begint tenslotte pas om 16:00quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik nou vandaag stop met eten ben ik dan morgen een kilo of 8 lichter?
Ik ben er ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Nou ja ik begin een beetje zenuwachtig te worden.
Jurkje van de vorige keer. Prima keus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef Greys het volgende:
Nergens voor nodig, trust me
Ik weet nog niet eens wat ik aan doe
Children?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Erik is opgewonden..
Hide your wifeshusbands and children!
Jij hebt liever een partner die getrouwd OF wees is?quote:
Ja, anders is het zo standaard.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt liever een partner die getrouwd OF wees is?
Wij kennen elkaar toch inmiddels door en door?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Nou ja ik begin een beetje zenuwachtig te worden.
kak nu komt het wel heel dichtbijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar toch inmiddels door en door?![]()
![]()
Nog één (1!) nachtje slapen!
JAAAAAA!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kak nu komt het wel heel dichtbij
En stiekem ezelsoren vreten he?quote:
JIJ... JIJ.... EZELSOOR!quote:
Kom je uit utrecht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Komen er morgen mensen met de trein? Want misschien kunnen we dan daar meeten en samen naar Henk reizen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Komen er morgen mensen met de trein? Want misschien kunnen we dan daar meeten en samen naar Henk reizen.
Ik neem je mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik dacht gewoon meeten op Rotterdam CS en dan de HELSE REIS naar Henk maken. Met meerdere is het verdwaalrisico kleiner.
Jij mag in ieder geval NIET voorop lopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef sp3c het volgende:
Rotterdam CS is wat om maar het moet kunnen denk ik
als jij de weg weet zijn we er misschien wel sneller zelfs
quote:
dan zie je iig iets van de stadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij mag in ieder geval NIET voorop lopen.![]()
Ikzelf houd meer van groen.quote:
Oh ik dacht gewoon de stationshal voor de friettentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Meeting point? Misschien bij de trap die naar de metro leidt? (weet je de weg nog in de bouwput).
Friettent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht gewoon de stationshal voor de friettent. Want ik zie mezelf al bij de verkeerde trap staan
.
De centrale stations"hal" is gewoon de grote ruimte met de kaartjesautomaten enzo. En aan de ene kant (recht tegenover de tunnel die je uitkomt) is een friettent. Of een broodzaak. Of wat dan ook, maar het is vrij eenvoudig elkaar te vinden daarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Friettent?Zo goed ken ik CS dan ook weer niet.
![]()
Kan ook hoor, dan volgen we onze neusjes wel.
15.40-ish op Rotterdam CS en vanuit daar door naar henk. Of solo naar henk en daar vanaf 16.00 binnendruppelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef sp3c het volgende:
ok hoe laat is wie waar?
ik snap het nu al niet meer
oeh!quote:
Je haalt ze zo makkelijk door elkaar he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De centrale stations"hal" is gewoon de grote ruimte met de kaartjesautomaten enzo. En aan de ene kant (recht tegenover de tunnel die je uitkomt) is een friettent. Of een broodzaak. Of wat dan ook, maar het is vrij eenvoudig elkaar te vinden daar.
daar dus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
15.40-ish op Rotterdam CS en vanuit daar door naar henk. Of solo naar henk en daar vanaf 16.00 binnendruppelen.
Waar daar?quote:
Bij de metroquote:
Kom je mij ook ophalen Greys?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de metro
Mot ik wel ff weten hoe laat je daar landt. Of whatsapp/sms oid me even als jullie daar bijna zijn
als Greys nu gewoon iedereen ophaalt dan raakt er niemand verdwaaltquote:
sp3c heeft zich maar aan te passen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je tegelijk met sp3c landt wel, anders blijf ik op en neer laufen
10 minuutjes met de metro? En dan zijn we op het punt waar Greys ons komt halen en duurt het nog 5 minuten lopen ofzo.quote:
Hoe jij reist of hoe wij reizen?quote:
Jij wilde weten hoe het met de ballen stond?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Zooo, hijgtelefoontje naar Henk gepleegd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Zooo, hijgtelefoontje naar Henk gepleegd.
Henk zijn ballen zijn mijn business nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wilde weten hoe het met de ballen stond?
weet ik veelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe jij reist of hoe wij reizen?![]()
Met de metro is het 5 minuten en daarna (zoals wij reizen) 5 minten lopen.
Ik ken alleen de E lijn. Tweede halte uitstappen vanaf CS.quote:
Ik heb het over de metro.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:31 schreef sp3c het volgende:
zou stom zijn als we op CS uitstappen om weer op dezelfde tram te stappen
Lijden nog wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:36 schreef sp3c het volgende:
melanchtonweg volgens mij!
dat is 2 haltes voor Rotterdam CS!
als we daar nou gewoon verzamelen kan Greys het van daaruit allemaal in goede banen lijden!
Na Rotterdam CS.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:36 schreef sp3c het volgende:
melanchtonweg volgens mij!
dat is 2 haltes voor Rotterdam CS!
als we daar nou gewoon verzamelen kan Greys het van daaruit allemaal in goede banen lijden!
Je hebt me verteld hoe het de vorige keer misging. Ik ga zelf even kijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:51 schreef sp3c het volgende:
ik weet precies waar het is
als je op nummer 1 die straat binnenkomt zit je verkeerd
MAAR WAAR!?!?!?!?!?!?!?!quote:
dat is knapquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk net via 9292 ov en we komen helemaal niet bij CS volgens mij?
wel gekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk net via 9292 ov en we komen helemaal niet bij CS volgens mij?
9292 stuurt je soms nog wel eens via rare routes, via cs is gewoon het simpelst, tenzij je daar in de wijk woontquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat ik er wat onrustig van wordt.
weeeeeeeeel gekquote:
Pfew!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja hoor, tenzij je komt lopen vanaf breda
Nee niet als je met E reistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |