Dit is het 'hier is voor gereserveerd en aangezien Henk maar 2 grote tafels heeft en niet een echt restaurant is en dus maar een beperkt aantal gaspitten heeft en het eten moet inkopen moet je zelf maar ff bellen met hem of je er nog bij kunt eventueel zaterdag als je het dan pas beslist' lijstjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Is dit het definitieve lijstje, het extradefinitieve lijstje of het extraextradefinitieve lijstje?
Ik vind het een goed lijstje!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is het 'hier is voor gereserveerd en aangezien Henk maar 2 grote tafels heeft en niet een echt restaurant is en dus maar een beperkt aantal gaspitten heeft en het eten moet inkopen moet je zelf maar ff bellen met hem of je er nog bij kunt eventueel zaterdag als je het dan pas beslist' lijstje
Je staat nu gewoon bij de definitiefjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ja, de eigenlijke reden waarom ik het vroeg, moet ik nog ergens extra bevestigen of is het laatste lijstje echt het laatste lijstje?
Wat een stomme vraag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Greys het volgende:
En mottie zorgen voor voldoende chocotaart ook?
"Hear, hear". Ridder Henk von Chocotaart dient, wat betreffen mijne persoon, zijn name hoog te houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Greys het volgende:
Eind van de avond geef ik het aantal door per whatsappie aan Herr Henk![]()
En mottie zorgen voor voldoende chocotaart ook?
17:00: taartquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat is de planning trouwens voor zaterdag?
Qua timing enzo?
16.00 uur bittergarniturenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat is de planning trouwens voor zaterdag?
Qua timing enzo?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
16.00 uur bittergarnituren
17.00 uur Qwea bashen
18.00 uur Qwea troosten
19.00 uur eten (saté/ribs/ballen/friet/groen/brood op tafel)
20.00 uur boeren
21.01 uur chocoladetaart
en verder naar eigen invulling
Daar is ook niets mis meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
16.00 uur bittergarnituren
17.00 uur Qwea bashen
18.00 uur Qwea troosten
19.00 uur eten (saté/ribs/ballen/friet/groen/brood op tafel)
20.00 uur boeren
21.01 uur chocoladetaart
en verder naar eigen invulling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |