JIJ... JIJ.... EZELSOOR!quote:
Kom je uit utrecht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Komen er morgen mensen met de trein? Want misschien kunnen we dan daar meeten en samen naar Henk reizen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Komen er morgen mensen met de trein? Want misschien kunnen we dan daar meeten en samen naar Henk reizen.
Ik neem je mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik dacht gewoon meeten op Rotterdam CS en dan de HELSE REIS naar Henk maken. Met meerdere is het verdwaalrisico kleiner.
Jij mag in ieder geval NIET voorop lopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef sp3c het volgende:
Rotterdam CS is wat om maar het moet kunnen denk ik
als jij de weg weet zijn we er misschien wel sneller zelfs
quote:
dan zie je iig iets van de stadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij mag in ieder geval NIET voorop lopen.![]()
Ikzelf houd meer van groen.quote:
Oh ik dacht gewoon de stationshal voor de friettentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Meeting point? Misschien bij de trap die naar de metro leidt? (weet je de weg nog in de bouwput).
Friettent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht gewoon de stationshal voor de friettent. Want ik zie mezelf al bij de verkeerde trap staan
.
De centrale stations"hal" is gewoon de grote ruimte met de kaartjesautomaten enzo. En aan de ene kant (recht tegenover de tunnel die je uitkomt) is een friettent. Of een broodzaak. Of wat dan ook, maar het is vrij eenvoudig elkaar te vinden daarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Friettent?Zo goed ken ik CS dan ook weer niet.
![]()
Kan ook hoor, dan volgen we onze neusjes wel.
15.40-ish op Rotterdam CS en vanuit daar door naar henk. Of solo naar henk en daar vanaf 16.00 binnendruppelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef sp3c het volgende:
ok hoe laat is wie waar?
ik snap het nu al niet meer
oeh!quote:
Je haalt ze zo makkelijk door elkaar he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De centrale stations"hal" is gewoon de grote ruimte met de kaartjesautomaten enzo. En aan de ene kant (recht tegenover de tunnel die je uitkomt) is een friettent. Of een broodzaak. Of wat dan ook, maar het is vrij eenvoudig elkaar te vinden daar.
daar dus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
15.40-ish op Rotterdam CS en vanuit daar door naar henk. Of solo naar henk en daar vanaf 16.00 binnendruppelen.
Waar daar?quote:
Bij de metroquote:
Kom je mij ook ophalen Greys?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de metro
Mot ik wel ff weten hoe laat je daar landt. Of whatsapp/sms oid me even als jullie daar bijna zijn
als Greys nu gewoon iedereen ophaalt dan raakt er niemand verdwaaltquote:
sp3c heeft zich maar aan te passen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je tegelijk met sp3c landt wel, anders blijf ik op en neer laufen
10 minuutjes met de metro? En dan zijn we op het punt waar Greys ons komt halen en duurt het nog 5 minuten lopen ofzo.quote:
Hoe jij reist of hoe wij reizen?quote:
Jij wilde weten hoe het met de ballen stond?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Zooo, hijgtelefoontje naar Henk gepleegd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Zooo, hijgtelefoontje naar Henk gepleegd.
Henk zijn ballen zijn mijn business nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wilde weten hoe het met de ballen stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |