Dan bind je maar een schort om je hoofd. Baloe-style.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen hoeden/pettenkop.
Voornamelijk omdat mijn hoofd te groot is voor de meeste hoeden/petten.
Fritz kan niet; die naam is al bezet door deze stoere ende gevaerlijcke kater:quote:
Jij bent er toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik hoef er toch niet aantrekkelijk uit te zien aangezien elke homo in het land in Amsterdam is die dag.
Dan versier ik mezelf wel.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fritz kan niet; die naam is al bezet door deze stoere ende gevaerlijcke kater:
[ afbeelding ]
Onwaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik hoef er toch niet aantrekkelijk uit te zien aangezien elke homo in het land in Amsterdam is die dag.
Je mag mij ook wel versieren hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan versier ik mezelf wel.
[ afbeelding ]
Story of my lifequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel versieren hoor
Ik krijg er waarschijnlijk niets van mee, maar soit.
Allesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij bent bezet dus aan jou heb ik ook niks.
Sinds wanneer ben jij koningin van de wereld. Heb ik de memo gemist?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jamie is goed; die naam is nog vrij
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij koningin van de wereld. Heb ik de memo gemist?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef Muis006 het volgende:
Sinds wanneer ben jij koningin van de wereld. Heb ik de memo gemist?
Ik zou er een liedje over schrijven als ik jou wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:39 schreef Muis006 het volgende:
Als ik koningin van de wereld was moest iedereen verplicht met tompouce ontbijten.
Er moet aardig wat drank in voor je mij aan het zingen krijgtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er een liedje over schrijven als ik jou wasKan je dat mooi morgen ff zingen
Thee door m'n neusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn idee van versieren is af en toe vanaf de andere kant van de kroeg naar iemand kijken en hopen dat die persoon naar mij toe komt.
Is dat hoe jij iemand versiert?quote:
quote:
Ja he?quote:
Dat zou toch wel moeten lukken, lijkt me. Het feestje begint tenslotte pas om 16:00quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik nou vandaag stop met eten ben ik dan morgen een kilo of 8 lichter?
Ik ben er ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Nou ja ik begin een beetje zenuwachtig te worden.
Jurkje van de vorige keer. Prima keus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef Greys het volgende:
Nergens voor nodig, trust me
Ik weet nog niet eens wat ik aan doe
Children?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Erik is opgewonden..
Hide your wifeshusbands and children!
Jij hebt liever een partner die getrouwd OF wees is?quote:
Ja, anders is het zo standaard.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt liever een partner die getrouwd OF wees is?
Wij kennen elkaar toch inmiddels door en door?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Nou ja ik begin een beetje zenuwachtig te worden.
kak nu komt het wel heel dichtbijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar toch inmiddels door en door?![]()
![]()
Nog één (1!) nachtje slapen!
JAAAAAA!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kak nu komt het wel heel dichtbij
En stiekem ezelsoren vreten he?quote:
JIJ... JIJ.... EZELSOOR!quote:
Kom je uit utrecht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Komen er morgen mensen met de trein? Want misschien kunnen we dan daar meeten en samen naar Henk reizen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Komen er morgen mensen met de trein? Want misschien kunnen we dan daar meeten en samen naar Henk reizen.
Ik neem je mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik dacht gewoon meeten op Rotterdam CS en dan de HELSE REIS naar Henk maken. Met meerdere is het verdwaalrisico kleiner.
Jij mag in ieder geval NIET voorop lopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef sp3c het volgende:
Rotterdam CS is wat om maar het moet kunnen denk ik
als jij de weg weet zijn we er misschien wel sneller zelfs
quote:
dan zie je iig iets van de stadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij mag in ieder geval NIET voorop lopen.![]()
Ikzelf houd meer van groen.quote:
Oh ik dacht gewoon de stationshal voor de friettentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Meeting point? Misschien bij de trap die naar de metro leidt? (weet je de weg nog in de bouwput).
Friettent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht gewoon de stationshal voor de friettent. Want ik zie mezelf al bij de verkeerde trap staan
.
De centrale stations"hal" is gewoon de grote ruimte met de kaartjesautomaten enzo. En aan de ene kant (recht tegenover de tunnel die je uitkomt) is een friettent. Of een broodzaak. Of wat dan ook, maar het is vrij eenvoudig elkaar te vinden daarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Friettent?Zo goed ken ik CS dan ook weer niet.
![]()
Kan ook hoor, dan volgen we onze neusjes wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |