Teller be found!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat is niks gek, dat zeggen meer mensen die Greys meeten.quote:
ziet niemandquote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is niks gek, dat zeggen meer mensen die Greys meeten.![]()
Je mag je wel achter mij verschuilen.
NOEM JIJ MIJ NU DIK!?quote:
JIJ EERST!quote:
Sla hem Zwabberrrrr!quote:
Mag ik? Ik voelde me ook aangesproken.quote:
Je eigen stok, mag ik hopenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag ik? Ik voelde me ook aangesproken.![]()
* Roger_Epiales pakt stok.
Mag ik de fok!policy 3 maal dubbel gecopyeerd in mijn postvak morgenochtend op kantoor?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Letten jullie er wel even op dat jullie binnen de fok!policy blijven met die stokken?
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik de fok!policy 3 maal dubbel gecopyeerd in mijn postvak morgenochtend op kantoor?
fok!-po-lu-cie?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Letten jullie er wel even op dat jullie binnen de fok!policy blijven met die stokken?
Tuurlijk, ik ga toch geen stok stelen, dat zou triest zijn.quote:
Heb je grote stok dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga toch geen stok stelen, dat zou triest zijn.
Och, het is geen honkbalknuppel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, het is geen honkbalknuppel.Damn boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik nog nooit.quote:
NOEM JIJ MIJ NU DIK?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is niks gek, dat zeggen meer mensen die Greys meeten.![]()
Nee, dan zou ze zeggen dat mensen die je meten bang wordenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dan zou ze zeggen dat mensen die je meten bang worden
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dan zou ze zeggen dat mensen die je meten bang worden
IK BEN DUS NIET DIK HE!!?!?!??!!!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IEDEREEN IN DIT TOPIC IS DIK, OPGELOST SLOTJEN!!111!!11!!!1!1!!!!
Ik moet welquote:Op maandag 30 juli 2012 11:24 schreef Greys het volgende:
Ik ga mooi niet naar de kappert!![]()
Zou eigenlijk wel moeten![]()
Nog maar een paar dagen voor ons pre-mietje!
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:32 schreef Goodbye het volgende:
Vier augustus zit ik de hele dag in het vliegtuig. Geen geplette bitterballen voor mij!
Half elf in amsterdam, tot dan!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]Hoe laat land je waar?
Kom ik er 1 brengen
Ik heb hierna alleen nog maar stedelijk gebied, scheelt enorm. En mijn wond is goed verzorgd en schoongemaakt door één van de duikinstructeurs! Vanochtend gewoon gedoken (en daarna weer schoongemaakt), ging prima. Heel veel nemo visjes gezienquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oew, fijn dat je dan lekker naar huis gaat. Wondjes genezen bijzonder slecht in de jungle kan ik je vertellen.
Ik sta elf uur bij de uitgang van Schiphol danquote:
Nou, pas op wat je zegt, zal ik eens een foto appen? :pquote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
Kusje op je knie![]()
HPKW, kan jij uiterlijk woensdag ff gillen of je mee wilt eten zaterdag bij Henk?
(Of je uberhaupt kunt?)
Oh cool!!!!!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb hierna alleen nog maar stedelijk gebied, scheelt enorm. En mijn wond is goed verzorgd en schoongemaakt door één van de duikinstructeurs! Vanochtend gewoon gedoken (en daarna weer schoongemaakt), ging prima. Heel veel nemo visjes gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |