SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar ik vind het wel superlief. Stiekem dan he. Als ze niet kijkt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:02 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, schatje...
Eigenlijk spoort ze gewoon niet dat ze Rewimo wilde halen natuurlijk, no offence ofzo maar damn, DAT is om
Pas je wel op wat je zegt? Misschien duw ik je de volgende keer wel voor een fiets meutequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel superlief. Stiekem dan he. Als ze niet kijkt.
Laat ik voor de zekerheid maar afzeggen voor de vierde danquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pas je wel op wat je zegt? Misschien duw ik je de volgende keer wel voor een fiets meute
ezelsoren hoeven dus niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:03 schreef Qwea het volgende:
Goed, ik ga niet langs tombo de 15de, en ik ken haar ook niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat ik voor de zekerheid maar afzeggen voor de vierde dan
Ik kan gelukkig terug aanpassenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys? Ik heb nog een way confronterend filmpje van je.
Ik heb een TT die aangepast moet worden
Van wie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:06 schreef tombolafan het volgende:
En ik heb VEEL confronterendere foto's
Absoluut, moet je ook zo nu en dan doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is nog onduidelijk. In eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar zij wil niet slapen en mij lijkt dat wel erg leuk. Alleen weet mm niet of ze dan nog wel komt want die wil s nachts niet alleen rijden.
Nu lijk ik misschien onaardig doordat ik haar laat 'stikken', maar ik vind dat ik soms toch ook wel voor mezelf mag kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu even eten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Absoluut, moet je ook zo nu en dan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu even eten.jekkers
goeie smaak
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
van wie nietquote:
Hey, niet te veel wensen. Je hebt het over de NS.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Het maakt mij niet uit wie er allemaal niet spoort, zolang de trein het maar wel doet.
Mag ik dan ook done deal zeggen wat betreft remlof?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel denk ik!
ik heb sowieso al done deal gezegd
quote:
Geen bal zonder jurkjesquote:
Oh leukkkk!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
Spammiespam, de nieuwe special van Muis!
FOK!Filmchicks: Cause when we kiss, ooh... NOTHING
En voor degenen die de eerste gemist hebben 2 weken geleden, shame on you![]()
coolquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef sp3c het volgende:
Greys houd de lijst bij maar je staat erop
Lui varkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:59 schreef sp3c het volgende:
ja ik zat ook een per seconde te zoeken maar toen dacht
'Greys kan dat toch ook gewoon doen'
dus hield ik ermee op
wheehehehehehequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Lui varken
Ik moest nog veel langer zoeken door die 136 neplijstjes van je![]()
ja dat komt over een uurtjequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat sp3c daar mee is gaan lopen van station naar kroeg, met die teller.
VOLGENS MIJ IS HET GIODVERDOMME JUIST EEN TELLERBANNER!quote:
Loop godverdomme es door dan ofzoquote:
quote:ma, ik heb het!!!
als je iets van mij gedaan wilt krijgen binnen niet afzienbare tijd dan moet je gewoon gaan vloeken!!!!
Dit lijstje mag je zelf kopiëren en aanvullen want het zwerft door de hele reeks heen.quote:
Ik twijfel ook nu Takkie komt hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmmmm misschien kom ik toch maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij bedoelt om mij, heh?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nu Takkie komt hoorDat is gemeeeeeeeeeeeeeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, jij geeft geen datum doorquote:Maar jij bedoelt om mij, heh?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE moemoe komt niet
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ah.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Openbaar Vervoer voor 6 eu is tha Bomb bedoelt ze
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Openbaar Vervoer voor 6 eu is tha Bomb bedoelt ze
Van de You and Me(et)!quote:
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:43 schreef sp3c het volgende:
jullie waren wel allebei op die vorige songfestivalmeet volgens mij
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van de You and Me(et)!![]()
Hier op fok? Geen idee.
En dat wordt er niet beter op nu je de 4e niet komt.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:42 schreef moemoe het volgende:
Ok, ik houd ermee op. We kennen elkaar gewoon niet.
herinner ik me eindelijk een keer dit soort details van een fok!meet, weten ze het zelf niet meerquote:Op zondag 22 juli 2012 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dat wordt er niet beter op nu je de 4e niet komt.
Bummer.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een wilde Indaha gespot.
Maar ik had geen pokéballs meer
Of teveel. Ik zég toch dat ik haar daar heb gezien.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
herinner ik me eindelijk een keer dit soort details van een fok!meet, weten ze het zelf niet meer
niet genoeg gedronken zeker
Geen idee waar ik haar op Fok! zou kennen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:49 schreef sp3c het volgende:
je zegt dat je geen idee hebt!!
nu weet ik het allemaal ook niet meer maar dat voelt wel vertrouwd
Precies. Van de meet.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:55 schreef moemoe het volgende:
Oh wacht... Er gaat me iets dagen. Volgens mij wist ik een paar topics terug ook niet wie je was en heb ik toen een foto van je gezien.
Da´s mooi. Tik mij dan even op mijn schouder.quote:
Is wel het planquote:Op zondag 22 juli 2012 19:57 schreef moemoe het volgende:
Je vriendje komt nu wel echt mee he? Gewoon vastbinden.
TSSSKKKquote:Op zondag 22 juli 2012 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da´s mooi. Tik mij dan even op mijn schouder.
<3equote:Op maandag 23 juli 2012 00:26 schreef Greys het volgende:
DIRK-HAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd met je verjaardag
OMG OMG OMGquote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Zoals het nu naar uit ziet kan ik er ook bij zijn
15 september?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Zoals het nu naar uit ziet kan ik er ook bij zijn
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:45 schreef Takaiki het volgende:
Pre pre pre meet 4 aug. rond 16 uur ofzo bij Henk:
sp3c
Qwea
Greys
Roozjeeeeeeeeeeee
ElisaB
Tombolafan
Muis006
MeneerMuis
Tha_Erik
De Zwabber
Cat22
moemoe
Liesje (ovb)
Oognip
Takaiki (ovb)
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg dat weekend hoogstwaarschijnlijk een nieuw klein poedelpoesje
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]Enige excuus wat geaccepteerd wordt voor een afmelding.
Jaquote:Op zondag 22 juli 2012 18:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Betekent dit dat je onze speciale band toch erkent?
Jaa perfectquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb maar even gereserveerd voor 'een man of 14'.
Oke?
Want hij heeft twee grote tafels en die hebben we allebei wel nodig dan
Ik doe het wel evenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:29 schreef Greys het volgende:
Zou iemand mij (of eigenlijk Henk) een groot plezier willen doen en iedereen van bovenstaand lijstje nog even een kort PMetje doen 'ivm reserveren eten' of diegenen ook echt komen op 4 aug?
Ik ben de komende dagen meer in de tuin met een container bezig dan online, dus als iemand dat zou willen doen heel graag
En vraag HenkPietKlaasWim ook even alsjeblieftEn anders whatsapp ik die wel even vanavond of morgen.
Boeit me niet, maar een beetje groen bij 1 vd 2 zou wel fijn zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:28 schreef Greys het volgende:
En omdat Henk niet oneindig veel gastpitten en ovens heeft, wat doen we met eten?
We kunnen:
- Keuze tussen saté met friet en groen of spareribs met friet en groen.
- Of voor 14 man van alles op twee tafels gooien (ballen, ribbies, friet etc) en dan voor elk wat wils door elkaar.
Bij beide opties hoeft je die ook niet te etenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:42 schreef Muis006 het volgende:
Geen spareribs voor mij, die kan ik niet eten.
Ja optie 2quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij beide opties hoeft je die ook niet te eten
Bij de eerste optie kan je dan kiezen voor saté en bij de tweede opties (van alles wat op tafel) zitten er ook zat andere dingen bij
Appies gaan er niet uit aan je, het is Liesje1979!
Zullen we maar optie 2 doen, van alles wat op tafel laten zetten? Friet, brood, ballen, saté, ribbies, groenvoer, snackies enzo?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
pfff, even een uur zitten sloven op een gepast antwoord voor die pm
Hodor!quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:10 schreef Greys het volgende:
Hodfr, ik krijg mezelf de tuin niet meer in![]()
Het is ook veel te warm gekquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:10 schreef Greys het volgende:
Hodfr, ik krijg mezelf de tuin niet meer in![]()
Sehr gutquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:14 schreef Greys het volgende:
Ja maar anders redden we het helemáál niet in die paar dagen die er nog resteren
Volgende keer in elk geval geen vakantie meer waarin we lopen te sloven en te beulen bij 25+ graden, dat is één ding dat zeker is
We kennen ons zelf, dan komt het er niet meer van.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sehr guten je kan toch gewoon in het weekend steeds een paar uurtjes eraan werken? Of gaat dat niet?
Gewoon alles nuken en beton storten danquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
We kennen ons zelf, dan komt het er niet meer van.
Want in een week groeit er alweer nieuw onkruid en zo blijven we aan de gang
A Feast For Flubber?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef Muis006 het volgende:
Hodorrrrr
Ik moet AFFF eens uitlezencan't be arsed.
Ja diequote:Op donderdag 26 juli 2012 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A Feast For Flubber?
Ik hang nu steeds op die Dany stukjes uit ASoS, die zijn best saai nu, wordt hopelijk weer beter
Ze is nu aan het raiden met dat leger van vrije slavenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die
Dany stukjes zijn saai soms jawaar is ze nu?
Aaaah okiequote:Op donderdag 26 juli 2012 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze is nu aan het raiden met dat leger van vrije slaven
inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aaaah okie
Ik ben zo benieuwd of ze dat met die tepel gaan verfilmen
Jaa!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:07 schreef Cat22 het volgende:
Van alles op tafel en graaien.![]()
Breugheliaans festijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga even kijken hoe mijn planning er uit ziet voor volgend weekend, komt vast goed.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef Muis006 het volgende:
Definitiefjes:
Greys
Muis en MeneerMuis
DeZwabber
Qwea
ElisaB
Rozjeeeeeeee
Ach jullie kenne toch lezuh wie de furzender van de PieEm is!
sp3c
Grootvorstin Takkedinges tot Lagebos
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik kom ook welEn ik wil weten wat zwabber heeft geantwoord!
Nou, dat zal Greys leren jou te vragen iets voor haar te doen.quote:
Oeh, nog meer royalty.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:35 schreef Muis006 het volgende:
Definitiefjes:
Greys
Muis en MeneerMuis
DeZwabber
Qwea
ElisaB
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~*TOMBOLAFAN*~
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rozjeeeeeeee
sp3c
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:35 schreef Muis006 het volgende:
Definitiefjes:
Greys
Muis en MeneerMuis
DeZwabber
Qwea
ElisaB
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~*TOMBOLAFAN*~
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rozjeeeeeeee
sp3c
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef Muis006 het volgende:
Definitiefjes:
Greys
Muis en MeneerMuis
DeZwabber
Qwea
ElisaB
Rozjeeeeeeee
sp3c
Grootvorstin Takkedinges tot Lagebos Hoogenboom
En wat voor eenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Geheel in stijl een PM teruggestuurd naar Muis.
Begin eigenlijk ook wel benieuwd te worden naar alle antwoorden.quote:
Ik zit nu mobiel, ik stuur ze straks wel even rond (als iedereen dat goed vindt)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Begin eigenlijk ook wel benieuwd te worden naar alle antwoorden.![]()
Jaaaa!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel, ik stuur ze straks wel even rond (als iedereen dat goed vindt)
Duurt lang!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel, ik stuur ze straks wel even rond (als iedereen dat goed vindt)
quote:Mijn weledele vrouwe,
Het doet mijner hart rapper kloppen van vreugd u te attenderen dat mijn aanwezigheid te burght van Ridder Henk von Chocotaart op de vierde dag van Augustijns maand zal plaatsvinden.
Prins Erik I zal de stad Utrecht vertegenwoordigen op dit heuglijk festijn alwaar de drank rijkelijk zal vloeien en menig maaltijd genuttigd zal worden.
Met innige groet,
Prins Erik I van Zuilen te Utrecht, graaf der Eindhovens Suburbia en beschermheer der manlievend volk.
quote:Zeer Geachte Hooggeboren Edelgestrenge Vrouwe Muispluis,
Het is ons een genoegen u en Hare Koninklijke Hoogheid Greys van Bleijswijkh te kunnen mededelen dat wij, Grootvorstin van Takkedinges tot Hoogenboom, al verregaande voorbereidingen getroffen hebben om op deze zeer heugelijke soire acte de presence (met zoeen streepje van linksonder naar rechtsboven) te geven.
Wij gaan arriveren met den gele postkoets, maar zijn helaas genoopt om tussen den paupers ende bedelaars te gaan zitten, daar ook bij ons de crisis hard heeft toegeslagen. Hoe laat deze postkoets gaat arriveren is voor iedereen immer een grote vraag, maar wij hopen dat wij ons toch op een christelijk tijdstip ons bij het overige zeer aangename gezelschap kunnen vervoegen.
Wat het diner betreft zijn wij niet zeer kieskeurig en kunnen zeker genoegen nemen met een buffet van versnaperingen. Den gastheer kennende zal alles zeer smakelijk zijn en wij zien al uit naar het aangenaam verpozen.
Zeer hoogachtend,
Grootvorstin Takkedinges tot Hoogenboom
quote:Middels dit schrijven wil ik mijn aanwezigheid op de soiree bevestigen.
Ik zal arriveren als de klok vier slaat, mits de blauw/gele ijzeren monsters die zich vastbijten aan ijzeren staven en de draak die zich in de duistere krochten van het Rotterdamsche voortbeweegt mij welwillend van A (lees Weert) naar B (lees: Kleiweg) brengen.
Met warme groet,
quote:Hooggeëerde secondant van Hare Koninklijke Hoogheid Greys van Bleijswijkh.
Bij deze zou ik u gaarne mededelen dat u Hare Koninklijke Hoogheid Greys van Bleijswijkh kunde informeren over mijn absolute en definitieve aanwezigheid bij de soiree van de vierde van augustus, tweeduizendentwaalf Anno Domini.
Ook zou ik gaarne Ridder Henk von Chocotaart willen complimenteren met zijn welgepoetste tafels. Ik zal mij ten zeerste verheugen om de glans weder te mogen aanschouwen.
Mijn welgemeende groet
Roger Epiales
quote:Zeer gewardeerde Muispluis,
Bij deze wil ik mijn aanmelding voor Zaterdag 04-08-2012 gaarne definitief maken. Dat wil zeggen dat ik graag mijn pas geblondeerde rot harses in uw gezichtveld vertoon.
Hoogachtend,
Kweeja
quote:ik
Echt?quote:
Zon? Waar?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb het al veel te warm, ga ik niet ook nog eens in de zon liggen.
Hier in de tuin. (niet de hele tijd)quote:
Dattemquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:21 schreef Cat22 het volgende:
Hier was het weer slim: vannacht flinke regenbui en nu op een paar druppels na droog. Beetje zon erbij was lekker geweest maar nu kunnen in ieder geval alle ramen en deuren open zodat het huis afkoelt.
IK HEB EEN TAART GEMAAKT..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb het al veel te warm, ga ik niet ook nog eens in de zon liggen.
OJEEquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK HEB EEN TAART GEMAAKT..
EEN HYSTERISCHE TAAART WEL TE VERSTAAN!
Vanillequote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whehe queer.
Nee hoor, hij is mooiwelke smaak?
Verschrikkelijk en ik heb geen geld om naar de kapper te gaan ben ik bangquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK HEB EEN TAART GEMAAKT..
EEN HYSTERISCHE TAAART WEL TE VERSTAAN!
Voor een eerste keer is ie al helemaal prachtigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vanille
Dit is mijn eerste taart ever
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verschrikkelijk en ik heb geen geld om naar de kapper te gaan ben ik bang.
Had veel te veel botercreme gemaakt, dus ja, zit wat veel op...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor een eerste keer is ie al helemaal prachtig
Dit resultaat bij de eerste keer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vanille
Dit is mijn eerste taart ever
Jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit resultaat bij de eerste keer?![]()
Mijn eerste keer was een simpele appeltaart die uit elkaar viel als je hem iets te enthousiast aansneed.![]()
Hoe was jouw appeltaart?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
Maar, had je die appeltaart wel eerst laten afkoelen?Als het nog warm is valt het sowieso uit elkaar
Ja hoor, netjes afgekoeld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja
Maar, had je die appeltaart wel eerst laten afkoelen?Als het nog warm is valt het sowieso uit elkaar
Die heb ik wel eens gemaakt. Valt wel meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:02 schreef Peter het volgende:
GEwone appeltaart kan ik wel maken.. maar appel-kruimel lijkt me moeilijker
Jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
BOHHHHH, met een lekkere dot slagroom![]()
Ik gok dat Zwab de droogkloot is die gereageerd heeft met "ik" in die post met quotes van de PM'squote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef Greys het volgende:
Waar teh fak kan ik de pm van Zwab lezen dan?
Zit mobiel dus ik lees er vast al zes keer overheen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gok dat Zwab de droogkloot is die gereageerd heeft met "ik" in die post met quotes van de PM's.
jouw abbo tikt aan per letter?quote:
Oh jezusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gok dat Zwab de droogkloot is die gereageerd heeft met "ik" in die post met quotes van de PM's.
nou het was een hoop werk hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus![]()
En ik mobiel maar zoeken naar een heul uitgebreid epistel
Teller be found!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Dat is niks gek, dat zeggen meer mensen die Greys meeten.quote:
ziet niemandquote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is niks gek, dat zeggen meer mensen die Greys meeten.![]()
Je mag je wel achter mij verschuilen.
NOEM JIJ MIJ NU DIK!?quote:
JIJ EERST!quote:
Sla hem Zwabberrrrr!quote:
Mag ik? Ik voelde me ook aangesproken.quote:
Je eigen stok, mag ik hopenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag ik? Ik voelde me ook aangesproken.![]()
* Roger_Epiales pakt stok.
Mag ik de fok!policy 3 maal dubbel gecopyeerd in mijn postvak morgenochtend op kantoor?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Letten jullie er wel even op dat jullie binnen de fok!policy blijven met die stokken?
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik de fok!policy 3 maal dubbel gecopyeerd in mijn postvak morgenochtend op kantoor?
fok!-po-lu-cie?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Letten jullie er wel even op dat jullie binnen de fok!policy blijven met die stokken?
Tuurlijk, ik ga toch geen stok stelen, dat zou triest zijn.quote:
Heb je grote stok dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga toch geen stok stelen, dat zou triest zijn.
Och, het is geen honkbalknuppel.quote:
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, het is geen honkbalknuppel.Damn boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik nog nooit.quote:
NOEM JIJ MIJ NU DIK?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is niks gek, dat zeggen meer mensen die Greys meeten.![]()
Nee, dan zou ze zeggen dat mensen die je meten bang wordenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dan zou ze zeggen dat mensen die je meten bang worden
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dan zou ze zeggen dat mensen die je meten bang worden
IK BEN DUS NIET DIK HE!!?!?!??!!!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IEDEREEN IN DIT TOPIC IS DIK, OPGELOST SLOTJEN!!111!!11!!!1!1!!!!
Ik moet welquote:Op maandag 30 juli 2012 11:24 schreef Greys het volgende:
Ik ga mooi niet naar de kappert!![]()
Zou eigenlijk wel moeten![]()
Nog maar een paar dagen voor ons pre-mietje!
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:32 schreef Goodbye het volgende:
Vier augustus zit ik de hele dag in het vliegtuig. Geen geplette bitterballen voor mij!
Half elf in amsterdam, tot dan!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]Hoe laat land je waar?
Kom ik er 1 brengen
Ik heb hierna alleen nog maar stedelijk gebied, scheelt enorm. En mijn wond is goed verzorgd en schoongemaakt door één van de duikinstructeurs! Vanochtend gewoon gedoken (en daarna weer schoongemaakt), ging prima. Heel veel nemo visjes gezienquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oew, fijn dat je dan lekker naar huis gaat. Wondjes genezen bijzonder slecht in de jungle kan ik je vertellen.
Ik sta elf uur bij de uitgang van Schiphol danquote:
Nou, pas op wat je zegt, zal ik eens een foto appen? :pquote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
Kusje op je knie![]()
HPKW, kan jij uiterlijk woensdag ff gillen of je mee wilt eten zaterdag bij Henk?
(Of je uberhaupt kunt?)
Oh cool!!!!!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb hierna alleen nog maar stedelijk gebied, scheelt enorm. En mijn wond is goed verzorgd en schoongemaakt door één van de duikinstructeurs! Vanochtend gewoon gedoken (en daarna weer schoongemaakt), ging prima. Heel veel nemo visjes gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |