Teller be found!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat is niks gek, dat zeggen meer mensen die Greys meeten.quote:
ziet niemandquote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is niks gek, dat zeggen meer mensen die Greys meeten.![]()
Je mag je wel achter mij verschuilen.
NOEM JIJ MIJ NU DIK!?quote:
JIJ EERST!quote:
Sla hem Zwabberrrrr!quote:
Mag ik? Ik voelde me ook aangesproken.quote:
Je eigen stok, mag ik hopenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag ik? Ik voelde me ook aangesproken.![]()
* Roger_Epiales pakt stok.
Mag ik de fok!policy 3 maal dubbel gecopyeerd in mijn postvak morgenochtend op kantoor?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Letten jullie er wel even op dat jullie binnen de fok!policy blijven met die stokken?
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik de fok!policy 3 maal dubbel gecopyeerd in mijn postvak morgenochtend op kantoor?
fok!-po-lu-cie?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Letten jullie er wel even op dat jullie binnen de fok!policy blijven met die stokken?
Tuurlijk, ik ga toch geen stok stelen, dat zou triest zijn.quote:
Heb je grote stok dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga toch geen stok stelen, dat zou triest zijn.
Och, het is geen honkbalknuppel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, het is geen honkbalknuppel.Damn boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |