Trustenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb de ziektes in, ik moet naar bed, morgen heul vroeg weer op
Sterkte!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
Jammer poes. Sterkte morgen!!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
Sterktequote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
En dat na mijn zeer korte nacht, kon uiteraard niet slapen, en hevige onweer dus steeds wakker ookquote:Op maandag 30 juli 2012 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, wat ultiem productief dan ook direct.
Ja maandafsluiting deze weekquote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Je mag trots op jezelf zijn! Het werk zal echter weer aan komen waaien, vrees ik?
bij ons maandag. Al komt dat meestal niet bij mij terecht, al zal dat misschien deze week gezien de vakanties wel wat anders zijn...quote:
Redelijk alleen haha, nee zijn wel mensen weg maar de plekken nog wel bezet.quote:
Collega is ook op vakantie nu dus ik mag het helemaal alleen doenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
bij ons maandag. Al komt dat meestal niet bij mij terecht, al zal dat misschien deze week gezien de vakanties wel wat anders zijn...
Oei. Nee gelukkig zijn we bij de crediteuren met 5 personenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Collega is ook op vakantie nu dus ik mag het helemaal alleen doen
Ok!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Redelijk alleen haha, nee zijn wel mensen weg maar de plekken nog wel bezet.
Dat zou wel mooi zijn. Die jap met zijn criminele kop was wel sterker toegegevenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Stomme Jap ook.Geen goud voor Dex. Hopelijk nog brons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:36 schreef Kally het volgende:
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghost met Patrick Swayze en Whoopi Goldbergquote:
Ja is echt superquote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had ik een klein stukje van gezien... zag er wel grappig uit. Is het het ook?
quote:
Hoeveel afleveringen zijn er al geweest dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja is echt super
Wel ff bij 1 beginnen anders snap je niks van de onderlinge verhouding, maar wat een leuke serie
Goede acteurs ook, David James Elliott (Harm van JAG) en Kristin Chenoweth (April uit Glee) bv
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Vier.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er al geweest dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een stekkerdoos met langer snoer en me is compleet happy
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wasda?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben Adventure Time aan het kijken, te mooi
quote:
Ja ik dacht al dat is gecanceld vanwege OS omdat Benny (!) het niet wist vandaar het vraagteken haha, maar ff opgezocht en komt gewoon.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doofus, gisteren dacht je dat het al was, vandaag gil je nog maar vandaag wel
Klopt iddquote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doofus, gisteren dacht je dat het al was, vandaag gil je nog maar vandaag wel
Jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulksquote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
Zeg, ik wil horen jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulks
Jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulksquote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulks
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Anders lees je even terugquote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een stekkerdoos met langer snoer en me is compleet happy
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:
quote:
Ik zie geen trotsquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef Lutte het volgende:
Haha Zwabber tot aan de PI aan toe hetzelfde, ik wist het
Nee, al gedaan, en vrijdag en zaterdag doe ik dat ook nietquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef iBenny het volgende:
Ik uberhaupt nietquote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, al gedaan, en vrijdag en zaterdag doe ik dat ook niet
Alles is voor Siepie, alles is voor Siepie!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:41 schreef Kally het volgende:
Ze hebben me admin gemaakt met een andere weggeefhoek, gieren
jij bent lui en stomquote:
Nee mensen verwijderen en bannenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is voor Siepie, alles is voor Siepie!
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenWat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NIETquote:Op maandag 30 juli 2012 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
jij bent lui en stom
iedereen kan koken
Niet iedereen hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
jij bent lui en stom
iedereen kan koken
Ron en ik gingen met stokjes gegeten vandaag, we hebben gelachenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, al gedaan, en vrijdag en zaterdag doe ik dat ook niet
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron en ik gingen met stokjes gegeten vandaag, we hebben gelachenHij kon het echt goed
En gisteren samen door de McDrive, met dat boodschappenwagentje van hem, wisten we niet meer hoe we weg moesten(Mac zit op een industrieterrein
)
Ron is toch je hamster?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron en ik gingen met stokjes gegeten vandaag, we hebben gelachenHij kon het echt goed
En gisteren samen door de McDrive, met dat boodschappenwagentje van hem, wisten we niet meer hoe we weg moesten(Mac zit op een industrieterrein
)
quote:
quote:
Zo'n kleintje met zoeen hangbuikjequote:
Als het luktquote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik jou ook. Zal ik je van de week bellen? Beetje moeilijk nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Geile modellen op een grote maten kleding site:Mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Geile modellen op een grote maten kleding site:Stuur 'm es deze kant op, hubby zit in het buitenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geile modellen op een grote maten kleding site:Oh my.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het lukt
Lukt het niet heb ik geduld hoor![]()
Geile modellen op een grote maten kleding site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Persoon 1: Hoe haal je kaarsvet uit je haar? Heb gedoucht maar er blijven stukjes in zitten
quote:Persoon 2: Hoe krijg je nou weer kaarsvet in je haar?
Mensenquote:Persoon 1: Waxinelichtgevecht met me zusje
quote:
Gaat het wel een beetje daarzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik jou ook. Zal ik je van de week bellen? Beetje moeilijk nog
Jawel, alleen kan ze even moeilijk bellen, dus krijg meestal nu 's nachts berichtjes en die antwoord ik overdag en dat is toch andersquote:
Wachten is kutquote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
We zijn aan het wachten opmwat tyfes artsen
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
René vond net een zak van mijn lievelingschips in de kast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uit 2006![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
René vond net een zak van mijn lievelingschips in de kast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uit 2006![]()
![]()
Geile modellen op een grote maten kleding site:omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ja. Ja. Rustig...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
FOK!'s Blue Lagoon. Met wie?
WAAROM BEN IK NOG NIET GENOEMD MENSEN
Ik ben genoemd omdat 'mooie vrouw'quote:Op maandag 30 juli 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
WAAROM BEN IK NOG NIET GENOEMD MENSEN
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben genoemd omdat 'mooie vrouw'Egoboost
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef Lutte het volgende:
Het is wel een incrowd lijstje maar /careKan toch niet zonder m'n grobbebolletjes
neen. Wij zijn individuenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij bent in symbiose met Pat derhalve ook aanwezig.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef Lutte het volgende:
Ff aan de TT gesleuteld, kon het niet meer aanzien!
Je bent mijn geestelijk leidsterquote:Op maandag 30 juli 2012 23:02 schreef Kally het volgende:
Kijk pat noemt me tenminste superlekker, rené noemt me moeder overste
quote:
Ik zeg hetzelfde als jijquote:
Dat blijktquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een van m'n beste vrienden uitgezwaaid. 2,5e week met z'n vrouw in een tent. Gelukkig paste er nog een kratje Grolsch tussen de bagage.
5x brooke shields van een aantal jaar terug en ik klaag nietquote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef Kally het volgende:
Duzje even invullen
nee met 5 fokkers hahahaquote:Op maandag 30 juli 2012 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
5x brooke shields van een aantal jaar terug en ik klaag niet
Hmmmhmmm.. Alleen 100% nadelig: Zwollequote:Op maandag 30 juli 2012 23:13 schreef Kally het volgende:
René ik zou voor Utrecht gaan, lekker wat drinken aan de grachtjes ook tussen het shoppen door
Waarom niet dichterbij huis dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmhmmm.. Alleen 100% nadelig: Zwolle![]()
Of via Deventer of met de bus
Het voelt goed m'n naam te lezen maar ik kan zulke dingen niet invullen, de diverse mensen weten wel wat ik voor ze voel.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef Kally het volgende:
Duzje even invullen
Wat precies?quote:
ik heb er ook 7quote:Op maandag 30 juli 2012 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het voelt goed m'n naam te lezen maar ik kan zulke dingen niet invullen, de diverse mensen weten wel wat ik voor ze voel.
Leeuwarden is toch wel leuk?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat precies?
Leeuwarden, Assen, Emmen of Hoogeveen?
Misschien Zwolle..
Drachten
truste Duzquote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Triek, Kal en Lut. Superlief.Lees nu pas echt alles.
En ik ga voor 10 jaar aan feitjes nu.
En voort (-> ode aan Lut) slapen!
ja dat moet je zelf weten, maar niet al te ver en toch even ergens andersquote:
Joahhhhquote:Op maandag 30 juli 2012 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
ja dat moet je zelf weten, maar niet al te ver en toch even ergens anders
Jammer he?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm ben bang dat zij dan niet in aanmerking komt idd
Veel plezier mop, en slaap lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:28 schreef Lutte het volgende:
Ik duik mn korfje zo ook maar in, morgen vroeg op & lange dag.
Genoeg eten bij voor een weekendje weg met een buffelkudde, wat boeken puzzelboek iPod en haakspul. I will surviveHooguit wegwaaien
have fun en slaap lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:28 schreef Lutte het volgende:
Ik duik mn korfje zo ook maar in, morgen vroeg op & lange dag.
Genoeg eten bij voor een weekendje weg met een buffelkudde, wat boeken puzzelboek iPod en haakspul. I will surviveHooguit wegwaaien
trusten kallyquote:Op maandag 30 juli 2012 23:36 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
En met deze duik ik ook in bed, vanavond een zweefduik met oog op de OS
Truste
Oh oooh.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:31 schreef Renesite het volgende:
Heb een korstje recht op mijn al wel kaal wordende kruin. Grrr...
Jammer de bammerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene is ook leuk.... zegt: ik ga zo...
En voor ik het weet is ie wegGeen Doei, niks
Ah, nu een keer bij Songpop.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef iBenny het volgende:
Nu eerst eens 36 mensen afwerken bij SongPop
tekenfilmsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef iBenny het volgende:
Nu eerst eens 36 mensen afwerken bij SongPop
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 10:59:41Bij een nieuw wachtwoord moet ik 8 karakters invoeren.Ik heb maar gekozen voor Sneeuwwitje en de 7 dwergen.. reageer retweet
Ja tegelijk gaat nietquote:
Dat komt goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Nice! Dat is ook echt een briljante schrijver. Wel een waarbij je je kop goed bij moet hebben om de ervaring goed te beleven.
Oh die geloof ik meestal ook niet, maar vond het wel grappig, mijn favo schrijver zoiets te zien zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Die quotes zijn soms wel terreur. Soms worden twitterberichten van bekenden er al opgezet. Maar natuurlijk niet bij zulke gelouterde schrijvers.
Ik ook, heb wel flink wat gekregen de laatste tijd en ook aangeschaft dus ik kom sowieso de winter wel door, heerlijk, dekentje op de bank, kop thee en lezen maarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet nog zoveel van King lezen. Ik prijs me rijk. Voor ooit.
Met lezen in het algemeen zelfs, nog veel bij te spijkeren.
Ja ik hou van de zomer, maar ben ook wel een echt wintermensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat dat in die periode bij mij ook echt kan. Zeker op de zolder hier is het dan knus. Dan kijk ik daar ook vaak films.
Dat is geen keus meer te noemen neequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef Kally het volgende:
Zo grappig, vroeger was William duidelijk de mooiere maar dat is tegenwoordig andersom
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is geen keus meer te noemen neeEn een rooie hè
Charles is een knap staaltje Britse lelijkheid. Of komt de CIA me nu halen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Vroeger leek William zo op Diana nu is het steeds meer Charles
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Charles is een knap staaltje Britse lelijkheid. Of komt de CIA me nu halen?
Ja leukquote:
Uhuhquote:
Zierikzee is leuk jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja leukOpstarten was ff lastig, mama's hechting schoot los dus die moest nog gauw terug naar de praktijk en zo. Eerst naar Zierikzee geweest, heel leuk stadscentrum met allemaal loslopende beestjes
Daarna nog naar zee, lekker schelpjes geraapt
Was tof
Vaak een indicatie dat de bewoners aan het dementeren zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Alles hier in huis is over de datum
Gister een zak Hamka's uit 2006
Vandaag een zak Cheese Union van 3 dagen geleden, en een pak koekjes, eveneens van 3 dagen geleden
Mamma en pappa dementerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vaak een indicatie dat de bewoners aan het dementeren zijn.
Of aan de lijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vaak een indicatie dat de bewoners aan het dementeren zijn.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja leukOpstarten was ff lastig, mama's hechting schoot los dus die moest nog gauw terug naar de praktijk en zo. Eerst naar Zierikzee geweest, heel leuk stadscentrum met allemaal loslopende beestjes
Daarna nog naar zee, lekker schelpjes geraapt
Was tof
Brrrrquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie moeten ook eens naar Volendam met z'n tweeën en dan een foto laten maken. In die pakkies.
dat deed ik eens een keer met onze vorige hond. Ze was toen al behoorlijk op leeftijd. Ik krabde haar. Trok mijn hand terug en zij schoof haarzelf naar mij toe en begon me met haar pootje de krassen, van ga door, ga doorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:22 schreef Kally het volgende:
Awwww, ik kriebelde Zorro onder zijn kin, hield hij mijn hand vast met zijn pootjes
Ik val al flauw van de vislucht...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De helft moeten we eerst murw slaan met vis denk ik. Om ze mee te krijgen.
Lief he?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dat deed ik eens een keer met onze vorige hond. Ze was toen al behoorlijk op leeftijd. Ik krabde haar. Trok mijn hand terug en zij schoof haarzelf naar mij toe en begon me met haar pootje de krassen, van ga door, ga door
Mehehehequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:45 schreef Kally het volgende:
Weer of geen weer altijd het vingertje weer
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo'n vestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n broek kan natuurlijk niet ontbreken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast heb ik nog een goede pantalon nodig, waar mijn sexy kont goed in uit komt![]()
![]()
Je gaat echt niet in een rode broek lopen hoorYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
dat klinkt wel heel erg romantieieiess hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat dat in die periode bij mij ook echt kan. Zeker op de zolder hier is het dan knus. Dan kijk ik daar ook vaak films.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Matcht bij zijn haarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
Je gaat echt niet in een rode broek lopen hoor
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
quote:Mooi bruggetjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:45 schreef Kally het volgende:
Weer of geen weer altijd het vingertje weer
[ afbeelding"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |