Nee mensen verwijderen en bannenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is voor Siepie, alles is voor Siepie!
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:36 schreef Kally het volgende:
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenWat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NIETquote:Op maandag 30 juli 2012 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
jij bent lui en stom
iedereen kan koken
Niet iedereen hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
jij bent lui en stom
iedereen kan koken
Ron en ik gingen met stokjes gegeten vandaag, we hebben gelachenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, al gedaan, en vrijdag en zaterdag doe ik dat ook niet
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron en ik gingen met stokjes gegeten vandaag, we hebben gelachenHij kon het echt goed
En gisteren samen door de McDrive, met dat boodschappenwagentje van hem, wisten we niet meer hoe we weg moesten(Mac zit op een industrieterrein
)
Ron is toch je hamster?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron en ik gingen met stokjes gegeten vandaag, we hebben gelachenHij kon het echt goed
En gisteren samen door de McDrive, met dat boodschappenwagentje van hem, wisten we niet meer hoe we weg moesten(Mac zit op een industrieterrein
)
quote:
quote:
Zo'n kleintje met zoeen hangbuikjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |