Jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulksquote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
Zeg, ik wil horen jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulks
Jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulksquote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulks
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Anders lees je even terugquote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een stekkerdoos met langer snoer en me is compleet happy
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:
quote:
Ik zie geen trotsquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef Lutte het volgende:
Haha Zwabber tot aan de PI aan toe hetzelfde, ik wist het
Nee, al gedaan, en vrijdag en zaterdag doe ik dat ook nietquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef iBenny het volgende:
Ik uberhaupt nietquote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, al gedaan, en vrijdag en zaterdag doe ik dat ook niet
Alles is voor Siepie, alles is voor Siepie!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:41 schreef Kally het volgende:
Ze hebben me admin gemaakt met een andere weggeefhoek, gieren
jij bent lui en stomquote:
Nee mensen verwijderen en bannenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is voor Siepie, alles is voor Siepie!
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:36 schreef Kally het volgende:
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenWat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NIETquote:Op maandag 30 juli 2012 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
jij bent lui en stom
iedereen kan koken
Niet iedereen hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
jij bent lui en stom
iedereen kan koken
Ron en ik gingen met stokjes gegeten vandaag, we hebben gelachenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, al gedaan, en vrijdag en zaterdag doe ik dat ook niet
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron en ik gingen met stokjes gegeten vandaag, we hebben gelachenHij kon het echt goed
En gisteren samen door de McDrive, met dat boodschappenwagentje van hem, wisten we niet meer hoe we weg moesten(Mac zit op een industrieterrein
)
Ron is toch je hamster?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron en ik gingen met stokjes gegeten vandaag, we hebben gelachenHij kon het echt goed
En gisteren samen door de McDrive, met dat boodschappenwagentje van hem, wisten we niet meer hoe we weg moesten(Mac zit op een industrieterrein
)
quote:
quote:
Zo'n kleintje met zoeen hangbuikjequote:
Als het luktquote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik jou ook. Zal ik je van de week bellen? Beetje moeilijk nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Geile modellen op een grote maten kleding site:Mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Geile modellen op een grote maten kleding site:Stuur 'm es deze kant op, hubby zit in het buitenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geile modellen op een grote maten kleding site:Oh my.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het lukt
Lukt het niet heb ik geduld hoor![]()
Geile modellen op een grote maten kleding site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Persoon 1: Hoe haal je kaarsvet uit je haar? Heb gedoucht maar er blijven stukjes in zitten
quote:Persoon 2: Hoe krijg je nou weer kaarsvet in je haar?
Mensenquote:Persoon 1: Waxinelichtgevecht met me zusje
quote:
Gaat het wel een beetje daarzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik jou ook. Zal ik je van de week bellen? Beetje moeilijk nog
Jawel, alleen kan ze even moeilijk bellen, dus krijg meestal nu 's nachts berichtjes en die antwoord ik overdag en dat is toch andersquote:
Wachten is kutquote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
We zijn aan het wachten opmwat tyfes artsen
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
René vond net een zak van mijn lievelingschips in de kast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uit 2006![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
René vond net een zak van mijn lievelingschips in de kast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uit 2006![]()
![]()