SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:36 schreef Kally het volgende:
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghost met Patrick Swayze en Whoopi Goldbergquote:
Ja is echt superquote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had ik een klein stukje van gezien... zag er wel grappig uit. Is het het ook?
quote:
Hoeveel afleveringen zijn er al geweest dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja is echt super
Wel ff bij 1 beginnen anders snap je niks van de onderlinge verhouding, maar wat een leuke serie
Goede acteurs ook, David James Elliott (Harm van JAG) en Kristin Chenoweth (April uit Glee) bv
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Vier.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er al geweest dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een stekkerdoos met langer snoer en me is compleet happy
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wasda?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben Adventure Time aan het kijken, te mooi
quote:
Ja ik dacht al dat is gecanceld vanwege OS omdat Benny (!) het niet wist vandaar het vraagteken haha, maar ff opgezocht en komt gewoon.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doofus, gisteren dacht je dat het al was, vandaag gil je nog maar vandaag wel
Klopt iddquote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doofus, gisteren dacht je dat het al was, vandaag gil je nog maar vandaag wel
Jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulksquote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
Zeg, ik wil horen jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulks
Jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulksquote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeetje Siep we zijn trots op je met dat kastje enzulks
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Anders lees je even terugquote:Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een stekkerdoos met langer snoer en me is compleet happy
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:
quote:
Ik zie geen trotsquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:36 schreef Lutte het volgende:
Haha Zwabber tot aan de PI aan toe hetzelfde, ik wist het
Nee, al gedaan, en vrijdag en zaterdag doe ik dat ook nietquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:39 schreef iBenny het volgende:
Ik uberhaupt nietquote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, al gedaan, en vrijdag en zaterdag doe ik dat ook niet
Alles is voor Siepie, alles is voor Siepie!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:41 schreef Kally het volgende:
Ze hebben me admin gemaakt met een andere weggeefhoek, gieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |