Trustenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb de ziektes in, ik moet naar bed, morgen heul vroeg weer op
Sterkte!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
Jammer poes. Sterkte morgen!!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
Sterktequote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
En dat na mijn zeer korte nacht, kon uiteraard niet slapen, en hevige onweer dus steeds wakker ookquote:Op maandag 30 juli 2012 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, wat ultiem productief dan ook direct.
Ja maandafsluiting deze weekquote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Je mag trots op jezelf zijn! Het werk zal echter weer aan komen waaien, vrees ik?
bij ons maandag. Al komt dat meestal niet bij mij terecht, al zal dat misschien deze week gezien de vakanties wel wat anders zijn...quote:
Redelijk alleen haha, nee zijn wel mensen weg maar de plekken nog wel bezet.quote:
Collega is ook op vakantie nu dus ik mag het helemaal alleen doenquote:Op maandag 30 juli 2012 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
bij ons maandag. Al komt dat meestal niet bij mij terecht, al zal dat misschien deze week gezien de vakanties wel wat anders zijn...
Oei. Nee gelukkig zijn we bij de crediteuren met 5 personenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Collega is ook op vakantie nu dus ik mag het helemaal alleen doen
Ok!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Redelijk alleen haha, nee zijn wel mensen weg maar de plekken nog wel bezet.
Dat zou wel mooi zijn. Die jap met zijn criminele kop was wel sterker toegegevenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Stomme Jap ook.Geen goud voor Dex. Hopelijk nog brons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:36 schreef Kally het volgende:
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghost met Patrick Swayze en Whoopi Goldbergquote:
Ja is echt superquote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had ik een klein stukje van gezien... zag er wel grappig uit. Is het het ook?
quote:
Hoeveel afleveringen zijn er al geweest dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja is echt super
Wel ff bij 1 beginnen anders snap je niks van de onderlinge verhouding, maar wat een leuke serie
Goede acteurs ook, David James Elliott (Harm van JAG) en Kristin Chenoweth (April uit Glee) bv
let even niet op de kabels, die ga ik nu aanpakken namelijk maar moest een foto makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Vier.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er al geweest dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een stekkerdoos met langer snoer en me is compleet happy
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wasda?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben Adventure Time aan het kijken, te mooi
quote:
Ja ik dacht al dat is gecanceld vanwege OS omdat Benny (!) het niet wist vandaar het vraagteken haha, maar ff opgezocht en komt gewoon.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doofus, gisteren dacht je dat het al was, vandaag gil je nog maar vandaag wel
Klopt iddquote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doofus, gisteren dacht je dat het al was, vandaag gil je nog maar vandaag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |