ja dat moet je zelf weten, maar niet al te ver en toch even ergens andersquote:
Joahhhhquote:Op maandag 30 juli 2012 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
ja dat moet je zelf weten, maar niet al te ver en toch even ergens anders
Jammer he?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm ben bang dat zij dan niet in aanmerking komt idd
Veel plezier mop, en slaap lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:28 schreef Lutte het volgende:
Ik duik mn korfje zo ook maar in, morgen vroeg op & lange dag.
Genoeg eten bij voor een weekendje weg met een buffelkudde, wat boeken puzzelboek iPod en haakspul. I will surviveHooguit wegwaaien
have fun en slaap lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:28 schreef Lutte het volgende:
Ik duik mn korfje zo ook maar in, morgen vroeg op & lange dag.
Genoeg eten bij voor een weekendje weg met een buffelkudde, wat boeken puzzelboek iPod en haakspul. I will surviveHooguit wegwaaien
trusten kallyquote:Op maandag 30 juli 2012 23:36 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
En met deze duik ik ook in bed, vanavond een zweefduik met oog op de OS
Truste
Oh oooh.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:31 schreef Renesite het volgende:
Heb een korstje recht op mijn al wel kaal wordende kruin. Grrr...
Jammer de bammerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene is ook leuk.... zegt: ik ga zo...
En voor ik het weet is ie wegGeen Doei, niks
Ah, nu een keer bij Songpop.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef iBenny het volgende:
Nu eerst eens 36 mensen afwerken bij SongPop
tekenfilmsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef iBenny het volgende:
Nu eerst eens 36 mensen afwerken bij SongPop
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 10:59:41Bij een nieuw wachtwoord moet ik 8 karakters invoeren.Ik heb maar gekozen voor Sneeuwwitje en de 7 dwergen.. reageer retweet
Ja tegelijk gaat nietquote:
Dat komt goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Nice! Dat is ook echt een briljante schrijver. Wel een waarbij je je kop goed bij moet hebben om de ervaring goed te beleven.
Oh die geloof ik meestal ook niet, maar vond het wel grappig, mijn favo schrijver zoiets te zien zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Die quotes zijn soms wel terreur. Soms worden twitterberichten van bekenden er al opgezet. Maar natuurlijk niet bij zulke gelouterde schrijvers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |