De Fok!-idols-finalisten zouden mee kunnen doen met TV-Idols of Dat vind ik niet
Geer en Goor zijn media-hoeren of Geer en Goor zijn vakmensen
Niet vreemd dat de meeste winnaars in de vergetelheid verdwijnen of Dat is wel vreemd
Javier Guzman was terecht de eerste afvaller bij Strictly Come Dancing of Dat was onterecht
Hennie Huisman heeft het wiel opnieuw uitgevonden met 'Kill The Band' of Dat is een leuk concept
De audities zijn vaak leuker dan de volgende rondes of Dat vind ik niet
Nielsen had Singer Songwriter moeten winnen of Jan Douwe Bot is de terechte winnaar
Jammer dat Beat The Best zo slecht scoort of Het scoort terecht niet zo goed
Herman Brood zou niet door de voorronde van The Voice komen of Antonie Kamerling (Hero) zou niet door de voorronde van The Voice komen
Vreemd dat het feit dat Iris Kroes 12 kilo is afgevallen meer aandacht krijgt dan haar eerste album of Dat is niet vreemd
Drie miljoen Nederlanders kijken naar The Voice of Veertien miljoen Nederlanders kijken niet naar The Voice
Verkiezingsdebatten zijn eigenlijk een politieke talentenjacht of Dat vind ik niet
Trijntje Oosterhuis of Angela Groothuis
Ik vermoed doorgestoken kaart omdat van Velzen wist dat Katty Heath uit Engeland kwam of Dat vermoeden heb ik niet
Leuk als RTL's Holland Gotta Dance doorgaat of Wat is daar leuk aan
Als The Battle in de bioscoop komt ga ik kijken of Ik ga niet kijken
Ik zou wel in de jury willen zitten van een talentenjacht of Dat zou ik niet willen
Raar dat Arjan Ederveen zich leent voor het dansen of Vreemd dat Adje zich leent voor het springen
Na Hennie Huisman, Angela Groothuis en Trijntje oosterhuis is het wachten op Pauline Huizinga of Daar had ik nog niet bij stil gestaan
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !