Hebben die gasten ook een plaat voor hun kop ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Had onlangs een speeddateavond. Ging niet door omdat er verhoudingsgewijs te weinig vrouwen waren komen opdagen. Daarnaast was het begintijdstip erg onduidelijk waardoor veel mensen te lang moesten wachten en dus besloten naar huis te gaan. En degene die over waren waren niet interessant. Maar kregen allemaal een tegoedbon voor een volgende keer.
Vooraf begon zo'n jongen tegen me aan te praten die niet interessant was en vroeg zelfs toen al om m'n emailadres. Eerst gezegd laten we de speeddate afwachten. Nouja ging niet door, dus die jongen probeert het nog een keer. Afgewezen en gezegd niet te doen.
Kwam ik hem later ergens anders tegen (Diezelfde avond). Vroeg hij er weer om
2 weken later kwam ik hem weer tegen vertelde hij over iets wat ie gedaan had, en begon ie van "ja als je een keer mee wil" Gezegd niet te willen, dat er ook geen vriendschappelijke klik was. Probeerde hij het nog met "maar we kennen elkaar nog niet" Tja bij sommige mensen weet je het gelijk al
Bowlen (nooit eerder gedaan op first-date actually) en mogelijk daarna een drankje doen.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hebben die gasten ook een plaat voor hun kop ofzo![]()
Als je zoiets hebt gezegd is het toch gewoon klaar... Sommige mensen zijn gewoon niet leuk (als in de zin van: leuk, los gesprekje)... Zou hij toch ook moeten weten lijkt me....
Zou ik idd niet blij mee zijn.... Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las een interview met die gast van NUHR gisteren, die hele lange... God hoe heet hij nou...
Hij heeft 2 jaar lang, iedere dag, een briefje in het postvakje van zijn (nu)vrouw gedaan (collega). omdat hij "maar niet snapte dat zij niet inzag hoe perfect wij samen zouden zijn". Uiteindelijk is ze dus voor hem gevallen...
Aan vrouwen als haar hebben we dus van die aanhoudende types te danken
Zou je denken. Heb begrepen van andere vrouwen dat hij dat bij iedereen probeert. En zelfs een keer na een 'nee' de weg geblokkeerd heeft en heel boos vroeg "WAAROM DAN NIET?! 'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Hebben die gasten ook een plaat voor hun kop ofzo![]()
Als je zoiets hebt gezegd is het toch gewoon klaar... Sommige mensen zijn gewoon niet leuk (als in de zin van: leuk, los gesprekje)... Zou hij toch ook moeten weten lijkt me....
Aanhouders heb je altijd ja. Verbaast me dat die man dan nooit op het matje is geroepen bij z'n werkgever.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou ik idd niet blij mee zijn.... Verschrikkelijk
Er stond ook nog iets van "ze was geraffineerd genoeg om eens in de 30/40 briefjes een reactie te geven. Net genoeg om me hoop te geven".quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Aanhouders heb je altijd ja. Verbaast me dat die man dan nooit op het matje is geroepen bij z'n werkgever.
Ah dat veranderd de situatie alweer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er stond ook nog iets van "ze was geraffineerd genoeg om eens in de 30/40 briefjes een reactie te geven. Net genoeg om me hoop te geven".
Bijna al mijn vrienden weten het gewoon, zie ik ook niks genants in. Met hen deel ik ook altijd de genante verhalen/foto's/oneliners en de voorpret als iemand echt leuk lijkt te zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre de directe omgeving van jullie op de hoogte is van dat je op een dating site actief bent. Hoe ga je ermee om, etc.?
Bij mij was't een vakantievoornemen. We waren met 13 vrienden op vakantie (meeste stelletjes), dus de meesten weten het wel in m'n omgevingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Edit
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre de directe omgeving van jullie op de hoogte is van dat je op een dating site actief bent. Hoe ga je ermee om, etc.?
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bijna al mijn vrienden weten het gewoon, zie ik ook niks genants in. Met hen deel ik ook altijd de genante verhalen/foto's/oneliners en de voorpret als iemand echt leuk lijkt te zijn
Lekker aan het lijntje houdenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er stond ook nog iets van "ze was geraffineerd genoeg om eens in de 30/40 briefjes een reactie te geven. Net genoeg om me hoop te geven".
Sommigen wisten het, anderen niet. Net aan wie ik zin had om het aan te vertellen of hoe de gesprekken lopenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Edit
ze weten dat ik weleens een date via het internet regel..... dus als ze 1 en 1 op kunnen tellen zullen ze het wel wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Edit
Veel familie, vrienden en collegas weten het wel. Doe er niet zo geheimzinnig over en schaam mij er ook niet voor. Inderdaad maar net hoe gesprekken lopen of ik het vertel. En diegene die het weten vragen er regelmatig naar...en er wordt flink om gelachen vaakquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
En daar draait't uiteindelijk om tochquote:
Is dat wat? RP?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Een goede vriend van mij vond het altijd voor sukkels en wanhopigen. Totdat hij er meer en meer verhalen over hoorde van mensen. Toen zelf ingeschreven, enkele dates gehad en woont nu samen met eentje van RP.
Het heeft net als elke site zijn voor en nadelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:14 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Is dat wat? RP?
Laatste had ik via facebook ontmoet
Maar noem dan ook meteen de tennisbaan, de fridaynight-skate en de wasserette. Die zijn ook allemaal niet bedoeld voor dating maar je kunt wel daten met de mensen die je daar tegenkomt.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het is toch ook geen dating kanaal maar je kan wel de mensen er daten..
Werkt prima..
Ja.... Maar dan wel liefst een langere tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En daar draait't uiteindelijk om toch![]()
Logisch, maar liever 6 maanden een leuke tijd dan helemaal niks met iemand lijkt mequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Ja.... Maar dan wel liefst een langere tijd.
In mijn beleving komt het echt bijzondere gevoel vanbinnen toch echt pas als je echt al een tijd samen bent, dus 6 maanden is me wat te kort. Mijn doel is toch echt gewoon iemand voor de hele 30 tot 40 jaar die ik nog heb.
Viggo Waas zal het niet zijn, die is klein.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las een interview met die gast van NUHR gisteren, die hele lange... God hoe heet hij nou...
Klopt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Logisch, maar liever 6 maanden een leuke tijd dan helemaal niks met iemand lijkt me
Joep was het ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:27 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Viggo Waas zal het niet zijn, die is klein.
Peter Heerschop en Joep van Deudekom zijn ong even lang, maar toch denk ik overtuigd dat je Joep van Deudekom bedoelt, right?
Eddie B Wahr is ook wel lang trouwens....
Is toch niet zoveel? Kijk net bij m'n whatsapp.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef BeamofLight het volgende:
In 2 weken 2000 sms'jes?
1000 per week dus?
150 per dag dus?
Ben je wel helemaal lekker?
Hoi DancingPhoebe dat is lang geledenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is toch niet zoveel? Kijk net bij m'n whatsapp.
Sinds 17-07-2012
Verstuurd. 2340
Ontvangen 2774
En deze maand ruim 700 smsjes verstuurd buiten whatsapp.
[..]
Hoi DancingPhoebe dat is lang geleden
naar een vrouw, die je nog nooit gezien hebt...gast...die ook nog borderliner isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is toch niet zoveel? Kijk net bij m'n whatsapp.
Sinds 17-07-2012
Verstuurd. 2340
Ontvangen 2774
En deze maand ruim 700 smsjes verstuurd buiten whatsapp.
[..]
Hoi DancingPhoebe dat is lang geleden
Borderline.. Mis ik iets?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
naar een vrouw, die je nog nooit gezien hebt...gast...die ook nog borderliner is
quote:
Oh nee dat niet, dat stukje heb ik gemist. Dan zou ik heel snel overgaan op bellen en er na snel over gaan op afspreken. Ziet ze daar niks in afkappen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
naar een vrouw, die je nog nooit gezien hebt...gast...die ook nog borderliner is
Oeh oeh oeh oehoe je weet het nog!quote:
Ik heb van een vrijgezelle vriendin wel eens gehoord dat vrouwen op aanhouders vallen, ook op datingsites. Ze had ook een Lexa-profiel, kortstondig, en zij dat ze zoveel berichten kreeg dat ze alleen op die reageerden die het nog een keer probeerden. Persoonlijk zou ik me er ook niet prettig bij voelen het maar te blijven proberen bij iemand die je al heeft afgewezen. Daar word je zelf toch ook niet blijer van.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hij heeft 2 jaar lang, iedere dag, een briefje in het postvakje van zijn (nu)vrouw gedaan (collega). omdat hij "maar niet snapte dat zij niet inzag hoe perfect wij samen zouden zijn". Uiteindelijk is ze dus voor hem gevallen...
Ik zou niet weten wat ik in een 2e bericht moet zetten... Iets in de trant van: "Zie onderstaand bericht, zou je wellicht antwoord kunnen geven op m'n vragen?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:14 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik heb van een vrijgezelle vriendin wel eens gehoord dat vrouwen op aanhouders vallen, ook op datingsites. Ze had ook een Lexa-profiel, kortstondig, en zij dat ze zoveel berichten kreeg dat ze alleen op die reageerden die het nog een keer probeerden. Persoonlijk zou ik me er ook niet prettig bij voelen het maar te blijven proberen bij iemand die je al heeft afgewezen. Daar word je zelf toch ook niet blijer van.
Ik ben gewoon uber bekend op Fok!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ook_gek heeft waarschijnlijk geen idee wie ik ben, maar jouw avatar komt me zo bekend voor, mede Hagenees toch?
Hard to get spelen toch!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:14 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik heb van een vrijgezelle vriendin wel eens gehoord dat vrouwen op aanhouders vallen, ook op datingsites. Ze had ook een Lexa-profiel, kortstondig, en zij dat ze zoveel berichten kreeg dat ze alleen op die reageerden die het nog een keer probeerden. Persoonlijk zou ik me er ook niet prettig bij voelen het maar te blijven proberen bij iemand die je al heeft afgewezen. Daar word je zelf toch ook niet blijer van.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh nee dat niet, dat stukje heb ik gemist. Dan zou ik heel snel overgaan op bellen en er na snel over gaan op afspreken. Ziet ze daar niks in afkappen.
[..]
Oeh oeh oeh oehoe je weet het nog!
doe jij aan daten? Want dan wil ik jou daten! Zullen wij samen daten? En dan van die uhm leuke date dingen doen zoals drankje drinken, hapje eten terwijl we op de achtergrond de zon in de zee zien zakken en dan tegen elkaar aan kruipen omder een dekentje terwijl de frisse wind door onze haren gaat. En onze lippen meer en meer maar elkaar toen gaan en dan.....en omhelsen wij elkaar?
Dat zal't zijn... Ik ben lang lid, maar mensen vergeten mij altijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uber bekend op Fok!
Maar jup, mede Hagenees, en nee je zegt mij even niks
ben slecht in mensen onthouden, sorryquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zal't zijn... Ik ben lang lid, maar mensen vergeten mij altijd
Had ook niet verwacht dat je me zou herkennen
dan krijg ik nog 10 euro van je plus 2,50 administratie kosten. Maakt een totaal van 12 euro 50.quote:Maar ik heb jouw onderste quote over domme mensen wel eens misbruikt, excuus daarvoor
Haha ik geef je wel een biertje als ik je tegenkom in DHquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben slecht in mensen onthouden, sorry
[..]
dan krijg ik nog 10 euro van je plus 2,50 administratie kosten. Maakt een totaal van 12 euro 50.
Drink geen bierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha ik geef je wel een biertje als ik je tegenkom in DH(jij ging toch naar de Westwood
)?
Haha, ik sta versteld over m'n geheugen eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Drink geen bieralleen maar sterke drank mixjes
Ja toen ik 18 was. Nu millers, Berger en plein. Of stamkroeg in scheveningen.
ben al tijden niet meer geweest. Binnen kort maar weer eens die kant op gaan. Laatste tijd veel in scheveningen blijven hangen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, ik sta versteld over m'n geheugen eigenlijk
Logisch dat je verder gaat, heb ik ook gedaan met zelfde bovenstaande lijstje overigens
tja is niet andersquote:Met een mixdrankje zit ik sneller op m'n 12,50 he
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Maar ik heb het alweer gezien, dar online date is niet mijn ding
quote:
Markje en ik go way backquote:
Ja ik zie geen 06 nummer in mijn pm van jequote:
Ja mooi! Heeeeeeel lang geleden! En nog voel ik die zelfde liefde voor je als toen! En die zat diep hoor!quote:
Ik heb geen mobielquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik zie geen 06 nummer in mijn pm van je
[..]
Ja mooi! Heeeeeeel lang geleden! En nog voel ik die zelfde liefde voor je als toen! En die zat diep hoor!
Wil je de volgende keer iets meer tijd besteden aan je spelling en grammatica? Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Maar even on topic
Ik heb me onlangs ingeschreven bij paiq. Puur omdat mijn zusje en andere zeiden dat je dat moet doen als je wil lachen.
Nou en dat heb ik gedaan, wat een gekke kreeg ik zeg! De eerste vond 2x in de week debiel veel op stap gaan.
Vrouw 2
Kwam met de 3de vraag of ik tijdens stappen dronk. Dus ik zeg netjes ja. Ja meer of minder dan 5 glazen? Oh zeg ik dat haal ik makkelijk. Eerder 10plus. zooo dat is veel in 1 weekend reageerde ze. Uhm ik had het over 1 avond? *poef* en weg was ze
3de vrouw,
Dat gesprek kwam niet op gang. Op een gegeven moment zegt ik "vertel anders even iets over je zelf? Gewoon in een notendop" Nee! Ga geen verkooppraatje houden over me zelf!
Ja sorry maar dan komen we niet ver! Vraagt ze of ik altijd zo arrogant ben? Ja wtf is dit dan? Dus heb ik maar weg geklikt
4de vrouw,
Leuke spontane vrouw eindelijk een normaal leuk gesprek! Zag er top uit ook nog
Maar ik heb het alweer gezien, dar online date is niet mijn ding
Stockholm syndroom.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat geeft toch niet. Het isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:18 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Geen hater hoor. Kon het gewoon echt niet volledig volgen qua wie wat zei.
Okequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet. Het isMarkje
.
heb nog wel een prepaid telefoontje voor je liggenquote:
keuzen kan je nog aanpassen he! Het is nooit te laat!quote:Ja, ik heb nog steeds spijt van mijn keuze destijds hoor
je denkt dat ik dat expres doet? Wat schattig, maar nee. Dit noemen ze ook wel dyslectie. Waar ik een vrij ernstige vorm van heb.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Wil je de volgende keer iets meer tijd besteden aan je spelling en grammatica?
dat is erg vervelend. Ik wilde het eerst netjes punt gewijs doen, maar dat wilde niet lukken via mobiel.quote:Ik kan het namelijk slecht volgen.
Die is al lang en breed teruggedraaidquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
keuzen kan je nog aanpassen he! Het is nooit te laat!
Raar dat je meteen sterk in verdediging schiet terwijl ik het netjes vraag. Ik kan niet raden dat iemand op Fok! dyslexie heeft en dergelijke. Ik kon sommige zinnen simpelweg niet volgen zoals ik al aangaf, en ik ben geen grammarnazi of zo. Maar het is duidelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
je denkt dat ik dat expres doet? Wat schattig, maar nee. Dit noemen ze ook wel dyslectie. Waar ik een vrij ernstige vorm van heb.
[..]
dat is erg vervelend. Ik wilde het eerst netjes punt gewijs doen, maar dat wilde niet lukken via mobiel.
Maar reken er niet al te veel op dat ik me uiterste best gaat doen voor je. Kwestie van jammer dan. Kan het altijd mee vallen
Ben je nu vrijgezel dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die is al lang en breed teruggedraaid
Ik schiet niet in de verdediging hoor. Ik ben tupe direct en duidelijk reageren, meer nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:32 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Raar dat je meteen sterk in verdediging schiet terwijl ik het netjes vraag. Ik kan niet raden dat iemand op Fok! dyslexie heeft en dergelijke. Ik kon sommige zinnen simpelweg niet volgen zoals ik al aangaf, en ik ben geen grammarnazi of zo. Maar het is duidelijk.
Ja man, anders zat ik toch niet in dit topicquote:
Oh... dan mag ik zeker niet meelezen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja man, anders zat ik toch niet in dit topic
Alhoewel... Ik post ook enthousiast in Lesbeau
Jij wel hoor!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Oh... dan mag ik zeker niet meelezen...
Oh leeftijd en waar vandaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja man, anders zat ik toch niet in dit topic
Alhoewel... Ik post ook enthousiast in Lesbeau
Hahaha rustig aan Markje. We kennen elkaar pas 10 jaar hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh leeftijd en waar vandaan
Mag ik u bij deze uitnodigen voor een lunche afspraak
Ik dislike Durex.... die krengen zijn veel te klein....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:03 schreef Dionysiou het volgende:
Af en toe zie je ook van die studentes. Beetje de ''girl next door'' dan voeg je ze toe op Facebook en zie je al Durex als ''Like'' staan. Dan krijg ik al jeukende handen
Vindt dat zo misplaatst staan.
'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik dislike Durex.... die krengen zijn veel te klein....
als je daar echt last van had wist je dat ze in verschillende maten warenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.. Dan alsnog....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:06 schreef rival het volgende:
als je daar echt last van had wist je dat ze in verschillende maten waren
Ja maar ik gaat echt geen 2000 smsjes naar je sturen en 65 euro aan je opmaken als je dat soms denktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha rustig aan Markje. We kennen elkaar pas 10 jaar he
Niet? Je moet wel wat over hebben hè.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar ik gaat echt geen 2000 smsjes naar je sturen en 65 euro aan je opmaken als je dat soms denkt
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:33 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Het komt goed. Ik vast krijg hem wel zo ver.
denken dat Durex alleen condooms maakt...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja ach... Ik ben ook niet weg van hun andere producten. Daarvan is er beter spul op de markt te vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
denken dat Durex alleen condooms maakt...
Ik denk niet dat de post om Durex ging...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
denken dat Durex alleen condooms maakt...
Mwah. Dat is hetzelfde als in een openbaar park wandelen, bij een kraampje een hotdog bestellen en dan verbaasd zijn dat het geld kost.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:21 schreef maickeltje het volgende:
Door een PhotoCheat uit te voeren krijg je metéén alle foto's van Inger te zien. Inger wordt hiervan niet op de hoogte gesteld! Kosten: 29 credits.
Credits opwaarderen?
paiq , toch niet gratis?
Geen enkele site is op die manier gratis als je alle 'extra's' meerekent.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:21 schreef maickeltje het volgende:
Door een PhotoCheat uit te voeren krijg je metéén alle foto's van Inger te zien. Inger wordt hiervan niet op de hoogte gesteld! Kosten: 29 credits.
Credits opwaarderen?
paiq , toch niet gratis?
Ik zit nu voor het eerst op dat paiq, maar als je met iemand chat krijg je toch sowieso alle foto´s te zien? of je moet ze meteen wegjagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:21 schreef maickeltje het volgende:
Credits opwaarderen?
paiq , toch niet gratis?
Als je een tijd met iemand chat krijg je foto's te zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik zit nu voor het eerst op dat paiq, maar als je met iemand chat krijg je toch sowieso alle foto´s te zien? of je moet ze meteen wegjagen.
verder wel een grappige site, het is weer een heel andere insteek. maar weet niet echt of het iets voor mij is, dus zal er wel binnen een dag op uitgekeken zijn.
Ok, klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Als je een tijd met iemand chat krijg je foto's te zien.
Heb zo'n speed date gedaan...
Meteen met een meisje uit mijn stad...zelfde interesses etc... de klik is er...ben benieuwd waar dit op uitloopt..
imho echt geen goede vergelijking....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah. Dat is hetzelfde als in een openbaar park wandelen, bij een kraampje een hotdog bestellen en dan verbaasd zijn dat het geld kost.
Daar zijn toch geen regels voor man. Ga op je gevoel af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:28 schreef Catch_me het volgende:
Na hoelang chatten op paiq spreken jullie met iemand af? Heb er een paar in mijn lijst die volgens mij daar alleen maar zitten om gezellig te babbelen.
De date van vanavond "wandelen" heeft alweer afgezegd trouwens, ze was zo ziek ineens, uh huh
je kan toch vragen waarvoor ze daar zit?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:28 schreef Catch_me het volgende:
Na hoelang chatten op paiq spreken jullie met iemand af? Heb er een paar in mijn lijst die volgens mij daar alleen maar zitten om gezellig te babbelen.
hoe vroeg je dat letterlijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:42 schreef Catch_me het volgende:
Bij 2 dames gevraagd en toen werd ik geblokkeerd(ondanks dat volgens paiq de dating balkjes beiden op 90% stonden). Ik hou het maar op schifting
en die antwoorden waren?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:45 schreef Catch_me het volgende:
Nou zoiets van wie of wat hoop je tegen te komen behalve de prins op het witte paardBij de 3 dames die ik nog over heb kreeg ik op zich wel een helder antwoord, al dan niet een beetje dubbelzinnig.
iemand? nee?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef Klauz het volgende:
Iemand hier ervaring met Badoo en Chrome?
Kan het zijn dat Badoo niet goed werkt in Chrome? Het zoekscherm verspringt steeds naar de eerste pagina.
Vrienden maken en wellicht weer meer, een leuke vriend etc.quote:
Ja op welke manier heb je dat gevraagt dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:42 schreef Catch_me het volgende:
Bij 2 dames gevraagd en toen werd ik geblokkeerd(ondanks dat volgens paiq de dating balkjes beiden op 90% stonden). Ik hou het maar op schifting
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:47 schreef Catch_me het volgende:
Nee denk het niet want ik hou het lekker luchtig. Die 2 die me geblokkeerd hadden waren ook degene die gelijk met interviewvragen kwamen. Eentje zei zelfs letterlijk dat universiteit een vereiste was
ik vraag dan meestal na een aantal vragen hoe ver we op haar vragenlijstje zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:47 schreef Catch_me het volgende:
Die 2 die me geblokkeerd hadden waren ook degene die gelijk met interviewvragen kwamen. Eentje zei zelfs letterlijk dat universiteit een vereiste was
Heb zo iets ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik vraag dan meestal na een aantal vragen hoe ver we op haar vragenlijstje zijn
Ook dat viel mij op ja. Ik ben zelf ook geen Brad Pitt of iets, maar sommige...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:02 schreef Maja het volgende:
Op Badoo dat kennismakingsspel gedaan, maar mijn god wat zitten daar een foto's tussen![]()
Forse dame op de foto in de McDonalds met een super sized king menu, dames van 100 kilo in string op het strand en half in het water alsof ze net zijn aangepoeld of half naakt op bed met 23 getatoeëerde sterren op de benen![]()
Waarom ga je er dan niet gelijk op door en spreek je geen datum af? Veel makkelijker maken ze je het niet hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Eentje begon dezelfde chat ook al toespelingen te maken zoals dat ze me ging trakteren op koffie enzo, dus ik hoop dat ik iig met die wel een date kan afsprekenVind ik ook de leukste van de 3.
Dan ben je wel heel kritisch ja...!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef Moogwai10 het volgende:
@Dyna ...
Ik zit al 1,5 jaar betaald bij Lexa en heb pas 3 berichten verstuurd en 0 dates dus het kan altijd erger.
Maar ik verdenk me zelf er eerlijk gezegd wel een beetje van dat ik wat te kritisch ben.![]()
Overigens wel een flirtje of 25 voorbij zien komen.
Nee, gewoon op zoveel mogelijk profielen reageren met "hoi, hoe gaat het?" of iets dat daar op lijkt, dan krijg je vanzelf wel een keer een reactie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef dyna18 het volgende:
Omdat het topic Als versieren niet zo makkelijk gaat #36 wat stil gevallen is, maar even hier.
Ik zit nu al een maand met een betaald abonnement op RP, echter ik merk dat het me niet lukt om de stap te zetten om daar vrouwen te benaderen. Ik ervaar een soort drempel om een bericht te sturen, maar waarom precies snap ik zelf ook niet. Ik zit er maar tegen aan te hikken, weet niet wat ik moet schrijven, bang voor geen antwoord terug te krijgen (of juist wel), met als resultaat dat ik een maand verder ben en er nog niets gebeurd is.
Herkennen meer mensen hier dat?
Nou lees je dat de oplossing, gewoon maar doen is, maar dat krijg ik dus niet voor elkaar....
Wat is de reden dat je niet meer berichten stuurt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef Moogwai10 het volgende:
@Dyna ...
Ik zit al 1,5 jaar betaald bij Lexa en heb pas 3 berichten verstuurd en 0 dates dus het kan altijd erger.
Maar ik verdenk me zelf er eerlijk gezegd wel een beetje van dat ik wat te kritisch ben.![]()
Overigens wel een flirtje of 25 voorbij zien komen.
Graag alleen serieuze reacties.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nee, gewoon op zoveel mogelijk profielen reageren met "hoi, hoe gaat het?" of iets dat daar op lijkt, dan krijg je vanzelf wel een keer een reactie.
Alsof vrouwen zitten te wachten op het zoveelste niets zeggende berichtje.quote:
Sommige wel blijkbaar want ik heb al een aantal reacties terug gekregen vandaag. Mischien moet je het jezelf niet zo moeilijk maken? Na het eerste berichtje kan je altijd nog verder gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen zitten te wachten op het zoveelste niets zeggende berichtje.
Die verwijder je toch meteen.
Nope, geen reactie gekregen, waarschijnlijk ligt hun lat even hoog ligt als de mijne.quote:Dan ben je wel heel kritisch ja...!
En die 3 berichten hebben dus niets opgeleverd...?
Moet voor mij persoonlijk echt klikken qua looks, uitstraling en profiel.quote:Wat is de reden dat je niet meer berichten stuurt?
Jammer, soms zijn introverte meisjes echt wel leuk. Maar ze zijn ook snel geïntimideerd door je of snappen niet waarom je ze leuk vindtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb vandaag een derde date gehad met hetzelfde meisje. Het gaat niet uitgroeien tot een echte relatie. Ze is heel erg introvert. Ik kan er niks mee.
Ik ga op zoek naar een andere.
Heeft ze niets losgelaten over wat ze van je vindt, dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben met het laatste. Ze is ontzettend star en ze laat niks los. Ze is wel leuk, maar wel *gewoon* leuk. Het frustreert me dat ik haar niet kan peilen.
Je mag na drie dates best aan haar vragen wat ze ervan vindt hoor, vind dat best wel lang eigenlijk. Je kunt het ook wat minder direct doen. Gewoon van: ik vind/vond het gezellig, jij ook?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee helemaal niets. Ik wil eigenlijk ook niet superdirect zijn. Zo ver moet het niet komen, want dat vind ik gewoon te raar.
Het lijkt er haast op dat ze met je afspreekt omdat ze geen nee kan zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee helemaal niets. Ik wil eigenlijk ook niet superdirect zijn. Zo ver moet het niet komen, want dat vind ik gewoon te raar.
Tja, ik weet dus ook niet wat het is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Sommige wel blijkbaar want ik heb al een aantal reacties terug gekregen vandaag. Mischien moet je het jezelf niet zo moeilijk maken? Na het eerste berichtje kan je altijd nog verder gaan.
Ze heeft het er maar druk mee...ik heb morgen weer een 'date' met eefje801quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
huh? ha ha
Of heb je de verkeerde nick geschreven?
Dat wist ik dan weer welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ze heeft het er maar druk mee...ik heb morgen weer een 'date' met eefje801
Ja, dat herken ik wel. Had eigenlijk hetzelfde op Lexa. Wel een profiel aangemaakt, maar meer dan af en toe een keertje rondkijken deed ik niet. Flirts sturen vond ik al te eng, laat staan een bericht sturen... Bij mij veranderde dat toen een vrouw me een leuk bericht stuurde en er een goed contact ontstond, vanaf dat moment ben ik er zelf ook wat actiever in geworden. Maar ik ben nog steeds wel vrij kritisch eigenlijk, momenteel stuur ik ook geen berichten meer uit (even de laatste contacten een beetje bezinken denk ik). Kreeg nog wel een bericht van iemand waar ik al een maand niets gehoord had. Wat ik daar nou weer mee moet... Misschien ben ik haar plan b nadat een andere date mislukt was.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef dyna18 het volgende:
Omdat het topic Als versieren niet zo makkelijk gaat #36 wat stil gevallen is, maar even hier.
Ik zit nu al een maand met een betaald abonnement op RP, echter ik merk dat het me niet lukt om de stap te zetten om daar vrouwen te benaderen. Ik ervaar een soort drempel om een bericht te sturen, maar waarom precies snap ik zelf ook niet. Ik zit er maar tegen aan te hikken, weet niet wat ik moet schrijven, bang voor geen antwoord terug te krijgen (of juist wel), met als resultaat dat ik een maand verder ben en er nog niets gebeurd is.
Herkennen meer mensen hier dat?
Tja, ik weet het niet. Opzich begrijp ik je wel want ik heb dit zelf ook gehad. Niet echt op het internet, maar 'in het echt' voelt het bij mij altijd raar aan om zomaar iemand aan te spreken. Ik hoop voor je dat je er toch nog overheen komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, ik weet dus ook niet wat het is.
Maar ik zie er dus enorm tegen op. Daarnaast wil ik ook graag een goed berichtje sturen en niet een of ander lullig iets wat meteen wordt afgewezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door ChocolateJesus. op 02-08-2012 03:13:00 ]Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |