'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik dislike Durex.... die krengen zijn veel te klein....
als je daar echt last van had wist je dat ze in verschillende maten warenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.. Dan alsnog....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:06 schreef rival het volgende:
als je daar echt last van had wist je dat ze in verschillende maten waren
Ja maar ik gaat echt geen 2000 smsjes naar je sturen en 65 euro aan je opmaken als je dat soms denktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha rustig aan Markje. We kennen elkaar pas 10 jaar he
Niet? Je moet wel wat over hebben hè.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar ik gaat echt geen 2000 smsjes naar je sturen en 65 euro aan je opmaken als je dat soms denkt
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:33 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Het komt goed. Ik vast krijg hem wel zo ver.
denken dat Durex alleen condooms maakt...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja ach... Ik ben ook niet weg van hun andere producten. Daarvan is er beter spul op de markt te vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
denken dat Durex alleen condooms maakt...
Ik denk niet dat de post om Durex ging...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
denken dat Durex alleen condooms maakt...
Mwah. Dat is hetzelfde als in een openbaar park wandelen, bij een kraampje een hotdog bestellen en dan verbaasd zijn dat het geld kost.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:21 schreef maickeltje het volgende:
Door een PhotoCheat uit te voeren krijg je metéén alle foto's van Inger te zien. Inger wordt hiervan niet op de hoogte gesteld! Kosten: 29 credits.
Credits opwaarderen?
paiq , toch niet gratis?
Geen enkele site is op die manier gratis als je alle 'extra's' meerekent.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:21 schreef maickeltje het volgende:
Door een PhotoCheat uit te voeren krijg je metéén alle foto's van Inger te zien. Inger wordt hiervan niet op de hoogte gesteld! Kosten: 29 credits.
Credits opwaarderen?
paiq , toch niet gratis?
Ik zit nu voor het eerst op dat paiq, maar als je met iemand chat krijg je toch sowieso alle foto´s te zien? of je moet ze meteen wegjagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:21 schreef maickeltje het volgende:
Credits opwaarderen?
paiq , toch niet gratis?
Als je een tijd met iemand chat krijg je foto's te zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik zit nu voor het eerst op dat paiq, maar als je met iemand chat krijg je toch sowieso alle foto´s te zien? of je moet ze meteen wegjagen.
verder wel een grappige site, het is weer een heel andere insteek. maar weet niet echt of het iets voor mij is, dus zal er wel binnen een dag op uitgekeken zijn.
Ok, klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Als je een tijd met iemand chat krijg je foto's te zien.
Heb zo'n speed date gedaan...
Meteen met een meisje uit mijn stad...zelfde interesses etc... de klik is er...ben benieuwd waar dit op uitloopt..
imho echt geen goede vergelijking....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah. Dat is hetzelfde als in een openbaar park wandelen, bij een kraampje een hotdog bestellen en dan verbaasd zijn dat het geld kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |