Oke, dat van de kosten kwam ik aan late kant achter. Maar ik lig er niet wakker van to be honest. Heb vrijdag a.s. gewoon een date met iemand anders, waarmee ik wel leuk contact heb. Niks aan de hand dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan kun je daar beter eens een date op een drankje mee trakteren. Ik vind het eerlijk gezegd ook nogal wat. Maar ieder het zijne natuurlijk
Had ze niet. Vandaar.quote:
Nah leuk tochquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:13 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Oke, dat van de kosten kwam ik aan late kant achter. Maar ik lig er niet wakker van to be honest. Heb vrijdag a.s. gewoon een date met iemand anders, waarmee ik wel leuk contact heb. Niks aan de hand dus.
Hebben die gasten ook een plaat voor hun kop ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Had onlangs een speeddateavond. Ging niet door omdat er verhoudingsgewijs te weinig vrouwen waren komen opdagen. Daarnaast was het begintijdstip erg onduidelijk waardoor veel mensen te lang moesten wachten en dus besloten naar huis te gaan. En degene die over waren waren niet interessant. Maar kregen allemaal een tegoedbon voor een volgende keer.
Vooraf begon zo'n jongen tegen me aan te praten die niet interessant was en vroeg zelfs toen al om m'n emailadres. Eerst gezegd laten we de speeddate afwachten. Nouja ging niet door, dus die jongen probeert het nog een keer. Afgewezen en gezegd niet te doen.
Kwam ik hem later ergens anders tegen (Diezelfde avond). Vroeg hij er weer om
2 weken later kwam ik hem weer tegen vertelde hij over iets wat ie gedaan had, en begon ie van "ja als je een keer mee wil" Gezegd niet te willen, dat er ook geen vriendschappelijke klik was. Probeerde hij het nog met "maar we kennen elkaar nog niet" Tja bij sommige mensen weet je het gelijk al
Bowlen (nooit eerder gedaan op first-date actually) en mogelijk daarna een drankje doen.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hebben die gasten ook een plaat voor hun kop ofzo![]()
Als je zoiets hebt gezegd is het toch gewoon klaar... Sommige mensen zijn gewoon niet leuk (als in de zin van: leuk, los gesprekje)... Zou hij toch ook moeten weten lijkt me....
Zou ik idd niet blij mee zijn.... Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las een interview met die gast van NUHR gisteren, die hele lange... God hoe heet hij nou...
Hij heeft 2 jaar lang, iedere dag, een briefje in het postvakje van zijn (nu)vrouw gedaan (collega). omdat hij "maar niet snapte dat zij niet inzag hoe perfect wij samen zouden zijn". Uiteindelijk is ze dus voor hem gevallen...
Aan vrouwen als haar hebben we dus van die aanhoudende types te danken
Zou je denken. Heb begrepen van andere vrouwen dat hij dat bij iedereen probeert. En zelfs een keer na een 'nee' de weg geblokkeerd heeft en heel boos vroeg "WAAROM DAN NIET?! 'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Hebben die gasten ook een plaat voor hun kop ofzo![]()
Als je zoiets hebt gezegd is het toch gewoon klaar... Sommige mensen zijn gewoon niet leuk (als in de zin van: leuk, los gesprekje)... Zou hij toch ook moeten weten lijkt me....
Aanhouders heb je altijd ja. Verbaast me dat die man dan nooit op het matje is geroepen bij z'n werkgever.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou ik idd niet blij mee zijn.... Verschrikkelijk
Er stond ook nog iets van "ze was geraffineerd genoeg om eens in de 30/40 briefjes een reactie te geven. Net genoeg om me hoop te geven".quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Aanhouders heb je altijd ja. Verbaast me dat die man dan nooit op het matje is geroepen bij z'n werkgever.
Ah dat veranderd de situatie alweer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er stond ook nog iets van "ze was geraffineerd genoeg om eens in de 30/40 briefjes een reactie te geven. Net genoeg om me hoop te geven".
Bijna al mijn vrienden weten het gewoon, zie ik ook niks genants in. Met hen deel ik ook altijd de genante verhalen/foto's/oneliners en de voorpret als iemand echt leuk lijkt te zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre de directe omgeving van jullie op de hoogte is van dat je op een dating site actief bent. Hoe ga je ermee om, etc.?
Bij mij was't een vakantievoornemen. We waren met 13 vrienden op vakantie (meeste stelletjes), dus de meesten weten het wel in m'n omgevingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Edit
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre de directe omgeving van jullie op de hoogte is van dat je op een dating site actief bent. Hoe ga je ermee om, etc.?
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bijna al mijn vrienden weten het gewoon, zie ik ook niks genants in. Met hen deel ik ook altijd de genante verhalen/foto's/oneliners en de voorpret als iemand echt leuk lijkt te zijn
Lekker aan het lijntje houdenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er stond ook nog iets van "ze was geraffineerd genoeg om eens in de 30/40 briefjes een reactie te geven. Net genoeg om me hoop te geven".
Sommigen wisten het, anderen niet. Net aan wie ik zin had om het aan te vertellen of hoe de gesprekken lopenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Edit
ze weten dat ik weleens een date via het internet regel..... dus als ze 1 en 1 op kunnen tellen zullen ze het wel wetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Edit
Veel familie, vrienden en collegas weten het wel. Doe er niet zo geheimzinnig over en schaam mij er ook niet voor. Inderdaad maar net hoe gesprekken lopen of ik het vertel. En diegene die het weten vragen er regelmatig naar...en er wordt flink om gelachen vaakquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
En daar draait't uiteindelijk om tochquote:
Is dat wat? RP?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Een goede vriend van mij vond het altijd voor sukkels en wanhopigen. Totdat hij er meer en meer verhalen over hoorde van mensen. Toen zelf ingeschreven, enkele dates gehad en woont nu samen met eentje van RP.
Het heeft net als elke site zijn voor en nadelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:14 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Is dat wat? RP?
Laatste had ik via facebook ontmoet
Maar noem dan ook meteen de tennisbaan, de fridaynight-skate en de wasserette. Die zijn ook allemaal niet bedoeld voor dating maar je kunt wel daten met de mensen die je daar tegenkomt.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het is toch ook geen dating kanaal maar je kan wel de mensen er daten..
Werkt prima..
Ja.... Maar dan wel liefst een langere tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En daar draait't uiteindelijk om toch![]()
Logisch, maar liever 6 maanden een leuke tijd dan helemaal niks met iemand lijkt mequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Ja.... Maar dan wel liefst een langere tijd.
In mijn beleving komt het echt bijzondere gevoel vanbinnen toch echt pas als je echt al een tijd samen bent, dus 6 maanden is me wat te kort. Mijn doel is toch echt gewoon iemand voor de hele 30 tot 40 jaar die ik nog heb.
Viggo Waas zal het niet zijn, die is klein.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las een interview met die gast van NUHR gisteren, die hele lange... God hoe heet hij nou...
Klopt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Logisch, maar liever 6 maanden een leuke tijd dan helemaal niks met iemand lijkt me
Joep was het ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:27 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Viggo Waas zal het niet zijn, die is klein.
Peter Heerschop en Joep van Deudekom zijn ong even lang, maar toch denk ik overtuigd dat je Joep van Deudekom bedoelt, right?
Eddie B Wahr is ook wel lang trouwens....
Is toch niet zoveel? Kijk net bij m'n whatsapp.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef BeamofLight het volgende:
In 2 weken 2000 sms'jes?
1000 per week dus?
150 per dag dus?
Ben je wel helemaal lekker?
Hoi DancingPhoebe dat is lang geledenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is toch niet zoveel? Kijk net bij m'n whatsapp.
Sinds 17-07-2012
Verstuurd. 2340
Ontvangen 2774
En deze maand ruim 700 smsjes verstuurd buiten whatsapp.
[..]
Hoi DancingPhoebe dat is lang geleden
naar een vrouw, die je nog nooit gezien hebt...gast...die ook nog borderliner isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is toch niet zoveel? Kijk net bij m'n whatsapp.
Sinds 17-07-2012
Verstuurd. 2340
Ontvangen 2774
En deze maand ruim 700 smsjes verstuurd buiten whatsapp.
[..]
Hoi DancingPhoebe dat is lang geleden
Borderline.. Mis ik iets?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
naar een vrouw, die je nog nooit gezien hebt...gast...die ook nog borderliner is
quote:
Oh nee dat niet, dat stukje heb ik gemist. Dan zou ik heel snel overgaan op bellen en er na snel over gaan op afspreken. Ziet ze daar niks in afkappen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
naar een vrouw, die je nog nooit gezien hebt...gast...die ook nog borderliner is
Oeh oeh oeh oehoe je weet het nog!quote:
Ik heb van een vrijgezelle vriendin wel eens gehoord dat vrouwen op aanhouders vallen, ook op datingsites. Ze had ook een Lexa-profiel, kortstondig, en zij dat ze zoveel berichten kreeg dat ze alleen op die reageerden die het nog een keer probeerden. Persoonlijk zou ik me er ook niet prettig bij voelen het maar te blijven proberen bij iemand die je al heeft afgewezen. Daar word je zelf toch ook niet blijer van.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hij heeft 2 jaar lang, iedere dag, een briefje in het postvakje van zijn (nu)vrouw gedaan (collega). omdat hij "maar niet snapte dat zij niet inzag hoe perfect wij samen zouden zijn". Uiteindelijk is ze dus voor hem gevallen...
Aan vrouwen als haar hebben we dus van die aanhoudende types te danken
Ik zou niet weten wat ik in een 2e bericht moet zetten... Iets in de trant van: "Zie onderstaand bericht, zou je wellicht antwoord kunnen geven op m'n vragen?"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:14 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik heb van een vrijgezelle vriendin wel eens gehoord dat vrouwen op aanhouders vallen, ook op datingsites. Ze had ook een Lexa-profiel, kortstondig, en zij dat ze zoveel berichten kreeg dat ze alleen op die reageerden die het nog een keer probeerden. Persoonlijk zou ik me er ook niet prettig bij voelen het maar te blijven proberen bij iemand die je al heeft afgewezen. Daar word je zelf toch ook niet blijer van.
Ik ben gewoon uber bekend op Fok!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ook_gek heeft waarschijnlijk geen idee wie ik ben, maar jouw avatar komt me zo bekend voor, mede Hagenees toch?
Hard to get spelen toch!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:14 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik heb van een vrijgezelle vriendin wel eens gehoord dat vrouwen op aanhouders vallen, ook op datingsites. Ze had ook een Lexa-profiel, kortstondig, en zij dat ze zoveel berichten kreeg dat ze alleen op die reageerden die het nog een keer probeerden. Persoonlijk zou ik me er ook niet prettig bij voelen het maar te blijven proberen bij iemand die je al heeft afgewezen. Daar word je zelf toch ook niet blijer van.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh nee dat niet, dat stukje heb ik gemist. Dan zou ik heel snel overgaan op bellen en er na snel over gaan op afspreken. Ziet ze daar niks in afkappen.
[..]
Oeh oeh oeh oehoe je weet het nog!
doe jij aan daten? Want dan wil ik jou daten! Zullen wij samen daten? En dan van die uhm leuke date dingen doen zoals drankje drinken, hapje eten terwijl we op de achtergrond de zon in de zee zien zakken en dan tegen elkaar aan kruipen omder een dekentje terwijl de frisse wind door onze haren gaat. En onze lippen meer en meer maar elkaar toen gaan en dan.....en omhelsen wij elkaar?
Dat zal't zijn... Ik ben lang lid, maar mensen vergeten mij altijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uber bekend op Fok!
Maar jup, mede Hagenees, en nee je zegt mij even niks
ben slecht in mensen onthouden, sorryquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zal't zijn... Ik ben lang lid, maar mensen vergeten mij altijd
Had ook niet verwacht dat je me zou herkennen
dan krijg ik nog 10 euro van je plus 2,50 administratie kosten. Maakt een totaal van 12 euro 50.quote:Maar ik heb jouw onderste quote over domme mensen wel eens misbruikt, excuus daarvoor
Haha ik geef je wel een biertje als ik je tegenkom in DHquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben slecht in mensen onthouden, sorry
[..]
dan krijg ik nog 10 euro van je plus 2,50 administratie kosten. Maakt een totaal van 12 euro 50.
Drink geen bierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha ik geef je wel een biertje als ik je tegenkom in DH(jij ging toch naar de Westwood
)?
Haha, ik sta versteld over m'n geheugen eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Drink geen bieralleen maar sterke drank mixjes
Ja toen ik 18 was. Nu millers, Berger en plein. Of stamkroeg in scheveningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |