Ja.quote:
Dat is wel old-school.. neem aan dat dat nu nauwelijks meer gebruikt wordt? (voor dating-doeleinden dan)quote:
quote:
* KapiteinHaakloos kuchtquote:[17:01:43] -ChanServ- [#Fok] Welkom in FOK!'s eigen chatkanaal. Onze regels zijn simpel: doe normaal, dan doen wij het ook! Dit is geen datingkanaal, dus val onze users niet lastig.
das gewoon hetzelfde als fok!dating. weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het is toch ook geen dating kanaal maar je kan wel de mensen er daten..
Werkt prima..
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 12:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hee,da's leuk Satijn! Al een tweede date afgesproken?
Ha ha nou wat leuk voor je!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:03 schreef Satijn het volgende:
[..]
JaHij wil mij zo snel mogelijk weer zien.
![]()
Nooit gedacht zoveel contacten te vinden dankzij Paiq.Hopelijk nu eens met succes (lees: meer dan 2 dates).
Moet je maar even écht naar buiten komen of ergens anders naar buiten kijken!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:54 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Weinig zomers aan als ik naar buiten kijk.
Zal ik doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Moet je maar even écht naar buiten komen of ergens anders naar buiten kijken!
Jammer joh! Maar ook wel begrijpelijk. Als hij het tempo niet wil verlagen en jij je er niet goed bij voelt moet je het ook niet doen. Komt vast weer een leuke nieuwe date!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:39 schreef maen het volgende:
Ok, geen vervolgdate meer. Zie het echt niet zitten op deze manier, en vind hem niet leuk genoeg om er zoveel moeite voor te moeten doen. En daarbij is hij nu al veel te claimerig, en daar kan ik niet tegen... Toch jammer, maargoed de eerste echte date direct een succes kan natuurlijk bijna niet he
Hij smste heel veel en als ik niet reageerde binnen afzienbare tijd gerust nog een keer. Heel leuk dat hij antwoordde maar ik werd er helemaal kriebelig van, helemaal omdat ik hem nog niet eens ontmoet had. Het euvel was dat hij verder wel gewoon leuk en normaal overkwam en vrij serieus was. Dus ik zat steeds te dubben of ik nou wel of niet moest afspreken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:43 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik bij één iemand de afgelopen dagen ook ietwat teveel aandacht heb gevraagd en doe nu even wat minder.
@ maen / eefje801: Waarmee doelen jullie precies op met 'claimerig'? Voorbeelden? Want volgens mij ligt het erg in de buurt van gewoon aandacht vragen, toch?
Oh, zo herkenbaar. Ben je aan het werk, voel je dat ding blijven trillen. Waarom reageer je niet en dat soort dingen.. Vindt het wel schattig.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij smste heel veel en als ik niet reageerde binnen afzienbare tijd gerust nog een keer. Heel leuk dat hij antwoordde maar ik werd er helemaal kriebelig van, helemaal omdat ik hem nog niet eens ontmoet had. Het euvel was dat hij verder wel gewoon leuk en normaal overkwam en vrij serieus was. Dus ik zat steeds te dubben of ik nou wel of niet moest afspreken.
En ik durf dat dan niet meteen te zeggen ofzo, weet het niet.
Nu dus gemaild en kreeg gelijk (natuurlijk) een best positief mailtje terug. Hebben even gebeld en hij is echt nogal snel met zijn telefoon en van het whatsappen en kan het nu beter plaatsen.
Verder gaf hij aan van nature nieuwsgierig te zijn en vooral ook nieuwsgierig naar mij en dat het daar ook door kwam. Ik ben ook wel nieuwsgierig maar misschien wel een beetje voorzichtiger daarmee geworden.
Gaan niet meer smsen nu, of eventueel nog op mijn initiatief en hebben even nog niks afgesproken nu.
Klopt, dat is het ookquote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh, zo herkenbaar. Ben je aan het werk, voel je dat ding blijven trillen. Waarom reageer je niet en dat soort dingen.. Vindt het wel schattig.
Tuurlijk, maar het is toch een bevestiging dat hij moeite voor je wilt doenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, dat is het ookHet is gewoon heel dubbel. Ik wil geen valse verwachtingen wekken vooraf en voor mij is een ontmoeting echt wel het moment dat ik pas iets weet. Als iemand dan al zo enthousiast over je is..dan zie ik het onheil al naderen, ha ha! Maar goed hij vatte het in ieder geval super op.
Is ook zoquote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is toch een bevestiging dat hij moeite voor je wilt doenNu weet hij hoe het zit, en ik denk niet dat hij het zo heeft bedoeld hoor.
Afspraakje inplannen dusquote:Op zondag 29 juli 2012 20:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook zoDat zei hij zelf ook tijdens het telefoontje. En het was verder een erg leuk gesprek.
me de derde keer dat we elkaar zien z'n vriendinnetje noemen, terwijl ik 3 dagen eerder (op de 2e date dus) nog had gezegd vooral rustig aan willen doen en elkaar eerst goed leren kennen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:43 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik bij één iemand de afgelopen dagen ook ietwat teveel aandacht heb gevraagd en doe nu even wat minder.
@ maen / eefje801: Waar doelen jullie precies op met 'claimerig'? Voorbeelden? Want volgens mij ligt het erg in de buurt van gewoon aandacht vragen, toch?
Ha ha niet zo voortvarend jij, straks wordt het te beklemmend voor hemquote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef maen het volgende:
oh misschien moet ik er ook even bijzeggen dat er ineens een uitnodiging kwam om eens wat te drinken met een jongen die ik een tijd geleden ergens even gesproken heb, wat me heel leuk lijkt gewoon om hem te leren kennen.
En afgelopen weekend het broertje van een vriendin leren kennen, en die is echt heel erg leuk! Er was ineens iets tussen ons wat ik echt niet kan omschrijven, maar volgens mij gaat daar ook wel een date uitkomen! Sowieso wil ik eerst even kijken wat hier uit gaat komen, maar vind het heel erg spannend hoe er ineens iets kan zijn waar je het absoluut niet verwacht hebt
Dit zorgt er ook wel voor dat ik m'n date niet meer zo zie zitten als eerst, maar zijn eigen gedrag is ook zeker een factor die meespeelt. Ik zie nu wel ineens dat het ook heel anders kan, dat het heel simpel kan zijn.
Datingsites maar even op non-actief zetten...
hahaha ja ik hou me inquote:Op zondag 29 juli 2012 21:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha niet zo voortvarend jij, straks wordt het te beklemmend voor hem
Nog even over je date: wist hij dat je met elkaar rustig aan beter leren kennen bedoelde dat hij niet zoveel contact moest zoeken?
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:22 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha ja ik hou me in
nouja op zich vind ik het vee, contact zoeken niet zo'n probleem, zo kan ik zelf ook wel zijn. Maar de berichten die ik kreeg waren echt ellenlange verhalen van sorry dit dat, ik wil je vakantie niet verpesten (alsof hij al zoveel invloed op me had) en steeds in dezelfde trant. Niet gewoon eens "hee hoe is het" of "nog wat moois gezien daar?" oid. Dan is het toch heel wat anders.
ja hoor, is het ene feestje niets ga je naar het 2equote:Op zondag 29 juli 2012 21:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan het wel met de meet combineren, is toch in de buurt
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ja hoor, is het ene feestje niets ga je naar het 2e
Hij heeft juist 0 ervaring, nooit een relatie gehad. Had er geen behoefte aan, maar nu dus wel. Hij wil nu heel graag een vriendin, misschien wel te graag. Krijg een beetje dat idee, dat het hem niet perse om mij te doen is, maar dat ik de eerste ben die interesse in hem toont en hij mij daaron leuk vindt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh maar dat is inderdaad niet zo prettig, komt ook wel erg onzeker (of zeeeer verliefd) over.
Was hij net vrijgezel ofzo? Jij komt zelf iig een stuk nuchterder over.
Perfecte analysequote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef maen het volgende:
[..]
Hij heeft juist 0 ervaring, nooit een relatie gehad. Had er geen behoefte aan, maar nu dus wel. Hij wil nu heel graag een vriendin, misschien wel te graag. Krijg een beetje dat idee, dat het hem niet perse om mij te doen is, maar dat ik de eerste ben die interesse in hem toont en hij mij daaron leuk vindt.
Die veroorzaak je toch echt zelf.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk zie ik stiekem best op tegen die eerste date altijd(dit i.v.m. een slechte ervaring in het verleden, iets met heel veel dodelijke stiltes
).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |