Ja.quote:
Dat is wel old-school.. neem aan dat dat nu nauwelijks meer gebruikt wordt? (voor dating-doeleinden dan)quote:
quote:
* KapiteinHaakloos kuchtquote:[17:01:43] -ChanServ- [#Fok] Welkom in FOK!'s eigen chatkanaal. Onze regels zijn simpel: doe normaal, dan doen wij het ook! Dit is geen datingkanaal, dus val onze users niet lastig.
das gewoon hetzelfde als fok!dating. weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:10 schreef Pvoesss het volgende:
Het is toch ook geen dating kanaal maar je kan wel de mensen er daten..
Werkt prima..
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 12:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hee,da's leuk Satijn! Al een tweede date afgesproken?
Ha ha nou wat leuk voor je!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:03 schreef Satijn het volgende:
[..]
JaHij wil mij zo snel mogelijk weer zien.
![]()
Nooit gedacht zoveel contacten te vinden dankzij Paiq.Hopelijk nu eens met succes (lees: meer dan 2 dates).
Moet je maar even écht naar buiten komen of ergens anders naar buiten kijken!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:54 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Weinig zomers aan als ik naar buiten kijk.
Zal ik doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Moet je maar even écht naar buiten komen of ergens anders naar buiten kijken!
Jammer joh! Maar ook wel begrijpelijk. Als hij het tempo niet wil verlagen en jij je er niet goed bij voelt moet je het ook niet doen. Komt vast weer een leuke nieuwe date!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:39 schreef maen het volgende:
Ok, geen vervolgdate meer. Zie het echt niet zitten op deze manier, en vind hem niet leuk genoeg om er zoveel moeite voor te moeten doen. En daarbij is hij nu al veel te claimerig, en daar kan ik niet tegen... Toch jammer, maargoed de eerste echte date direct een succes kan natuurlijk bijna niet he
Hij smste heel veel en als ik niet reageerde binnen afzienbare tijd gerust nog een keer. Heel leuk dat hij antwoordde maar ik werd er helemaal kriebelig van, helemaal omdat ik hem nog niet eens ontmoet had. Het euvel was dat hij verder wel gewoon leuk en normaal overkwam en vrij serieus was. Dus ik zat steeds te dubben of ik nou wel of niet moest afspreken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:43 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik bij één iemand de afgelopen dagen ook ietwat teveel aandacht heb gevraagd en doe nu even wat minder.
@ maen / eefje801: Waarmee doelen jullie precies op met 'claimerig'? Voorbeelden? Want volgens mij ligt het erg in de buurt van gewoon aandacht vragen, toch?
Oh, zo herkenbaar. Ben je aan het werk, voel je dat ding blijven trillen. Waarom reageer je niet en dat soort dingen.. Vindt het wel schattig.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij smste heel veel en als ik niet reageerde binnen afzienbare tijd gerust nog een keer. Heel leuk dat hij antwoordde maar ik werd er helemaal kriebelig van, helemaal omdat ik hem nog niet eens ontmoet had. Het euvel was dat hij verder wel gewoon leuk en normaal overkwam en vrij serieus was. Dus ik zat steeds te dubben of ik nou wel of niet moest afspreken.
En ik durf dat dan niet meteen te zeggen ofzo, weet het niet.
Nu dus gemaild en kreeg gelijk (natuurlijk) een best positief mailtje terug. Hebben even gebeld en hij is echt nogal snel met zijn telefoon en van het whatsappen en kan het nu beter plaatsen.
Verder gaf hij aan van nature nieuwsgierig te zijn en vooral ook nieuwsgierig naar mij en dat het daar ook door kwam. Ik ben ook wel nieuwsgierig maar misschien wel een beetje voorzichtiger daarmee geworden.
Gaan niet meer smsen nu, of eventueel nog op mijn initiatief en hebben even nog niks afgesproken nu.
Klopt, dat is het ookquote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh, zo herkenbaar. Ben je aan het werk, voel je dat ding blijven trillen. Waarom reageer je niet en dat soort dingen.. Vindt het wel schattig.
Tuurlijk, maar het is toch een bevestiging dat hij moeite voor je wilt doenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, dat is het ookHet is gewoon heel dubbel. Ik wil geen valse verwachtingen wekken vooraf en voor mij is een ontmoeting echt wel het moment dat ik pas iets weet. Als iemand dan al zo enthousiast over je is..dan zie ik het onheil al naderen, ha ha! Maar goed hij vatte het in ieder geval super op.
Is ook zoquote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is toch een bevestiging dat hij moeite voor je wilt doenNu weet hij hoe het zit, en ik denk niet dat hij het zo heeft bedoeld hoor.
Afspraakje inplannen dusquote:Op zondag 29 juli 2012 20:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook zoDat zei hij zelf ook tijdens het telefoontje. En het was verder een erg leuk gesprek.
me de derde keer dat we elkaar zien z'n vriendinnetje noemen, terwijl ik 3 dagen eerder (op de 2e date dus) nog had gezegd vooral rustig aan willen doen en elkaar eerst goed leren kennen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:43 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik bij één iemand de afgelopen dagen ook ietwat teveel aandacht heb gevraagd en doe nu even wat minder.
@ maen / eefje801: Waar doelen jullie precies op met 'claimerig'? Voorbeelden? Want volgens mij ligt het erg in de buurt van gewoon aandacht vragen, toch?
Ha ha niet zo voortvarend jij, straks wordt het te beklemmend voor hemquote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef maen het volgende:
oh misschien moet ik er ook even bijzeggen dat er ineens een uitnodiging kwam om eens wat te drinken met een jongen die ik een tijd geleden ergens even gesproken heb, wat me heel leuk lijkt gewoon om hem te leren kennen.
En afgelopen weekend het broertje van een vriendin leren kennen, en die is echt heel erg leuk! Er was ineens iets tussen ons wat ik echt niet kan omschrijven, maar volgens mij gaat daar ook wel een date uitkomen! Sowieso wil ik eerst even kijken wat hier uit gaat komen, maar vind het heel erg spannend hoe er ineens iets kan zijn waar je het absoluut niet verwacht hebt
Dit zorgt er ook wel voor dat ik m'n date niet meer zo zie zitten als eerst, maar zijn eigen gedrag is ook zeker een factor die meespeelt. Ik zie nu wel ineens dat het ook heel anders kan, dat het heel simpel kan zijn.
Datingsites maar even op non-actief zetten...
hahaha ja ik hou me inquote:Op zondag 29 juli 2012 21:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha niet zo voortvarend jij, straks wordt het te beklemmend voor hem
Nog even over je date: wist hij dat je met elkaar rustig aan beter leren kennen bedoelde dat hij niet zoveel contact moest zoeken?
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:22 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha ja ik hou me in
nouja op zich vind ik het vee, contact zoeken niet zo'n probleem, zo kan ik zelf ook wel zijn. Maar de berichten die ik kreeg waren echt ellenlange verhalen van sorry dit dat, ik wil je vakantie niet verpesten (alsof hij al zoveel invloed op me had) en steeds in dezelfde trant. Niet gewoon eens "hee hoe is het" of "nog wat moois gezien daar?" oid. Dan is het toch heel wat anders.
ja hoor, is het ene feestje niets ga je naar het 2equote:Op zondag 29 juli 2012 21:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan het wel met de meet combineren, is toch in de buurt
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ja hoor, is het ene feestje niets ga je naar het 2e
Hij heeft juist 0 ervaring, nooit een relatie gehad. Had er geen behoefte aan, maar nu dus wel. Hij wil nu heel graag een vriendin, misschien wel te graag. Krijg een beetje dat idee, dat het hem niet perse om mij te doen is, maar dat ik de eerste ben die interesse in hem toont en hij mij daaron leuk vindt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh maar dat is inderdaad niet zo prettig, komt ook wel erg onzeker (of zeeeer verliefd) over.
Was hij net vrijgezel ofzo? Jij komt zelf iig een stuk nuchterder over.
Perfecte analysequote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef maen het volgende:
[..]
Hij heeft juist 0 ervaring, nooit een relatie gehad. Had er geen behoefte aan, maar nu dus wel. Hij wil nu heel graag een vriendin, misschien wel te graag. Krijg een beetje dat idee, dat het hem niet perse om mij te doen is, maar dat ik de eerste ben die interesse in hem toont en hij mij daaron leuk vindt.
Die veroorzaak je toch echt zelf.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk zie ik stiekem best op tegen die eerste date altijd(dit i.v.m. een slechte ervaring in het verleden, iets met heel veel dodelijke stiltes
).
quote:
Ah...een relatie willen krijgen om het hebben van een relatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef maen het volgende:
[..]
Hij heeft juist 0 ervaring, nooit een relatie gehad. Had er geen behoefte aan, maar nu dus wel. Hij wil nu heel graag een vriendin, misschien wel te graag. Krijg een beetje dat idee, dat het hem niet perse om mij te doen is, maar dat ik de eerste ben die interesse in hem toont en hij mij daaron leuk vindt.
Dat dus...quote:Op maandag 30 juli 2012 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan de combinatie van beide personen...
Met sommige mensen heb je wel een klik, met anderen niet...
Heb vaak genoeg dates gehad waar het wel lekker liep allemaal. Alleen miste er dan vaak een andere klik
Klinkt als een vrij broos iemand die continu bang is dat je het contact verbreekt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:22 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha ja ik hou me in
nouja op zich vind ik het vee, contact zoeken niet zo'n probleem, zo kan ik zelf ook wel zijn. Maar de berichten die ik kreeg waren echt ellenlange verhalen van sorry dit dat, ik wil je vakantie niet verpesten (alsof hij al zoveel invloed op me had) en steeds in dezelfde trant. Niet gewoon eens "hee hoe is het" of "nog wat moois gezien daar?" oid. Dan is het toch heel wat anders.
Oh bah.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk zie ik stiekem best op tegen die eerste date altijd(dit i.v.m. een slechte ervaring in het verleden, iets met heel veel dodelijke stiltes
).
Nee joh. Als er tijdens een 1e ontmoeting al niet genoeg stof is om over te praten dan is het gewoon geen relatiemateriaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh bah.En dan maar heel veel vragen gaan stellen om de stilte te doorbreken.
Ja, dat snap ik, maar je moet die date toch een beetje doorkomen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh. Als er tijdens een 1e ontmoeting al niet genoeg stof is om over te praten dan is het gewoon geen relatiemateriaal.
Ja en dan de hele tijd van die antwoorden krijgen dat je niet door kan vragenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh bah.En dan maar heel veel vragen gaan stellen om de stilte te doorbreken.
Wmb hoef je dan alleen maar je eerste drankje door te komen, toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar je moet die date toch een beetje doorkomen.
lol, als je dit al voor/tijdens je eerste drankje hebt is er echt iets mis met een van beiden. Bijvoorbeeld 5 jaar oude foto's of haar broer heeft de mailtjes steeds getypt.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wmb hoef je dan alleen maar je eerste drankje door te komen, toch?
Hoeft nog geen stille date te worden, maar het is wel risicoverhogendquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Wat als je twee kat uit de boom kijk types bij elkaar hebt?
Nja, weet ik niet, het blijft toch geschreven communicatie he. Ik kan me voorstellen (al heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt) dat je dingen op een bepaalde manier interpreteert en dat je binnen een minuut al inziet dat dat volledig verkeerd is geweest.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lol, als je dit al voor/tijdens je eerste drankje hebt is er echt iets mis met een van beiden. Bijvoorbeeld 5 jaar oude foto's of haar broer heeft de mailtjes steeds getypt.
Hoeft imo ook niet erg te zijn. Dan gaat het wat rustiger allemaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb helaas vaak gehad dat er inderdaad geouwehoerd wordt alsof je elkaar jaren kent, maar dat er gewoon geen "klik" is op het "relatie/erotische" vlak zeg maar... Dat je eigenlijk gewoon vanaf meteen de friendzone ingekicked ben (zowel jij door haar, als zij door jouquote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens doe ik ook wel eens contacten op waarbij het vanaf 1e seconde is alsof je elkaar al langer kent en een eind wegouwehoert en grootste lol hebt... en dat het daarna al snel minder wordt allemaal en je die ander geeneens echt zo mag.
En andersom.
Maja met een date wil je het snel weten.
In een vergelijkbaar iets zit ik nu ook. We hadden het iets te vaak over de Tour de France. Daarna minder/saaiere gesprekken waardoor je toch meer gaat letten op het gedrag van de ander, wat ineens minder leuk is.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens doe ik ook wel eens contacten op waarbij het vanaf 1e seconde is alsof je elkaar al langer kent en een eind wegouwehoert en grootste lol hebt... en dat het daarna al snel minder wordt allemaal en je die ander geeneens echt zo mag.
Dan kijk je over haar schouder en zeg je dat er een kat in de boom zit?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Dat had mijn date van anderhalve week terug blijkbaar met mij. 6 uur nonstop gepraat en dat had zo de hele nacht door kunnen gaan, maar op het romantische vlak voelde ze niets. En nu hebben we nog contact alsof we gewoon goede vrienden zijn. Volgens mij zat ik binnen een uur in de friendzone.quote:Ik heb helaas vaak gehad dat er inderdaad geouwehoerd wordt alsof je elkaar jaren kent, maar dat er gewoon geen "klik" is op het "relatie/erotische" vlak zeg maar... Dat je eigenlijk gewoon vanaf meteen de friendzone ingekicked ben (zowel jij door haar, als zij door jou).
Ik ben blij dat bij mij het gevoel vaak wederzijds is... (tot nu toe). Maar als dat niet is, ben je mooi de sjaak inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 12:23 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dat had mijn date van anderhalve week terug blijkbaar met mij. 6 uur nonstop gepraat en dat had zo de hele nacht door kunnen gaan, maar op het romantische vlak voelde ze niets. En nu hebben we nog contact alsof we gewoon goede vrienden zijn. Volgens mij zat ik binnen een uur in de friendzone.
Saaier dan de Tour? Is dat mogelijk?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
In een vergelijkbaar iets zit ik nu ook. We hadden het iets te vaak over de Tour de France. Daarna minder/saaiere gesprekken waardoor je toch meer gaat letten op het gedrag van de ander, wat ineens minder leuk is.
Achja, shit happens.
"Grappig", ik had onlangs ook zoiets. Binnen korte tijd voelde het heel heftig en binnen net zo korte tijd was het ook ineens weer voorbijquote:Op maandag 30 juli 2012 12:32 schreef cassettebandje het volgende:
Ja, eerlijk gezegd ben ik er wel een paar dagen kapot van geweest. Aan de ene kant vind ik dat ook wel weer absurd, aangezien we maar een weekje contact hadden gehad (waarvan de laatste 3 dagen heel intensief). Aan de andere kant spreekt het ook wel weer voor internetdaten, het was voor mij wel de bevestiging dat je ook echt een superleuk iemand kan tegenkomen op die manier. De andere dates lieten me eigenlijk vrij koud, wat dat betreft.
Touchéquote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Saaier dan de Tour? Is dat mogelijk?
Ieder z'n ding
Mwah dat zou ik niet direct zeggen, zo komt hij niet perse over. Hij was vooral bang dat hij het voor zichzelf verpest had, wat dus eigenlijk ook was. En dat probeerde hij goed te praten. Omdat hij dus zo graag iemand wilde.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Klinkt als een vrij broos iemand die continu bang is dat je het contact verbreekt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah...een relatie willen krijgen om het hebben van een relatie.![]()
Over of het fotoboek een goede plek is als dating.... nou eh.... ik denk dat Maen niets te klagen heeft.
Ik vind Knuz er ook vrij pauper uitzien qua vormgeving. Hm, probleem is dat de mogelijkheden sowieso al beperkt zijn voor mij (lesbisch). Lesbiennes zijn al in de minderheid, daarnaast is er een grote groep manwijven waar ik niets van moet weten. Het wordt een beetje zoeken naar een speld in de hooiberg.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:43 schreef cassettebandje het volgende:
Haha, dat belooft niet veel goeds. Misschien dat ik daar ook nog eens ga kijken. Heb onlangs wel profielen aangemaakt op Edarling (vreselijke site, vind ik, heel onpersoonlijk), Ematching (wel okay, maar als je niet betaalt kun je er niets mee en de zoekfunctie vind ik wat te wensen over laten) en Relatieklik. Die laatste is wel leuk eigenlijk, al ben ik er nog maar 1 profiel tegengekomen dat ik echt leuk vind. Maar misschien moet ik nog wat beter rondkijken.
Dat is het sowiesoquote:Op maandag 30 juli 2012 13:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het wordt een beetje zoeken naar een speld in de hooiberg.
If that floats your boat....quote:
haha ja ineens is het er weer aardig drukquote:Op maandag 30 juli 2012 14:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
If that floats your boat....
Ik heb op je fotoboek gekeken ja, toch even de waren bekijken.
Ja zie je... en dan toch weer kijken he.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef maen het volgende:
[..]
haha ja ineens is het er weer aardig druk
Wat is dan je specifieke smaak? Ik zit even te denken of ik nog vrijgezellige lesbiennes in mijn omgeving heb. ;-)quote:Lesbiennes zijn al in de minderheid, daarnaast is er een grote groep manwijven waar ik niets van moet weten. Het wordt een beetje zoeken naar een speld in de hooiberg.
Haha ik merk dat ik moet opletten wat ik zeg hier, anders word ik direct weer afgestraftquote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja zie je... en dan toch weer kijken he.![]()
Wat opvallend is aangezien je je net daten via sites op non-actief hebt gezet.(wat op zich ook wel interessant is, maar die bewaar ik nog even)
Duh, het is Fok!quote:Op maandag 30 juli 2012 14:23 schreef maen het volgende:
[..]
Haha ik merk dat ik moet opletten wat ik zeg hier, anders word ik direct weer afgestraft
Ik ben niet weg van knuz. Relatieklik vind ik wel een aardige site.... en e-matching doet het wel aardig.quote:
Hehe, qua uiterlijk niet iets specifieks behalve dat ze er wel vrouwelijk moet uitzien.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:19 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Wat is dan je specifieke smaak? Ik zit even te denken of ik nog vrijgezellige lesbiennes in mijn omgeving heb. ;-)
Moet zeggen dat ik de mails krijg van ematching wel heel prettig vind: die sturen gewoon elke dag een uitvoerige update van de nieuwe profielen, inclusief fotootje en de lappen tekst die iedereen schrijft. Wel leuk om te lezen. Maar tot nu toe nog niet een sterke neiging gehad iemand aan te moeten spreken.
Hagenees?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, qua uiterlijk niet iets specifieks behalve dat ze er wel vrouwelijk moet uitzien.
En qua innerlijk niet te truttig, ze moet niet gaan huilen als ik eens kanker als krachtterm gebruik, maar ook niet zo'n type dat het liefst het hele jaar wereldreizen maakt en altijd iets moet doen.
Nou, dat klinkt toch best realistisch... dat moet toch wel te vinden zijn.quote:Hehe, qua uiterlijk niet iets specifieks behalve dat ze er wel vrouwelijk moet uitzien.
En qua innerlijk niet te truttig, ze moet niet gaan huilen als ik eens kanker als krachtterm gebruik, maar ook niet zo'n type dat het liefst het hele jaar wereldreizen maakt en altijd iets moet doen.
Eerst op de profielfoto afgaan, dan aanklikken en verder lezen over haar interesses en bezigheden. Soms berichtje sturen als haar profiel zich daarvoor leent, anders links laten liggen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af, waar gaan jullie eigenlijk naar op zoek? Bepaalde criteria op zijn of haar pagina of gewoon direct voor het uiterlijk dmv een fototje?
Ik zoek meestal op maar een paar criteria. Leeftijd, muziek- en of filmsmaak (is voor mij vaak wel een indicatie of iemand mijn type is en ik vind het fijn om daarin wel wat overlap te hebben, zodat we eens samen naar een concert kunnen bv.), kinderloosheid, niet getrouwd, etc. Romantische aanleg en fatsoenlijk kunnen schrijven (geen sms-taal of 'diepgaand' Engels vol grammaticale fouten) vind ik ook wel pluspunten.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af, waar gaan jullie eigenlijk naar op zoek? Bepaalde criteria op zijn of haar pagina of gewoon direct voor het uiterlijk dmv een fototje?
Wat nou als het andersom is? Geen foto, goed verhaal?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik zoek meestal op maar een paar criteria. Leeftijd, muziek- en of filmsmaak (is voor mij vaak wel een indicatie of iemand mijn type is en ik vind het fijn om daarin wel wat overlap te hebben, zodat we eens samen naar een concert kunnen bv.), kinderloosheid, niet getrouwd, etc. Romantische aanleg en fatsoenlijk kunnen schrijven (geen sms-taal of 'diepgaand' Engels vol grammaticale fouten) vind ik ook wel pluspunten.
Foto's kijk ik ook wel naar, maar meer om te zien of iemand er redelijk normaal/verzorgd uitziet. Uiterlijk zonder verhaaltje zegt me niet zoveel.
Dan is de kans groot dat je afknapt op het uiterlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef d1ce het volgende:
[..]
Wat nou als het andersom is? Geen foto, goed verhaal?
wie zegt dat ze niet beiden doenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op een datingsite in plaats van hosselen op de normale manier?
Dan wordt mijn interesse ook gewekt, toevallig heb ik vandaag nog een dergelijk profiel als favoriet gemarkeerd. Mocht ik nog eens voor de desbetreffende site gaan betalen, dan krijgt die persoon zeker een berichtje. Heb ook wel gemerkt dat er heel goede redenen kunnen zijn om geen foto te plaatsen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef d1ce het volgende:
[..]
Wat nou als het andersom is? Geen foto, goed verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |