Mwah dat zou ik niet direct zeggen, zo komt hij niet perse over. Hij was vooral bang dat hij het voor zichzelf verpest had, wat dus eigenlijk ook was. En dat probeerde hij goed te praten. Omdat hij dus zo graag iemand wilde.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Klinkt als een vrij broos iemand die continu bang is dat je het contact verbreekt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah...een relatie willen krijgen om het hebben van een relatie.![]()
Over of het fotoboek een goede plek is als dating.... nou eh.... ik denk dat Maen niets te klagen heeft.
Ik vind Knuz er ook vrij pauper uitzien qua vormgeving. Hm, probleem is dat de mogelijkheden sowieso al beperkt zijn voor mij (lesbisch). Lesbiennes zijn al in de minderheid, daarnaast is er een grote groep manwijven waar ik niets van moet weten. Het wordt een beetje zoeken naar een speld in de hooiberg.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:43 schreef cassettebandje het volgende:
Haha, dat belooft niet veel goeds. Misschien dat ik daar ook nog eens ga kijken. Heb onlangs wel profielen aangemaakt op Edarling (vreselijke site, vind ik, heel onpersoonlijk), Ematching (wel okay, maar als je niet betaalt kun je er niets mee en de zoekfunctie vind ik wat te wensen over laten) en Relatieklik. Die laatste is wel leuk eigenlijk, al ben ik er nog maar 1 profiel tegengekomen dat ik echt leuk vind. Maar misschien moet ik nog wat beter rondkijken.
Dat is het sowiesoquote:Op maandag 30 juli 2012 13:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het wordt een beetje zoeken naar een speld in de hooiberg.
If that floats your boat....quote:
haha ja ineens is het er weer aardig drukquote:Op maandag 30 juli 2012 14:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
If that floats your boat....
Ik heb op je fotoboek gekeken ja, toch even de waren bekijken.
Ja zie je... en dan toch weer kijken he.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef maen het volgende:
[..]
haha ja ineens is het er weer aardig druk
Wat is dan je specifieke smaak? Ik zit even te denken of ik nog vrijgezellige lesbiennes in mijn omgeving heb. ;-)quote:Lesbiennes zijn al in de minderheid, daarnaast is er een grote groep manwijven waar ik niets van moet weten. Het wordt een beetje zoeken naar een speld in de hooiberg.
Haha ik merk dat ik moet opletten wat ik zeg hier, anders word ik direct weer afgestraftquote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja zie je... en dan toch weer kijken he.![]()
Wat opvallend is aangezien je je net daten via sites op non-actief hebt gezet.(wat op zich ook wel interessant is, maar die bewaar ik nog even)
Duh, het is Fok!quote:Op maandag 30 juli 2012 14:23 schreef maen het volgende:
[..]
Haha ik merk dat ik moet opletten wat ik zeg hier, anders word ik direct weer afgestraft
Ik ben niet weg van knuz. Relatieklik vind ik wel een aardige site.... en e-matching doet het wel aardig.quote:
Hehe, qua uiterlijk niet iets specifieks behalve dat ze er wel vrouwelijk moet uitzien.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:19 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Wat is dan je specifieke smaak? Ik zit even te denken of ik nog vrijgezellige lesbiennes in mijn omgeving heb. ;-)
Moet zeggen dat ik de mails krijg van ematching wel heel prettig vind: die sturen gewoon elke dag een uitvoerige update van de nieuwe profielen, inclusief fotootje en de lappen tekst die iedereen schrijft. Wel leuk om te lezen. Maar tot nu toe nog niet een sterke neiging gehad iemand aan te moeten spreken.
Hagenees?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, qua uiterlijk niet iets specifieks behalve dat ze er wel vrouwelijk moet uitzien.
En qua innerlijk niet te truttig, ze moet niet gaan huilen als ik eens kanker als krachtterm gebruik, maar ook niet zo'n type dat het liefst het hele jaar wereldreizen maakt en altijd iets moet doen.
Nou, dat klinkt toch best realistisch... dat moet toch wel te vinden zijn.quote:Hehe, qua uiterlijk niet iets specifieks behalve dat ze er wel vrouwelijk moet uitzien.
En qua innerlijk niet te truttig, ze moet niet gaan huilen als ik eens kanker als krachtterm gebruik, maar ook niet zo'n type dat het liefst het hele jaar wereldreizen maakt en altijd iets moet doen.
Eerst op de profielfoto afgaan, dan aanklikken en verder lezen over haar interesses en bezigheden. Soms berichtje sturen als haar profiel zich daarvoor leent, anders links laten liggen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af, waar gaan jullie eigenlijk naar op zoek? Bepaalde criteria op zijn of haar pagina of gewoon direct voor het uiterlijk dmv een fototje?
Ik zoek meestal op maar een paar criteria. Leeftijd, muziek- en of filmsmaak (is voor mij vaak wel een indicatie of iemand mijn type is en ik vind het fijn om daarin wel wat overlap te hebben, zodat we eens samen naar een concert kunnen bv.), kinderloosheid, niet getrouwd, etc. Romantische aanleg en fatsoenlijk kunnen schrijven (geen sms-taal of 'diepgaand' Engels vol grammaticale fouten) vind ik ook wel pluspunten.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af, waar gaan jullie eigenlijk naar op zoek? Bepaalde criteria op zijn of haar pagina of gewoon direct voor het uiterlijk dmv een fototje?
Wat nou als het andersom is? Geen foto, goed verhaal?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik zoek meestal op maar een paar criteria. Leeftijd, muziek- en of filmsmaak (is voor mij vaak wel een indicatie of iemand mijn type is en ik vind het fijn om daarin wel wat overlap te hebben, zodat we eens samen naar een concert kunnen bv.), kinderloosheid, niet getrouwd, etc. Romantische aanleg en fatsoenlijk kunnen schrijven (geen sms-taal of 'diepgaand' Engels vol grammaticale fouten) vind ik ook wel pluspunten.
Foto's kijk ik ook wel naar, maar meer om te zien of iemand er redelijk normaal/verzorgd uitziet. Uiterlijk zonder verhaaltje zegt me niet zoveel.
Dan is de kans groot dat je afknapt op het uiterlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef d1ce het volgende:
[..]
Wat nou als het andersom is? Geen foto, goed verhaal?
wie zegt dat ze niet beiden doenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op een datingsite in plaats van hosselen op de normale manier?
Dan wordt mijn interesse ook gewekt, toevallig heb ik vandaag nog een dergelijk profiel als favoriet gemarkeerd. Mocht ik nog eens voor de desbetreffende site gaan betalen, dan krijgt die persoon zeker een berichtje. Heb ook wel gemerkt dat er heel goede redenen kunnen zijn om geen foto te plaatsen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef d1ce het volgende:
[..]
Wat nou als het andersom is? Geen foto, goed verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |