abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114843903
Hehe, net bij knuz ingeschreven, maar meteen weer uitgeschreven. :') Wat een volk. Allemaal spontane meiden die van lekker gek doen houden. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_114844345
Haha, dat belooft niet veel goeds. Misschien dat ik daar ook nog eens ga kijken. Heb onlangs wel profielen aangemaakt op Edarling (vreselijke site, vind ik, heel onpersoonlijk), Ematching (wel okay, maar als je niet betaalt kun je er niets mee en de zoekfunctie vind ik wat te wensen over laten) en Relatieklik. Die laatste is wel leuk eigenlijk, al ben ik er nog maar 1 profiel tegengekomen dat ik echt leuk vind. Maar misschien moet ik nog wat beter rondkijken.
"a cracked smile and a silent shout"
pi_114844444
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:40 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Klinkt als een vrij broos iemand die continu bang is dat je het contact verbreekt.
Mwah dat zou ik niet direct zeggen, zo komt hij niet perse over. Hij was vooral bang dat hij het voor zichzelf verpest had, wat dus eigenlijk ook was. En dat probeerde hij goed te praten. Omdat hij dus zo graag iemand wilde.

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:21 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ah...een relatie willen krijgen om het hebben van een relatie. O+
Over of het fotoboek een goede plek is als dating.... nou eh.... ik denk dat Maen niets te klagen heeft. :+
O-)

Ik word in de gaten gehouden? :P
pi_114844708
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:43 schreef cassettebandje het volgende:
Haha, dat belooft niet veel goeds. Misschien dat ik daar ook nog eens ga kijken. Heb onlangs wel profielen aangemaakt op Edarling (vreselijke site, vind ik, heel onpersoonlijk), Ematching (wel okay, maar als je niet betaalt kun je er niets mee en de zoekfunctie vind ik wat te wensen over laten) en Relatieklik. Die laatste is wel leuk eigenlijk, al ben ik er nog maar 1 profiel tegengekomen dat ik echt leuk vind. Maar misschien moet ik nog wat beter rondkijken.
Ik vind Knuz er ook vrij pauper uitzien qua vormgeving. Hm, probleem is dat de mogelijkheden sowieso al beperkt zijn voor mij (lesbisch). Lesbiennes zijn al in de minderheid, daarnaast is er een grote groep manwijven waar ik niets van moet weten. Het wordt een beetje zoeken naar een speld in de hooiberg.
pi_114844732
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het wordt een beetje zoeken naar een speld in de hooiberg.
Dat is het sowieso ;)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 30 juli 2012 @ 13:58:25 #81
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_114845005
Knuz is wel aardig druk :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 30 juli 2012 @ 14:14:29 #82
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114845772
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:45 schreef maen het volgende:
[..]

O-)

Ik word in de gaten gehouden? :P
If that floats your boat....
Ik heb op je fotoboek gekeken ja, toch even de waren bekijken. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_114845833
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:14 schreef -Splash- het volgende:

[..]

If that floats your boat....
Ik heb op je fotoboek gekeken ja, toch even de waren bekijken. ;)
haha ja ineens is het er weer aardig druk :P
  maandag 30 juli 2012 @ 14:18:54 #84
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114845999
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef maen het volgende:

[..]

haha ja ineens is het er weer aardig druk :P
Ja zie je... en dan toch weer kijken he. :')
Wat opvallend is aangezien je je net daten via sites op non-actief hebt gezet. ;) (wat op zich ook wel interessant is, maar die bewaar ik nog even)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_114846021
quote:
Lesbiennes zijn al in de minderheid, daarnaast is er een grote groep manwijven waar ik niets van moet weten. Het wordt een beetje zoeken naar een speld in de hooiberg.
Wat is dan je specifieke smaak? Ik zit even te denken of ik nog vrijgezellige lesbiennes in mijn omgeving heb. ;-)

Moet zeggen dat ik de mails krijg van ematching wel heel prettig vind: die sturen gewoon elke dag een uitvoerige update van de nieuwe profielen, inclusief fotootje en de lappen tekst die iedereen schrijft. Wel leuk om te lezen. Maar tot nu toe nog niet een sterke neiging gehad iemand aan te moeten spreken.
pi_114846242
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja zie je... en dan toch weer kijken he. :')
Wat opvallend is aangezien je je net daten via sites op non-actief hebt gezet. ;) (wat op zich ook wel interessant is, maar die bewaar ik nog even)
Haha ik merk dat ik moet opletten wat ik zeg hier, anders word ik direct weer afgestraft ;)
  maandag 30 juli 2012 @ 14:31:11 #87
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114846621
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:23 schreef maen het volgende:

[..]

Haha ik merk dat ik moet opletten wat ik zeg hier, anders word ik direct weer afgestraft ;)
Duh, het is Fok! ;)
Zeker qua d's en t's of dt's...
  maandag 30 juli 2012 @ 14:36:30 #88
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114846981
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:58 schreef Paul het volgende:
Knuz is wel aardig druk :o
Ik ben niet weg van knuz. Relatieklik vind ik wel een aardige site.... en e-matching doet het wel aardig.
pi_114847374
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:19 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Wat is dan je specifieke smaak? Ik zit even te denken of ik nog vrijgezellige lesbiennes in mijn omgeving heb. ;-)

Moet zeggen dat ik de mails krijg van ematching wel heel prettig vind: die sturen gewoon elke dag een uitvoerige update van de nieuwe profielen, inclusief fotootje en de lappen tekst die iedereen schrijft. Wel leuk om te lezen. Maar tot nu toe nog niet een sterke neiging gehad iemand aan te moeten spreken.
Hehe, qua uiterlijk niet iets specifieks behalve dat ze er wel vrouwelijk moet uitzien.
En qua innerlijk niet te truttig, ze moet niet gaan huilen als ik eens kanker als krachtterm gebruik, maar ook niet zo'n type dat het liefst het hele jaar wereldreizen maakt en altijd iets moet doen. :')
  maandag 30 juli 2012 @ 14:46:50 #90
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114847453
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hehe, qua uiterlijk niet iets specifieks behalve dat ze er wel vrouwelijk moet uitzien.
En qua innerlijk niet te truttig, ze moet niet gaan huilen als ik eens kanker als krachtterm gebruik, maar ook niet zo'n type dat het liefst het hele jaar wereldreizen maakt en altijd iets moet doen. :')
Hagenees?
Zet dit plaatje op je profiel en je haalt de mensen die het niet waarderen er zo uit:
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_114847824
quote:
Nou, dat klinkt toch best realistisch... dat moet toch wel te vinden zijn. :)
pi_114848316
Vraag me af, waar gaan jullie eigenlijk naar op zoek? Bepaalde criteria op zijn of haar pagina of gewoon direct voor het uiterlijk dmv een fototje?
  maandag 30 juli 2012 @ 15:16:32 #93
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114848610
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af, waar gaan jullie eigenlijk naar op zoek? Bepaalde criteria op zijn of haar pagina of gewoon direct voor het uiterlijk dmv een fototje?
Eerst op de profielfoto afgaan, dan aanklikken en verder lezen over haar interesses en bezigheden. Soms berichtje sturen als haar profiel zich daarvoor leent, anders links laten liggen.
Ja, ik ben een vrij oppervlakkige man :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_114849065
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef d1ce het volgende:
Ik zoek meestal op maar een paar criteria. Leeftijd, muziek- en of filmsmaak (is voor mij vaak wel een indicatie of iemand mijn type is en ik vind het fijn om daarin wel wat overlap te hebben, zodat we eens samen naar een concert kunnen bv.), kinderloosheid, niet getrouwd, etc. Romantische aanleg en fatsoenlijk kunnen schrijven (geen sms-taal of 'diepgaand' Engels vol grammaticale fouten) vind ik ook wel pluspunten. :)

Foto's kijk ik ook wel naar, maar meer om te zien of iemand er redelijk normaal/verzorgd uitziet. Uiterlijk zonder verhaaltje zegt me niet zoveel.
pi_114849439
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Ik zoek meestal op maar een paar criteria. Leeftijd, muziek- en of filmsmaak (is voor mij vaak wel een indicatie of iemand mijn type is en ik vind het fijn om daarin wel wat overlap te hebben, zodat we eens samen naar een concert kunnen bv.), kinderloosheid, niet getrouwd, etc. Romantische aanleg en fatsoenlijk kunnen schrijven (geen sms-taal of 'diepgaand' Engels vol grammaticale fouten) vind ik ook wel pluspunten. :)

Foto's kijk ik ook wel naar, maar meer om te zien of iemand er redelijk normaal/verzorgd uitziet. Uiterlijk zonder verhaaltje zegt me niet zoveel.
Wat nou als het andersom is? Geen foto, goed verhaal?
pi_114852887
Heb me een tijdje geleden ook maar eens uit nieuwsgierigheid ergens ingeschreven. Ik wist niet dat er zoveel vrouwen van in de 30-40 waren die op zoek zijn naar een toyboy _O- :P
  maandag 30 juli 2012 @ 16:41:45 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114853001
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef d1ce het volgende:

[..]

Dan is de kans groot dat je afknapt op het uiterlijk :)
pi_114853017
Waarom zitten jullie eigenlijk op een datingsite in plaats van hosselen op de normale manier?
  maandag 30 juli 2012 @ 16:43:17 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114853076
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op een datingsite in plaats van hosselen op de normale manier?
wie zegt dat ze niet beiden doen ;)
pi_114853287
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef d1ce het volgende:

[..]

Dan wordt mijn interesse ook gewekt, toevallig heb ik vandaag nog een dergelijk profiel als favoriet gemarkeerd. Mocht ik nog eens voor de desbetreffende site gaan betalen, dan krijgt die persoon zeker een berichtje. Heb ook wel gemerkt dat er heel goede redenen kunnen zijn om geen foto te plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')