abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2012 @ 10:33:52 #51
319301 M1979
Not just anyone
pi_114837959
Te eager zijn, grootste afknapper die er is. Elkaar teasen is zo'n turn on:-)
  maandag 30 juli 2012 @ 11:21:30 #52
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114839132
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef maen het volgende:

[..]

Hij heeft juist 0 ervaring, nooit een relatie gehad. Had er geen behoefte aan, maar nu dus wel. Hij wil nu heel graag een vriendin, misschien wel te graag. Krijg een beetje dat idee, dat het hem niet perse om mij te doen is, maar dat ik de eerste ben die interesse in hem toont en hij mij daaron leuk vindt.
Ah...een relatie willen krijgen om het hebben van een relatie. O+
Over of het fotoboek een goede plek is als dating.... nou eh.... ik denk dat Maen niets te klagen heeft. :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 30 juli 2012 @ 11:22:58 #53
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114839180
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:52 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:N

Ligt gewoon aan de combinatie van beide personen...
Met sommige mensen heb je wel een klik, met anderen niet...
Heb vaak genoeg dates gehad waar het wel lekker liep allemaal. Alleen miste er dan vaak een andere klik :P
Dat dus...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_114839815
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:22 schreef maen het volgende:

[..]

hahaha ja ik hou me in :P

nouja op zich vind ik het vee, contact zoeken niet zo'n probleem, zo kan ik zelf ook wel zijn. Maar de berichten die ik kreeg waren echt ellenlange verhalen van sorry dit dat, ik wil je vakantie niet verpesten (alsof hij al zoveel invloed op me had :? ) en steeds in dezelfde trant. Niet gewoon eens "hee hoe is het" of "nog wat moois gezien daar?" oid. Dan is het toch heel wat anders.
Klinkt als een vrij broos iemand die continu bang is dat je het contact verbreekt.
pi_114839875
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk zie ik stiekem best op tegen die eerste date altijd :9 (dit i.v.m. een slechte ervaring in het verleden, iets met heel veel dodelijke stiltes _O- ).
Oh bah. :'( En dan maar heel veel vragen gaan stellen om de stilte te doorbreken. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 30 juli 2012 @ 11:43:39 #56
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114839926
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh bah. :'( En dan maar heel veel vragen gaan stellen om de stilte te doorbreken. ;(
Nee joh. Als er tijdens een 1e ontmoeting al niet genoeg stof is om over te praten dan is het gewoon geen relatiemateriaal.
pi_114839949
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:43 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee joh. Als er tijdens een 1e ontmoeting al niet genoeg stof is om over te praten dan is het gewoon geen relatiemateriaal.
Ja, dat snap ik, maar je moet die date toch een beetje doorkomen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 30 juli 2012 @ 11:45:09 #58
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114839970
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja en dan de hele tijd van die antwoorden krijgen dat je niet door kan vragen _O-
moet je weer wat bedenken :|W

Het voelt dan echt als "je tijd uitzitten"....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_114840002
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, maar je moet die date toch een beetje doorkomen.
Wmb hoef je dan alleen maar je eerste drankje door te komen, toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 30 juli 2012 @ 11:48:33 #60
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114840088
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wmb hoef je dan alleen maar je eerste drankje door te komen, toch?
lol, als je dit al voor/tijdens je eerste drankje hebt is er echt iets mis met een van beiden. Bijvoorbeeld 5 jaar oude foto's of haar broer heeft de mailtjes steeds getypt.
pi_114840134
Wat als je twee kat uit de boom kijk types bij elkaar hebt? :P
  maandag 30 juli 2012 @ 11:50:35 #62
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114840163
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Hoeft nog geen stille date te worden, maar het is wel risicoverhogend _O-
Je kan ook tijdens gesprekken wel de kat uit de boom kijken natuurlijk :)
pi_114840171
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

lol, als je dit al voor/tijdens je eerste drankje hebt is er echt iets mis met een van beiden. Bijvoorbeeld 5 jaar oude foto's of haar broer heeft de mailtjes steeds getypt.
Nja, weet ik niet, het blijft toch geschreven communicatie he. Ik kan me voorstellen (al heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt) dat je dingen op een bepaalde manier interpreteert en dat je binnen een minuut al inziet dat dat volledig verkeerd is geweest.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_114840186
quote:
Hoeft imo ook niet erg te zijn. Dan gaat het wat rustiger allemaal.
pi_114840211
Overigens doe ik ook wel eens contacten op waarbij het vanaf 1e seconde is alsof je elkaar al langer kent en een eind wegouwehoert en grootste lol hebt... en dat het daarna al snel minder wordt allemaal en je die ander geeneens echt zo mag.

En andersom.

Maja met een date wil je het snel weten.
  maandag 30 juli 2012 @ 12:07:37 #66
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114840758
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens doe ik ook wel eens contacten op waarbij het vanaf 1e seconde is alsof je elkaar al langer kent en een eind wegouwehoert en grootste lol hebt... en dat het daarna al snel minder wordt allemaal en je die ander geeneens echt zo mag.

En andersom.

Maja met een date wil je het snel weten.
Ik heb helaas vaak gehad dat er inderdaad geouwehoerd wordt alsof je elkaar jaren kent, maar dat er gewoon geen "klik" is op het "relatie/erotische" vlak zeg maar... Dat je eigenlijk gewoon vanaf meteen de friendzone ingekicked ben (zowel jij door haar, als zij door jou :P).
  maandag 30 juli 2012 @ 12:10:40 #67
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114840880
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef VacaLoca het volgende:
In een vergelijkbaar iets zit ik nu ook. We hadden het iets te vaak over de Tour de France. Daarna minder/saaiere gesprekken waardoor je toch meer gaat letten op het gedrag van de ander, wat ineens minder leuk is.

Achja, shit happens.

[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinHaakloos op 30-07-2012 12:15:49 ]
pi_114841195
quote:
Dan kijk je over haar schouder en zeg je dat er een kat in de boom zit? :P

Dat gevoel van tijd uitzitten heb ik nu 1 keer gehad. Na 1 drankje weggaan is ook wel lastig als je in een voor jullie allebei vreemde stad hebt afgesproken. Wat dat betreft is het wel handig je partner dicht bij huis te zoeken, anderszijds kan iemand die wat verder weg woont wel belachelijk leuk zijn natuurlijk.
"a cracked smile and a silent shout"
pi_114841394
quote:
Ik heb helaas vaak gehad dat er inderdaad geouwehoerd wordt alsof je elkaar jaren kent, maar dat er gewoon geen "klik" is op het "relatie/erotische" vlak zeg maar... Dat je eigenlijk gewoon vanaf meteen de friendzone ingekicked ben (zowel jij door haar, als zij door jou :P).
Dat had mijn date van anderhalve week terug blijkbaar met mij. 6 uur nonstop gepraat en dat had zo de hele nacht door kunnen gaan, maar op het romantische vlak voelde ze niets. En nu hebben we nog contact alsof we gewoon goede vrienden zijn. Volgens mij zat ik binnen een uur in de friendzone. :'(
  maandag 30 juli 2012 @ 12:25:11 #70
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114841485
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:23 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Dat had mijn date van anderhalve week terug blijkbaar met mij. 6 uur nonstop gepraat en dat had zo de hele nacht door kunnen gaan, maar op het romantische vlak voelde ze niets. En nu hebben we nog contact alsof we gewoon goede vrienden zijn. Volgens mij zat ik binnen een uur in de friendzone. :'(
Ik ben blij dat bij mij het gevoel vaak wederzijds is... (tot nu toe). Maar als dat niet is, ben je mooi de sjaak inderdaad :(
pi_114841789
Ja, eerlijk gezegd ben ik er wel een paar dagen kapot van geweest. Aan de ene kant vind ik dat ook wel weer absurd, aangezien we maar een weekje contact hadden gehad (waarvan de laatste 3 dagen heel intensief). Aan de andere kant spreekt het ook wel weer voor internetdaten, het was voor mij wel de bevestiging dat je ook echt een superleuk iemand kan tegenkomen op die manier. De andere dates lieten me eigenlijk vrij koud, wat dat betreft.
pi_114842133
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

In een vergelijkbaar iets zit ik nu ook. We hadden het iets te vaak over de Tour de France. Daarna minder/saaiere gesprekken waardoor je toch meer gaat letten op het gedrag van de ander, wat ineens minder leuk is.

Achja, shit happens.
Saaier dan de Tour? Is dat mogelijk? :P

Ieder z'n ding ;)
pi_114842226
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:32 schreef cassettebandje het volgende:
Ja, eerlijk gezegd ben ik er wel een paar dagen kapot van geweest. Aan de ene kant vind ik dat ook wel weer absurd, aangezien we maar een weekje contact hadden gehad (waarvan de laatste 3 dagen heel intensief). Aan de andere kant spreekt het ook wel weer voor internetdaten, het was voor mij wel de bevestiging dat je ook echt een superleuk iemand kan tegenkomen op die manier. De andere dates lieten me eigenlijk vrij koud, wat dat betreft.
"Grappig", ik had onlangs ook zoiets. Binnen korte tijd voelde het heel heftig en binnen net zo korte tijd was het ook ineens weer voorbij :? Wel even reden tot sipheid idd, maar net wat jij zegt, fijn om te weten dat het wel kan dus!
  maandag 30 juli 2012 @ 12:48:09 #74
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114842323
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Saaier dan de Tour? Is dat mogelijk? :P

Ieder z'n ding ;)
Touché
  maandag 30 juli 2012 @ 13:31:07 #75
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114843832
Soms gaat het heel snel, soms langzaam en soms is het er gewoon niet.
Heb wel eens na een half uurtje aangegeven dat ik ik het niet zo vond klikken en de date gelukkig ook niet maar heb ook wel eens een date "uitgezeten". En gelukkig ook wel dates die me niet lang genoeg konden duren :)

Sms-man heeft het goed aangepakt, heb nu iedere keer de neiging om te smsen :P
Maar ik maak het niet te bont ;)

Verder nog een leuk contact, het loopt allemaal wel een beetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')