Ah...een relatie willen krijgen om het hebben van een relatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef maen het volgende:
[..]
Hij heeft juist 0 ervaring, nooit een relatie gehad. Had er geen behoefte aan, maar nu dus wel. Hij wil nu heel graag een vriendin, misschien wel te graag. Krijg een beetje dat idee, dat het hem niet perse om mij te doen is, maar dat ik de eerste ben die interesse in hem toont en hij mij daaron leuk vindt.
Dat dus...quote:Op maandag 30 juli 2012 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan de combinatie van beide personen...
Met sommige mensen heb je wel een klik, met anderen niet...
Heb vaak genoeg dates gehad waar het wel lekker liep allemaal. Alleen miste er dan vaak een andere klik
Klinkt als een vrij broos iemand die continu bang is dat je het contact verbreekt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:22 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha ja ik hou me in
nouja op zich vind ik het vee, contact zoeken niet zo'n probleem, zo kan ik zelf ook wel zijn. Maar de berichten die ik kreeg waren echt ellenlange verhalen van sorry dit dat, ik wil je vakantie niet verpesten (alsof hij al zoveel invloed op me had) en steeds in dezelfde trant. Niet gewoon eens "hee hoe is het" of "nog wat moois gezien daar?" oid. Dan is het toch heel wat anders.
Oh bah.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk zie ik stiekem best op tegen die eerste date altijd(dit i.v.m. een slechte ervaring in het verleden, iets met heel veel dodelijke stiltes
).
Nee joh. Als er tijdens een 1e ontmoeting al niet genoeg stof is om over te praten dan is het gewoon geen relatiemateriaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh bah.En dan maar heel veel vragen gaan stellen om de stilte te doorbreken.
Ja, dat snap ik, maar je moet die date toch een beetje doorkomen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh. Als er tijdens een 1e ontmoeting al niet genoeg stof is om over te praten dan is het gewoon geen relatiemateriaal.
Ja en dan de hele tijd van die antwoorden krijgen dat je niet door kan vragenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh bah.En dan maar heel veel vragen gaan stellen om de stilte te doorbreken.
Wmb hoef je dan alleen maar je eerste drankje door te komen, toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar je moet die date toch een beetje doorkomen.
lol, als je dit al voor/tijdens je eerste drankje hebt is er echt iets mis met een van beiden. Bijvoorbeeld 5 jaar oude foto's of haar broer heeft de mailtjes steeds getypt.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wmb hoef je dan alleen maar je eerste drankje door te komen, toch?
Hoeft nog geen stille date te worden, maar het is wel risicoverhogendquote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Wat als je twee kat uit de boom kijk types bij elkaar hebt?
Nja, weet ik niet, het blijft toch geschreven communicatie he. Ik kan me voorstellen (al heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt) dat je dingen op een bepaalde manier interpreteert en dat je binnen een minuut al inziet dat dat volledig verkeerd is geweest.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lol, als je dit al voor/tijdens je eerste drankje hebt is er echt iets mis met een van beiden. Bijvoorbeeld 5 jaar oude foto's of haar broer heeft de mailtjes steeds getypt.
Hoeft imo ook niet erg te zijn. Dan gaat het wat rustiger allemaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb helaas vaak gehad dat er inderdaad geouwehoerd wordt alsof je elkaar jaren kent, maar dat er gewoon geen "klik" is op het "relatie/erotische" vlak zeg maar... Dat je eigenlijk gewoon vanaf meteen de friendzone ingekicked ben (zowel jij door haar, als zij door jouquote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens doe ik ook wel eens contacten op waarbij het vanaf 1e seconde is alsof je elkaar al langer kent en een eind wegouwehoert en grootste lol hebt... en dat het daarna al snel minder wordt allemaal en je die ander geeneens echt zo mag.
En andersom.
Maja met een date wil je het snel weten.
In een vergelijkbaar iets zit ik nu ook. We hadden het iets te vaak over de Tour de France. Daarna minder/saaiere gesprekken waardoor je toch meer gaat letten op het gedrag van de ander, wat ineens minder leuk is.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens doe ik ook wel eens contacten op waarbij het vanaf 1e seconde is alsof je elkaar al langer kent en een eind wegouwehoert en grootste lol hebt... en dat het daarna al snel minder wordt allemaal en je die ander geeneens echt zo mag.
Dan kijk je over haar schouder en zeg je dat er een kat in de boom zit?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Dat had mijn date van anderhalve week terug blijkbaar met mij. 6 uur nonstop gepraat en dat had zo de hele nacht door kunnen gaan, maar op het romantische vlak voelde ze niets. En nu hebben we nog contact alsof we gewoon goede vrienden zijn. Volgens mij zat ik binnen een uur in de friendzone.quote:Ik heb helaas vaak gehad dat er inderdaad geouwehoerd wordt alsof je elkaar jaren kent, maar dat er gewoon geen "klik" is op het "relatie/erotische" vlak zeg maar... Dat je eigenlijk gewoon vanaf meteen de friendzone ingekicked ben (zowel jij door haar, als zij door jou).
Ik ben blij dat bij mij het gevoel vaak wederzijds is... (tot nu toe). Maar als dat niet is, ben je mooi de sjaak inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 12:23 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dat had mijn date van anderhalve week terug blijkbaar met mij. 6 uur nonstop gepraat en dat had zo de hele nacht door kunnen gaan, maar op het romantische vlak voelde ze niets. En nu hebben we nog contact alsof we gewoon goede vrienden zijn. Volgens mij zat ik binnen een uur in de friendzone.
Saaier dan de Tour? Is dat mogelijk?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
In een vergelijkbaar iets zit ik nu ook. We hadden het iets te vaak over de Tour de France. Daarna minder/saaiere gesprekken waardoor je toch meer gaat letten op het gedrag van de ander, wat ineens minder leuk is.
Achja, shit happens.
"Grappig", ik had onlangs ook zoiets. Binnen korte tijd voelde het heel heftig en binnen net zo korte tijd was het ook ineens weer voorbijquote:Op maandag 30 juli 2012 12:32 schreef cassettebandje het volgende:
Ja, eerlijk gezegd ben ik er wel een paar dagen kapot van geweest. Aan de ene kant vind ik dat ook wel weer absurd, aangezien we maar een weekje contact hadden gehad (waarvan de laatste 3 dagen heel intensief). Aan de andere kant spreekt het ook wel weer voor internetdaten, het was voor mij wel de bevestiging dat je ook echt een superleuk iemand kan tegenkomen op die manier. De andere dates lieten me eigenlijk vrij koud, wat dat betreft.
Touchéquote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Saaier dan de Tour? Is dat mogelijk?
Ieder z'n ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |