Gebeurd ook hoor. Maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op een datingsite in plaats van hosselen op de normale manier?
Voor mij was de reden om te kijken of daar interessante mannen zaten en of dat medium voor mij werkt mbt dating.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef MultiBanaan het volgende:
Laat ik de vraag anders stellen: wat was de reden dat je naar een datingsite bent toegestapt?
Tagged is toch een site waar de meesten komen om ff te neuken?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef Dennisweb het volgende:
Praat nu met een meisje van Tagged. Ze woont in dezelfde provincie als ik
Geen idee, ik heb ze nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:30 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tagged is toch een site waar de meesten komen om ff te neuken?
Is bij elke website toch zowat?!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:30 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tagged is toch een site waar de meesten komen om ff te neuken?
Makkelijker om van de aardbodem te verdwijnen als je haar niet leuk vindt.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Laat ik de vraag anders stellen: wat was de reden dat je naar een datingsite bent toegestapt?
We waren elkaar degelijk misgelopen. Waarschijnlijk stonden we nog geen 5 meter van elkaar af.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een beetje jammer weer. Date was niet op de afgesproken plek![]()
Of...we zijn elkaar misgelopen, maar dat is denk ik valse hoop.
Hebben jullie een nieuwe date gepland?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
We waren elkaar degelijk misgelopen. Waarschijnlijk stonden we nog geen 5 meter van elkaar af.
Best sneu eigenlijk.![]()
Volgende keer beter voorbereiden.
Volgende keer gewoon goed zoeken naar elkaar. Maand terug stond ik ook op een voor mij onbekend treinstation en had ergens afgesproken met meisje (en haar telefoon was uitgevallen). Ruim kwartiertje gezocht, en toch gevonden.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
We waren elkaar degelijk misgelopen. Waarschijnlijk stonden we nog geen 5 meter van elkaar af.
Het zit idd in de planning.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hebben jullie een nieuwe date gepland?
Vast welquote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef cassettebandje het volgende:
Hmm, ik had bij relatieklik.nl (net een profiel aangemaakt) per ongeluk mijn foto op prive gezet, maar desondanks wel een leuk bericht gekregen van iemand. Nu maar eens zien of het storm gaat lopen, nu mijn foto wel zichtbaar is.
Done!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil ook bij de daters in de OPHeb de smaak te pakken
Hoezo?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef cassettebandje het volgende:
En speeddate... lijkt me vreselijk eigenlijk.
Bedoel je dat je profiel nauwelijks meer bezocht wordt...?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:50 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ik zit nog steeds met m'n Badoo kennismakingsspel probleem. Ik krijg nauwelijks views meer, terwijl ik wel voorrangsrondes heb (~ 180). Komt het misschien omdat alle vrouwen daar mij inmiddels al hebben gezien? Toen ik nieuw was kreeg ik nog zat in ieder geval.
Nee de teller van voorrangsrondes gaat heel langzaam omlaag. En ook veel minder Ja's & Misschien's (niet zo gek, want niemand ziet me zowat in het spel). Profielbezoekers staan er los van.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:22 schreef Maja het volgende:
[..]
Bedoel je dat je profiel nauwelijks meer bezocht wordt...?
Speeddates als in Paiq? Ik zocht er net toevallig een, maar helaas, niemand die aan mijn eisen voldoet.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil ook bij de daters in de OPHeb de smaak te pakken
Iemand hier ervaring met speeddaten? op zo'n georganiseerde avond
lol, zelfs als je elkaars foto niet gezien zou hebben zou je toch wel uiteindelijk elkaar moeten vinden omdat het opvalt dat er nog iemand duidelijk zoekend om zich heen kijkt?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Op een station en zo zijn er wel meer mensen die om zich heen kijken en dergelijke. But you have a point indeed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
lol, zelfs als je elkaars foto niet gezien zou hebben zou je toch wel uiteindelijk elkaar moeten vinden omdat het opvalt dat er nog iemand duidelijk zoekend om zich heen kijkt?
Knuz, paiq, badoo, relatie.nl, okcupid, relatieklik en vast nog veel meer. Gewoon even zoeken wat bij je past.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef maickeltje het volgende:
Welke dating site is geheel gratis en is goed te doen?
Ik heb geen idee hoe het op Paiq is...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:03 schreef Thomas2301 het volgende:
[..]
Speeddates als in Paiq? Ik zocht er net toevallig een, maar helaas, niemand die aan mijn eisen voldoet.
Ja alcohol is wel het sociale smeermiddel bij dit soort dingenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:28 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Bij de intree-week van de Uva werd toen ook een speeddate georganiseerd. Ik ben niet heel verlegen, maar met dat soort dingen wel meestal. Maar toen ik mijn twijfel overboord had gezet, bleek het wel heel leuk te zijn. Dat ik al 7 bierop had kon ook geholpen hebben.Had daar ook een meisje ontmoet waar ik later ook nog vaker mee om ben gegaan.
Preciesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:46 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Ruim 2 weken intensief contact gehad met een meisje van Paiq (ruim 2000. smsjes heen en weer gestuurd). Maar ze ging nauwelijks in op mijn geflirt of speelde het alles behalve mee (afwijzen en zo). Ze gaf aan behoudend te zijn voor een eerste date, wat begrijpelijk is. Maar ze eist vervolgens wel m'n aandacht op en zeurt dagelijks dat ze moe is en dergelijke. En als ik niet reageer zoals zij wenst dan is het meteen drama. Heb afgelopen nacht maar punt achter gezet, wil niet meer tijd aan haar spenderen. Wat wel jammer is, want ze zag er wel leuk uit.
Conclusie: Ook al lijkt iemand leuk at first, ook qua persoonlijkheid, dan nog geeft het geen garanties.Maar dat was al bekend.
Dit is pretty much de reden waarom ik internetdate: Vermaak & om m'n tijd te verdoen. Als iemand makkelijk 'te krijgen' is, dan haak ik toch af vroeg of later. Neemt niet weg dat ik wel opensta voor serieuze dating overigens.quote:
Ik heb dat 1x gedaan in club Panama. 20 vrouwen zitten aan een tafeltje en de mannen schuiven steeds een tafeltje op. Je hebt 3 minuten per tafel. De ene keer was het direct gezellig, de andere keer was het een regelrecht kruisverhoorquote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand hier ervaring met speeddaten? op zo'n georganiseerde avond
Dan kun je daar beter eens een date op een drankje mee trakteren. Ik vind het eerlijk gezegd ook nogal wat. Maar ieder het zijne natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:09 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Dat mag je vinden uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |