Gebeurd ook hoor. Maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op een datingsite in plaats van hosselen op de normale manier?
Voor mij was de reden om te kijken of daar interessante mannen zaten en of dat medium voor mij werkt mbt dating.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef MultiBanaan het volgende:
Laat ik de vraag anders stellen: wat was de reden dat je naar een datingsite bent toegestapt?
Tagged is toch een site waar de meesten komen om ff te neuken?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef Dennisweb het volgende:
Praat nu met een meisje van Tagged. Ze woont in dezelfde provincie als ik
Geen idee, ik heb ze nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:30 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tagged is toch een site waar de meesten komen om ff te neuken?
Is bij elke website toch zowat?!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:30 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tagged is toch een site waar de meesten komen om ff te neuken?
Makkelijker om van de aardbodem te verdwijnen als je haar niet leuk vindt.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Laat ik de vraag anders stellen: wat was de reden dat je naar een datingsite bent toegestapt?
We waren elkaar degelijk misgelopen. Waarschijnlijk stonden we nog geen 5 meter van elkaar af.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een beetje jammer weer. Date was niet op de afgesproken plek![]()
Of...we zijn elkaar misgelopen, maar dat is denk ik valse hoop.
Hebben jullie een nieuwe date gepland?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
We waren elkaar degelijk misgelopen. Waarschijnlijk stonden we nog geen 5 meter van elkaar af.
Best sneu eigenlijk.![]()
Volgende keer beter voorbereiden.
Volgende keer gewoon goed zoeken naar elkaar. Maand terug stond ik ook op een voor mij onbekend treinstation en had ergens afgesproken met meisje (en haar telefoon was uitgevallen). Ruim kwartiertje gezocht, en toch gevonden.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
We waren elkaar degelijk misgelopen. Waarschijnlijk stonden we nog geen 5 meter van elkaar af.
Best sneu eigenlijk.![]()
Volgende keer beter voorbereiden.
Het zit idd in de planning.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hebben jullie een nieuwe date gepland?
Vast welquote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef cassettebandje het volgende:
Hmm, ik had bij relatieklik.nl (net een profiel aangemaakt) per ongeluk mijn foto op prive gezet, maar desondanks wel een leuk bericht gekregen van iemand. Nu maar eens zien of het storm gaat lopen, nu mijn foto wel zichtbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |