SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
Slowchatten in dit topic is verboden, slow Chatten over dit onderwerp kan en mag in het slowchat topic: hier
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zou kunnen, ik zit de hele tijd te zoeken naar een goede aanleiding maar ik heb hem nog niet echt gevonden.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kon je daar weinig mee?
Je kunt toch een praatje met haar maken over school, om te beginnen?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Gewoon op afstappen, geen excuses voor jezelf bedenken, gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:38 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik zit de hele tijd te zoeken naar een goede aanleiding maar ik heb hem nog niet echt gevonden.![]()
Probeer gewoon spontaan te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:38 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik zit de hele tijd te zoeken naar een goede aanleiding maar ik heb hem nog niet echt gevonden.
Weet ze wie je bent?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Harstikke mooi credo natuurlijk maar zonder onderwerp kom ik niet verder dan "hoi"quote:Op maandag 18 juni 2012 23:46 schreef chuddybong het volgende:
[..]
Gewoon op afstappen, geen excuses voor jezelf bedenken, gaan.Nee totaal niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer gewoon spontaan te zijn.
Weet ze wie je bent?Verliefdheid is voor de dommen![]()
En op haar afstappen in de bus onder het mom van: "He, ik heb je een paar keer op school zien lopen, wat voor opleiding doe je" of iets in die geest in onhaalbaar?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Harstikke mooi credo natuurlijk maar zonder onderwerp kom ik niet verder dan "hoi"
[..]
Nee totaal niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Denk niet te veel over een onderwerp na, maak een rustig praatje als je er tegenkomt, dan gaat het vanzelf.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Harstikke mooi credo natuurlijk maar zonder onderwerp kom ik niet verder dan "hoi"![]()
Dat moet haalbaar zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En op haar afstappen in de bus onder het mom van: "He, ik heb je een paar keer op school zien lopen, wat voor opleiding doe je" of iets in die geest in onhaalbaar?Ik ben een van die personen die lekker makkelijk praat maar op dat soort momenten gaat niks meer van zelf.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:55 schreef chuddybong het volgende:
[..]
Denk niet te veel over een onderwerp na, maak een rustig praatje als je er tegenkomt, dan gaat het vanzelf.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Vaker doen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik heb veel vrouwelijke vriendinnen maar het lukt me niet om een relatie te krijgen. Ik word steeds gefrienzoned. Iemand hier ervaring mee?![]()
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:32 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb veel vrouwelijke vriendinnen maar het lukt me niet om een relatie te krijgen. Ik word steeds gefrienzoned. Iemand hier ervaring mee?Rustig aan.![]()
Je friendzoned jezelf, zeggen dat je gefriendzoned bent legt de schuld bij het meisje terwijl je gewoon zelf geen initiatief hebt getoond.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:32 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb veel vrouwelijke vriendinnen maar het lukt me niet om een relatie te krijgen. Ik word steeds gefrienzoned. Iemand hier ervaring mee?![]()
Dit gaat niet altijd op, als je initiatief neemt en ze wil vrienden blijven lag het daar niet aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je friendzoned jezelf, zeggen dat je gefriendzoned bent legt de schuld bij het meisje terwijl je gewoon zelf geen initiatief hebt getoond.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Tjah... Geen idee wat jij doet, maar je zult wel geen spanning brengen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:06 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dit gaat niet altijd op, als je initiatief neemt en ze wil vrienden blijven lag het daar niet aan.Rustig aan.![]()
Ik ben ook totaal niet spannend, ik ben een saaie lul. Zoals uit dat nummer van Acda en de Munnik.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah... Geen idee wat jij doet, maar je zult wel geen spanning brengen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Dat kan..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:11 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet spannend, ik ben een saaie lul. Zoals uit dat nummer van Acda en de Munnik.
Oogcontact kan al spannend zijn.... Knipoogjes...Rustig aan.![]()
Ik overdrijf wel een beetje maar je kent me (denk even goed na nu) ik ben wel gezellig, ik rook mee, heb een licht egale tent en heb een brilletje. Ik ben absoluut niet knap maar ook niet echt lelijk. Ze viel gewoon op een ander type jongens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan..
Oogcontact kan al spannend zijn.... Knipoogjes...Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ah ja, i rememberquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:14 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik overdrijf wel een beetje maar je kent me (denk even goed na nu) ik ben wel gezellig, ik rook mee, heb een licht egale tent en heb een brilletje. Ik ben absoluut niet knap maar ook niet echt lelijk. Ze viel gewoon op een ander type jongens.
Dat kan gebeuren... Tjah ik blijf er wel bij dat het met spanning te maken heeft..Rustig aan.![]()
Ik vind spanning een vrij ongrijpbaar begrip, hoe creëer je in hemelsnaam spanning.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja, i remember(Boefje!)
Dat kan gebeuren... Tjah ik blijf er wel bij dat het met spanning te maken heeft..Verliefdheid is voor de dommen![]()
Aanstaren... Achtervolgen naar der huis... In een donker steegje trekken.... Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:17 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik vind spanning een vrij ongrijpbaar begrip, hoe creëer je in hemelsnaam spanning.Rustig aan.![]()
Ehm, dit is strafbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aanstaren... Achtervolgen naar der huis... In een donker steegje trekken.... Dat soort dingen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Oh je wilt legaal wat bereiken met vrouwen?quote:Zeg dat dan...
Variant B:
Oogcontact... Knipoogjes.. Aanrakingen... Dat soort dingen werken wel meestal. Iemand apart nemen / dingen laten zien oid.... Dingen delen? I dunno...Rustig aan.![]()
Kijk daar kan ik wat mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh je wilt legaal wat bereiken met vrouwen?Zeg dat dan...
Variant B:
Oogcontact... Knipoogjes.. Aanrakingen... Dat soort dingen werken wel meestal. Iemand apart nemen / dingen laten zien oid.... Dingen delen? I dunno...
Al ging het de eerste keer en laatste keer dat ik knipoogde na een meisje niet zo goed.
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Als je steeds gefriendzoned wordt vinden al die meiden je niet hun type? Het lijkt me sterk, het heeft waarschijnlijk vooral met spanning te maken wat KT al zegt. Dat je niet duidelijk laat merken wat je van hen wilt.![]()
Why not? What happened?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:20 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Kijk daar kan ik wat mee.
Al ging het de eerste keer en laatste keer dat ik knipoogde na een meisje niet zo goed.Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |