Als je al te lui bent om op te staan om een wijntje in te schenken, gaat een Glock je ook niet helpen hoor...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aandachtstekort. Waar vind ik een Glock?
Klopt. Slapenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je al te lui bent om op te staan om een wijntje in te schenken, gaat een Glock je ook niet helpen hoor...
Welterusten!quote:
Helaas geen Glock. Ik heb wel een Thijs voor je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aandachtstekort. Waar vind ik een Glock?
Ach, vijf kilometer is acceptabel toch, als je bedenkt dat de afstand normaalgesproken vele malen groter is.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:17 schreef Tegan het volgende:
Helaas Miss en Air niet kunnen spotten/stalken op afstand. Nu slapen.
Waren we toch een soort van bij elkaar idd.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, vijf kilometer is acceptabel toch, als je bedenkt dat de afstand normaalgesproken vele malen groter is.
Ik voelde al iets bijzonders rond die tijd.quote:
Ik ook. Mooi.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voelde al iets bijzonders rond die tijd.
Ik ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:22 schreef Tegan het volgende:
.
En ik luister nu Portishead. Wat een geweldig weekend.
Op dit moment speelt Numb.quote:
Wil ik ook wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas geen Glock. Ik heb wel een Thijs voor je.
Op scherp?quote:
Spin the barrel.quote:
En weer een overeenkomst. Het verbaast mij steeds meer dat het nooit tot neuken is gekomen tussen ons.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:30 schreef Tegan het volgende:
Toen ik dat poste draaide ook Numb, maar nu heb ik Pedestal opstaan.
Allemaal mijn schuld.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En weer een overeenkomst. Het verbaast mij steeds meer dat het nooit tot neuken is gekomen tussen ons.
Jaquote:
joy! hey tijnquote:
ik hoef woensdag pas weerquote:
Leuk, waar ga je werken?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoef woensdag pas weer![]()
eerste dag bij mn nieuwe baan
ik ga in een woonvorm voor mensen met een lich/ verst. beperking combi werken. Het team en de zorg coördineren, zorgplannen schrijven, en ook zelf op de vloer werkenquote:
Klinkt als een leuke baanquote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga in een woonvorm voor mensen met een lich/ verst. beperking combi werken. Het team en de zorg coördineren, zorgplannen schrijven, en ook zelf op de vloer werken
thnxquote:Op zondag 29 juli 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke baanveel plezier woensdag
Altijd spannend.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thnxis mn eerste grote mensen baan
nee daar heb ik ondergeschikten voorquote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef ArTiC het volgende:
op de vloer werken?
is dat een andere benaming voor dweilen?
ik had hier echt drie keiharde knallen, een bak water en toen was het weer voorbijquote:
Hier is het al een half uur aan het zeiken van de regen en de bliksems en donders blijven komenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had hier echt drie keiharde knallen, een bak water en toen was het weer voorbij
Absoluut.quote:
waar zit jij ergens?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is het al een half uur aan het zeiken van de regen en de bliksems en donders blijven komen
Den Haag.quote:
oh dat is hier vlakbijquote:
Ik zie op buienradar dat er een plukje ontstond en steeds groter werd boven Hoek van Holland. Echt zo'n smalle strook die recht over Den Haag trektquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat is hier vlakbijhier viel het mee.. apart dat het soms zo ineens de kop op kan steken
je hebt n dagje opgepast?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Zo, dat beetje kinderwens dat ik misschien nog ergens had, is nu helemaal verschrompeld.
doe je snelquote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet eensIk was het na 5 minuten visite al zat.
Ja dat had ik een tijdje geleden dus ook. Maar dat is deze week weer goed de kop ingedruktquote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe je snel
mijn lijf is in baby modus aan het raken de laatste tijd merk ikzie ineens overal baby's en ga er ook naar lachen enzo
alsof mn lijf me duidelijk wil maken "joh, weet je wat een goed idee is? Baren! " maar ik wil nog helemaal niet baren
dat is echt bizar hequote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat had ik een tijdje geleden dus ook. Maar dat is deze week weer goed de kop ingedrukt
30quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is echt bizar heik vond het helemaal eng en wtf enzo
hoe oud ben je?
hoor je ook wat rammelen in je buikquote:
Nee, alleen klotsen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoor je ook wat rammelen in je buik?
eehm wat klotst er dan preciesquote:
Dat was geen kind, dat was een monsterquote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit onder de schrammen, m'n moeder is bont en blauw en de hordeur waar m'n vader de hele zaterdag mee bezig is geweest, hangt weer helemaal scheef. De cavia's lieten zich ook de rest van de middag niet meer zien
Dat komt alleen omdat Air na kan denken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb de dag doorgebracht met een voorbeeldig kind
Ja dat vond ik ook, maar dat mag ik niet zeggenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was geen kind, dat was een monster
M'n theequote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm wat klotst er dan precies?
Omg, wie?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb de dag doorgebracht met een voorbeeldig kind
Voorspelbaarquote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat Air na kan denken.
Die ken je toch nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op maandag 30 juli 2012 02:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
Voor de mensen die zich down voelen:Nu voel ik me helemaal down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
En waar koop je lange weken?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:30 schreef L-E het volgende:
Hoi schatjes.
Nog twee dagen werken en dan vier lange weken vakantie. Mijn leven.
dat dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:32 schreef Godtje het volgende:
In de vakantie voelen weken trouwens erg kort en tijdens het werken als erg lang.
Ik heb dus het omgekeerde
Arme Q, weg rustquote:Op maandag 30 juli 2012 10:01 schreef Q. het volgende:
Hier is iedereen weer terug van vakantie. Het was zo lekker rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
De baas is er niet dus ik kan lekker zonder commentaar mn iPod opzetten.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De baas is er niet dus ik kan lekker zonder commentaar mn iPod opzetten.Als ik dat doe als hij er wel is krijg ik commentaar dat ik niet sociaal doe. En ook commentaar dat ik niet door werk (wat onmogelijk is als 30 man door elkaar heen schreeuwt
).
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus door elkaar heen schreeuwen is sociaal doen volgens je baas?
Nu wel, met de iPod op. Kan ik tenminste doorwerken. Collega naast me wordt volgens mij ook al gek van het lawaai, zet ook zn koptelefoon op.quote:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 30 juli 2012 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu wel, met de iPod op. Kan ik tenminste doorwerken. Collega naast me wordt volgens mij ook al gek van het lawaai, zet ook zn koptelefoon op.
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu wel, met de iPod op. Kan ik tenminste doorwerken. Collega naast me wordt volgens mij ook al gek van het lawaai, zet ook zn koptelefoon op.
Kantoortuin. Of en toe is er weinig verschil.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]Waar werk jij in godsnaam, op een bouwplaats?
Kantoortuin.... Jij hebt alvast wel een biertje verdiend Qquote:Op maandag 30 juli 2012 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantoortuin. Of en toe is er weinig verschil.
Ik ga niet in het hoogseizoen met het volkquote:Op maandag 30 juli 2012 10:01 schreef Q. het volgende:
Hier is iedereen weer terug van vakantie. Het was zo lekker rustig.
Vorige week was het goed te doen maar imiddels zijn alle 30 plekken hier weer bezet en iedereen heeft van zn vakantie weer genoeg energie opgedaan om naar de andere kant van de ruimte te schreeuwen. Heb regelmatig telefoongesprekken waarbij ik de andere kant niet kan verstaan door het lawaai hier om me heen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kantoortuin.... Jij hebt alvast wel een biertje verdiend Q
Ik ook niet. September/oktober meestal.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga niet in het hoogseizoen met het volk
Ik ga laatste week sept eerste week oktquote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet. September/oktober meestal.
Nog 5,5 week!
Tof! Waar ga je heen?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga laatste week sept eerste week okt
Oneenschquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oneensch
Ligt aan de inrichting. Ik heb inderdaad verschrikkelijke gezien.
Maar een kantoortje, zo een afgesloten gevoel vind ik nog veel erger.
Ik ben zo'n geluidsgevoelig miepje. Als m'n man zit te tikken naast me word ik al helemaal gek van de 'herrie'quote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er na 7 jaar wel redelijk aan gewend maar soms....
Dan ligt het dus aan jou niet aan de ruimtequote:Op maandag 30 juli 2012 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zo'n geluidsgevoelig miepje. Als m'n man zit te tikken naast me word ik al helemaal gek van de 'herrie'![]()
Het kan erger, is een L-vorm hier (met twee even lange poten zeg maar) maar ik zit wel helemaal in de hoek van de L en krijg dus het lawaai van beide kanten op me af.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oneensch
Ligt aan de inrichting. Ik heb inderdaad verschrikkelijke gezien.
Maar een kantoortje, zo een afgesloten gevoel vind ik nog veel erger.
Ik ga niet bij elke post 'ik vind' neerzetten.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan jou niet aan de ruimte
Ben paar jaar geleden in Petra geweest, dat was wel echt heel tof.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoop het, ziet er in elk geval tof uit
je kon toch zitten waar je wou daar?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kan erger, is een L-vorm hier (met twee even lange poten zeg maar) maar ik zit wel helemaal in de hoek van de L en krijg dus het lawaai van beide kanten op me af.
Dit klinkt echt heel foutquote:Op maandag 30 juli 2012 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben paar jaar geleden in Petra geweest, dat was wel echt heel tof.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Was zij je eerste?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Jammer dat ik na jou in haar magquote:Op maandag 30 juli 2012 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb haar uitgespoten met de Kärcher.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Jammer dat ik na jou in haar mag![]()
Hopelijk is ze gewassen.
Lekkerquote:
Gaat flex, woon hier prachtig, prima baan, alles ook op zijn plek!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Life's goed Snuit!! Alles op z'n plek en een prima tof leventje zo hier met m'n man en studie in EngelandEt toi?
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker
Ik doe een soort wereldwonderen toer dan. Piramide en Petra in 1 trip!
Je kan het maar gezien hebben.
Hotel in Jordanie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga Machu Picchu zien.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker
Ik doe een soort wereldwonderen toer dan. Piramide en Petra in 1 trip!
Je kan het maar gezien hebben.
Op mn begrafenis?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het geeft niet Q. Ooit komt jouw chick nog!
Genieten!quote:
Zuid-Amerika wil ik ook nog doen.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hotel
https://www.google.com/se(...)EWUOmUJ4bF0QWSy4GwAQ
Nog nooit in Z-Amerika geweest? Ik ook niet, is eerste keer.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zuid-Amerika wil ik ook nog doen.
Maar volgend jaar waarschijnlijk eerst Zuid Afrika en weer eens wintersporten
MIsschien in de herfst wel.
Gewoon 4 weken sushi etenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog nooit in Z-Amerika geweest? Ik ook niet, is eerste keer.Volgend jaar weer naar Azië denk ik, Japan staat hoog op de verlanglijst.
Nee, Zuid Amerika nog nooit geweest.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog nooit in Z-Amerika geweest? Ik ook niet, is eerste keer.Volgend jaar weer naar Azië denk ik, Japan staat hoog op de verlanglijst.
Ik vond Afrika nog veel interessanter en intenser.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind de mensen in Zuid-Amerika veel fijner dan in Azie: veel spontaner en opener, lekker dansen op straat en zo. Maar ben nu ook wel erg benieuwd naar Afrika
Vorig jaar Madagaskar was erg tof, superaardige mensen, alleen jammer van de grote armoede en de compleet vernielde natuur, is bijna niets meer over daar.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond Afrika nog veel interessanter en intenser.
Azie lekker relaxt en lekker eten maar Afrika poehh geestelijk gesloopt maar toch ontzettend boeiend.
Zonde is dat.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorig jaar Madagaskar was erg tof, superaardige mensen, alleen jammer van de grote armoede en de compleet vernielde natuur, is bijna niets meer over daar.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorig jaar Madagaskar was erg tof, superaardige mensen, alleen jammer van de grote armoede en de compleet vernielde natuur, is bijna niets meer over daar.
Damn shame, daar wou ik ook nog wel eens heen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Op Madagaskar overal rijst-plantages of bossen die gewoon platgebrand waren om van het hout houtskool te maken.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonde is dat.
Zelfde met Maleisië. Palmboom plantages, palmboom plantages en palmboomplantages
Foto's op mn Facebook of via onderstaande link:quote:Op maandag 30 juli 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn shame, daar wou ik ook nog wel eens heen.
Iemand anders' vakantiefoto's bekijkenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Foto's op mn Facebook of via onderstaande link:
http://bijsterg.home.xs4all.nl/madagaskar/
Altijd leuk.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iemand anders' vakantiefoto's bekijken.
Heb je er voor familie zo'n mooie compilatie met eronder muziek van Ed& Anita en Manita gemaakt?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Foto's op mn Facebook of via onderstaande link:
http://bijsterg.home.xs4all.nl/madagaskar/
En mooie overgangen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je er voor familie zo'n mooie compilatie met eronder muziek van Ed& Anita en Manita gezet?
Jij hebt mij al vaak genoeg in bikini gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
zie er geeneens bikini foto's tussen staan!
Jou hoef ik ook niet nogmaals in bikini te zien, maar een schone deerne, daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt mij al vaak genoeg in bikini gezien.
Stom.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jou hoef ik ook niet nogmaals in bikini te zien
Ruim 1.300 foto's.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Iemand anders' vakantiefoto's bekijken.
So true. Moet eens een subselectie ergens online zitten, heb er nu 500 op mn iPad staan, mooie selectie.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruim 1.300 foto's.Daar kijkt nooit iemand naar. Zelfs de maker niet.
O ga je mee zwemmen?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jou hoef ik ook niet nogmaals in bikini te zien, maar een schone deerne, daar zeg ik geen nee tegen.
Een mooie selectie is m.i. maximaal 25 foto's. Dus nee, 500 en 80 is nog steeds veel te veel.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:04 schreef Q. het volgende:
So true. Moet eens een subselectie ergens online zitten, heb er nu 500 op mn iPad staan, mooie selectie.Of 80 op Facebook, nog beter.
80 is een mooi aantal vind ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie selectie is m.i. maximaal 25 foto's. Dus nee, 500 en 80 is nog steeds veel te veel.
Veel leuke, pittige, korte kapsels in je reisgroep. Singlesreis toevallig?quote:
En ik word altijd al uitgescholden voor Japannerquote:Op maandag 30 juli 2012 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruim 1.300 foto's.Daar kijkt nooit iemand naar. Zelfs de maker niet.
Pittige, korte kapsels.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel leuke, pittige, korte kapsels in je reisgroep. Singlesreis toevallig?
En terecht!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik word altijd al uitgescholden voor Japanner
Beter dan als blonde Ariër met blauwe ogen te worden aangezien voor Duitser als je een synagoog bezoektquote:
Nope.. daar hebben ze van die zwemmeesters voorquote:Op maandag 30 juli 2012 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan hoef ik er dus ook niet op te rekenen dat jij me uit het water vist?
Veel foto's maken is niet erg. Als je ze alle 3.000 aan anderen laat zien onder het mom van 'dit zijn mijn vakantiefoto's' dan is het wel erg.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
En ik word altijd al uitgescholden voor Japanner
Het helpt als je je rechterarm in bedwang houdt.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter dan als blonde Ariër met blauwe ogen te worden aangezien voor Duitser als je een synagoog bezoekt
Ik maak vaak twee foto's van hetzelfde, voor het geval er eentje toch bewogen was met mijn parkinson, dus die haal ik er altijd al uit. of foto's van jezelf of reisgenoten waarop ze hun ogen dicht hebben en die dus ook opnieuw moestquote:Op maandag 30 juli 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel foto's maken is niet erg. Als je ze alle 3.000 aan anderen laat zien onder het mom van 'dit zijn mijn vakantiefoto's' dan is het wel erg.
Then again, het maken van een selectie is af en toe best moeilijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel foto's maken is niet erg. Als je ze alle 3.000 aan anderen laat zien onder het mom van 'dit zijn mijn vakantiefoto's' dan is het wel erg.
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:11 schreef Evie het volgende:
Nope.. daar hebben ze van die zwemmeesters voor
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:12 schreef Q. het volgende:
Then again, het maken van een selectie is af en toe best moeilijk.Tenminste, als je gaat elimineren. Je moet eigenlijk gewoon alleen de allerleukste er uit pikken. Leermomentje.
Dat gingen we toch al niet.quote:
Ja, wat bedoel je nou? Ik snap het nietquote:
Ik heb je foto in een presentatie voor een format gestopt. Je heet nu alleen Mark en je wil een restaurant beginnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat bedoel je nou? Ik snap het niet.
Wat schuift dat? Kan dat zomaar?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb je foto in een presentatie voor een format gestopt. Je heet nu alleen Mark en je wil een restaurant beginnen.
Daar is het hele concept tv toch op gebaseerd, list en bedrog?quote:
jij deed aan waterpolo toch?quote:
Aankomende donderdag kun je 'm komen geven.quote:
Als ik in utrecht ben zeker? (denk dat ik wellicht bij mn zusjes nieuwe huis niet in utrecht aan het klussen zal zijn als dat woensdags niet af komtquote:Op maandag 30 juli 2012 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aankomende donderdag kun je 'm komen geven.
Ik ga er zonder meer vanuit dat jij daar bent.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef Evie het volgende:
Als ik in utrecht ben zeker? (denk dat ik wellicht bij mn zusjes nieuwe huis niet in utrecht aan het klussen zal zijn als dat woensdags niet af komt)
Leuke zus?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik in utrecht ben zeker? (denk dat ik wellicht bij mn zusjes nieuwe huis niet in utrecht aan het klussen zal zijn als dat woensdags niet af komt)
hm .. ze is nogal geobsedeert met donkere mannen die lelijk zijn van binnen.. en een beetje raar, maar wel leuk!quote:
Creme-kleurige love-baby'squote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
hm .. ze is nogal geobsedeert met donkere mannen die lelijk zijn van binnen.. en een beetje raar, maar wel leuk!Als je dr daar vanaf kan helpen graag
Dat slaan we er wel uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
hm .. ze is nogal geobsedeert met donkere mannen die lelijk zijn van binnen.. en een beetje raar, maar wel leuk!Als je dr daar vanaf kan helpen graag
Ik wed nu alvast 50 euro dat je zus wint in zo'n geval.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
whaha denk dat jij banger moet worden in dat geval
Ze slaat gewoon terug..
Samen met een paar negerts zeker? Ik haak wel ff af.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]whaha denk dat jij banger moet worden in dat geval
Ze slaat gewoon terug..
Ik kan tegenwoordig wel heel goed hard wegrennen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed nu alvast 50 euro dat je zus wint in zo'n geval.
Of je verstoppen achter een lataarnpaalquote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig wel heel goed hard wegrennen.
Ook dan wint de zus in kwestie.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef Q. het volgende:
Ik kan tegenwoordig wel heel goed hard wegrennen.
Dat lukt me tegenwoordig ook al niet meer.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je verstoppen achter een lataarnpaal.
ik zet al mn geld er op in!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed nu alvast 50 euro dat je zus wint in zo'n geval.
Zn buik steekt dan tegenwoordig toch echt wat uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je verstoppen achter een lataarnpaal.
Die 7,43 euro doen ook een leuke bijdrage aan de pot.quote:
Fuck that.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
He wat ben ik vandaag verdrierig.
Zo zo ZO verdrietig!
Je zou het "sad" kunnen noemen.
Vind het lekker fris nu, beter dan een paar dagen geleden.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
Dood aan het Nederlandse weer. Voordeel is wel dat ik nu Nederland wel kan zien op de cross
. Of nou ja, Tim dan.
Samzz! Hoe is het met je aquarium?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
Dood aan het Nederlandse weer. Voordeel is wel dat ik nu Nederland wel kan zien op de cross
. Of nou ja, Tim dan.
We zouden er nog bijna in trappen ookquote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
He wat ben ik vandaag verdrierig.
Zo zo ZO verdrietig!
Je zou het "sad" kunnen noemen.
* JK1982 Bubba roept voor Ang3l..quote:Op maandag 30 juli 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Zit je op te wachten Angel, hordes fokkers die je komen uitwonenn.
ja, iemand met een petje die dom is, dat zie je anders nooitquote:
Niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Zit je op te wachten Angel, hordes fokkers die je komen uitwonenn.
Zelfs jij nietquote:
Goed! Vanavond nog even wat water verversen, eerst OS kijken want Tim is net gefinishtquote:
Alsof ik hun hoofd zie al ik op handen en voeten sta Heatwave!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs jij niet. je mag ze niet eerst keuren he?
.
Ik wil misschien na de zomer ook gaan beginnen aan een aquarium, heb je misschien wat tips? Weet echt niet waar ik moet beginnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Vanavond nog even wat water verversen, eerst OS kijken want Tim is net gefinisht.
[ afbeelding ]
Zo staat ie er nu bij. Alleen heeft de usteriana (grote plant links) inmiddels nog een blad erbij.
Besluiten wat je voor bak wilt, het aantal liters, het type aquarium. En nog belangrijker, wat voor vissen wil je houden, grote of kleine, zoet of zout. Misschien brak?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil misschien na de zomer ook gaan beginnen aan een aquarium, heb je misschien wat tips? Weet echt niet waar ik moet beginnen.
Brakke vissenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Besluiten wat je voor bak wilt, het aantal liters, het type aquarium. En nog belangrijker, wat voor vissen wil je houden, grote of kleine, zoet of zout. Misschien brak?
Oh jaquote:Op maandag 30 juli 2012 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik hun hoofd zie al ik op handen en voeten sta Heatwave!Denk toch eens NA man!!!!!!
Ik had vroeger een warm water zoet aquarium en dat wil ik eigenlijk weer. Verder eigenlijk gewoon een niet al te grote bak, gewoon een lief bakje voor op mijn slaapkamer. En wat is brak?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Besluiten wat je voor bak wilt, het aantal liters, het type aquarium. En nog belangrijker, wat voor vissen wil je houden, grote of kleine, zoet of zout. Misschien brak?
Ah, okéquote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had vroeger een warm water zoet aquarium en dat wil ik eigenlijk weer. Verder eigenlijk gewoon een niet al te grote bak, gewoon een lief bakje voor op mijn slaapkamer. En wat is brak?Tegen de tijd dat ik wat beslist heb, mag ik je dan dm'en? Aangezien jij er vast wel wat verstand van hebt.
Ik wilde hem eerst gewoon in mijn woonkamer, maar dan is een klein bakkie niet echt een toevoeging en een grote heb ik (nog) geen zin in.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Moet je even kijken wat mogelijk is voor op je kamer. Brak water is water dat tussen zoet en zout in zit. Zit een bepaald percentage zout in, ideaal voor vissen die in riviermonden naar de zee leven.
Dus het is vooral ook afhankelijk van wat voor soort vissen je wilt houden. Er is een speciaal aquariumtopic, he.
Een grote is wel makkelijker, hequote:Op maandag 30 juli 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst gewoon in mijn woonkamer, maar dan is een klein bakkie niet echt een toevoeging en een grote heb ik (nog) geen zin in.
Ah, ik zal daar eens kijken dan binnenkort, bedankt!
+1quote:
Ziet er al netjes uit.. Strakke bak volgens mij, of niet? Leuk..quote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Vanavond nog even wat water verversen, eerst OS kijken want Tim is net gefinisht.
[ afbeelding ]
Zo staat ie er nu bij. Alleen heeft de usteriana (grote plant links) inmiddels nog een blad erbij.
Op internet besteld nadat ik hem hier bij de Aquariaan had zien staan en op slag verliefd werdquote:
Ja, een strakke bak en echt heel mooi (vind ik).quote:Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ziet er al netjes uit.. Strakke bak volgens mij, of niet? Leuk..
Had ook ff OS op staan hiero, alleen ik heb het nu wel even gezien. Turnen, knap hoor
Ik denk dat het meerendeel is gaan posten in Relaties SC en ABO SCquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:21 schreef JK1982 het volgende:
Het gaat helemaal niet zo hard hier? Dacht dat dat met het verdwijnen van de overige SC's wel storm zou lopen
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:21 schreef JK1982 het volgende:
Het gaat helemaal niet zo hard hier? Dacht dat dat met het verdwijnen van de overige SC's wel storm zou lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |