Als je al te lui bent om op te staan om een wijntje in te schenken, gaat een Glock je ook niet helpen hoor...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aandachtstekort. Waar vind ik een Glock?
Klopt. Slapenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je al te lui bent om op te staan om een wijntje in te schenken, gaat een Glock je ook niet helpen hoor...
Welterusten!quote:
Helaas geen Glock. Ik heb wel een Thijs voor je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aandachtstekort. Waar vind ik een Glock?
Ach, vijf kilometer is acceptabel toch, als je bedenkt dat de afstand normaalgesproken vele malen groter is.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:17 schreef Tegan het volgende:
Helaas Miss en Air niet kunnen spotten/stalken op afstand. Nu slapen.
Waren we toch een soort van bij elkaar idd.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, vijf kilometer is acceptabel toch, als je bedenkt dat de afstand normaalgesproken vele malen groter is.
Ik voelde al iets bijzonders rond die tijd.quote:
Ik ook. Mooi.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voelde al iets bijzonders rond die tijd.
Ik ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:22 schreef Tegan het volgende:
.
En ik luister nu Portishead. Wat een geweldig weekend.
Op dit moment speelt Numb.quote:
Wil ik ook wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas geen Glock. Ik heb wel een Thijs voor je.
Op scherp?quote:
Spin the barrel.quote:
En weer een overeenkomst. Het verbaast mij steeds meer dat het nooit tot neuken is gekomen tussen ons.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:30 schreef Tegan het volgende:
Toen ik dat poste draaide ook Numb, maar nu heb ik Pedestal opstaan.
Allemaal mijn schuld.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En weer een overeenkomst. Het verbaast mij steeds meer dat het nooit tot neuken is gekomen tussen ons.
Jaquote:
joy! hey tijnquote:
ik hoef woensdag pas weerquote:
Leuk, waar ga je werken?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoef woensdag pas weer![]()
eerste dag bij mn nieuwe baan
ik ga in een woonvorm voor mensen met een lich/ verst. beperking combi werken. Het team en de zorg coördineren, zorgplannen schrijven, en ook zelf op de vloer werkenquote:
Klinkt als een leuke baanquote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga in een woonvorm voor mensen met een lich/ verst. beperking combi werken. Het team en de zorg coördineren, zorgplannen schrijven, en ook zelf op de vloer werken
thnxquote:Op zondag 29 juli 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke baanveel plezier woensdag
Altijd spannend.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thnxis mn eerste grote mensen baan
nee daar heb ik ondergeschikten voorquote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef ArTiC het volgende:
op de vloer werken?
is dat een andere benaming voor dweilen?
ik had hier echt drie keiharde knallen, een bak water en toen was het weer voorbijquote:
Hier is het al een half uur aan het zeiken van de regen en de bliksems en donders blijven komenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had hier echt drie keiharde knallen, een bak water en toen was het weer voorbij
Absoluut.quote:
waar zit jij ergens?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is het al een half uur aan het zeiken van de regen en de bliksems en donders blijven komen
Den Haag.quote:
oh dat is hier vlakbijquote:
Ik zie op buienradar dat er een plukje ontstond en steeds groter werd boven Hoek van Holland. Echt zo'n smalle strook die recht over Den Haag trektquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat is hier vlakbijhier viel het mee.. apart dat het soms zo ineens de kop op kan steken
je hebt n dagje opgepast?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Zo, dat beetje kinderwens dat ik misschien nog ergens had, is nu helemaal verschrompeld.
doe je snelquote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet eensIk was het na 5 minuten visite al zat.
Ja dat had ik een tijdje geleden dus ook. Maar dat is deze week weer goed de kop ingedruktquote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe je snel
mijn lijf is in baby modus aan het raken de laatste tijd merk ikzie ineens overal baby's en ga er ook naar lachen enzo
alsof mn lijf me duidelijk wil maken "joh, weet je wat een goed idee is? Baren! " maar ik wil nog helemaal niet baren
dat is echt bizar hequote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat had ik een tijdje geleden dus ook. Maar dat is deze week weer goed de kop ingedrukt
30quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is echt bizar heik vond het helemaal eng en wtf enzo
hoe oud ben je?
hoor je ook wat rammelen in je buikquote:
Nee, alleen klotsen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoor je ook wat rammelen in je buik?
eehm wat klotst er dan preciesquote:
Dat was geen kind, dat was een monsterquote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit onder de schrammen, m'n moeder is bont en blauw en de hordeur waar m'n vader de hele zaterdag mee bezig is geweest, hangt weer helemaal scheef. De cavia's lieten zich ook de rest van de middag niet meer zien
Dat komt alleen omdat Air na kan denken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb de dag doorgebracht met een voorbeeldig kind
Ja dat vond ik ook, maar dat mag ik niet zeggenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was geen kind, dat was een monster
M'n theequote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm wat klotst er dan precies?
Omg, wie?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb de dag doorgebracht met een voorbeeldig kind
Voorspelbaarquote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat Air na kan denken.
Die ken je toch nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op maandag 30 juli 2012 02:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
Voor de mensen die zich down voelen:Nu voel ik me helemaal down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
En waar koop je lange weken?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:30 schreef L-E het volgende:
Hoi schatjes.
Nog twee dagen werken en dan vier lange weken vakantie. Mijn leven.
dat dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:32 schreef Godtje het volgende:
In de vakantie voelen weken trouwens erg kort en tijdens het werken als erg lang.
Ik heb dus het omgekeerde
Arme Q, weg rustquote:Op maandag 30 juli 2012 10:01 schreef Q. het volgende:
Hier is iedereen weer terug van vakantie. Het was zo lekker rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |