je hebt n dagje opgepast?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Zo, dat beetje kinderwens dat ik misschien nog ergens had, is nu helemaal verschrompeld.
doe je snelquote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet eensIk was het na 5 minuten visite al zat.
Ja dat had ik een tijdje geleden dus ook. Maar dat is deze week weer goed de kop ingedruktquote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe je snel
mijn lijf is in baby modus aan het raken de laatste tijd merk ikzie ineens overal baby's en ga er ook naar lachen enzo
alsof mn lijf me duidelijk wil maken "joh, weet je wat een goed idee is? Baren! " maar ik wil nog helemaal niet baren
dat is echt bizar hequote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat had ik een tijdje geleden dus ook. Maar dat is deze week weer goed de kop ingedrukt
30quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is echt bizar heik vond het helemaal eng en wtf enzo
hoe oud ben je?
hoor je ook wat rammelen in je buikquote:
Nee, alleen klotsen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoor je ook wat rammelen in je buik?
eehm wat klotst er dan preciesquote:
Dat was geen kind, dat was een monsterquote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit onder de schrammen, m'n moeder is bont en blauw en de hordeur waar m'n vader de hele zaterdag mee bezig is geweest, hangt weer helemaal scheef. De cavia's lieten zich ook de rest van de middag niet meer zien
Dat komt alleen omdat Air na kan denken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb de dag doorgebracht met een voorbeeldig kind
Ja dat vond ik ook, maar dat mag ik niet zeggenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was geen kind, dat was een monster
M'n theequote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm wat klotst er dan precies?
Omg, wie?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb de dag doorgebracht met een voorbeeldig kind
Voorspelbaarquote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat Air na kan denken.
Die ken je toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op maandag 30 juli 2012 02:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
Voor de mensen die zich down voelen:Nu voel ik me helemaal down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
En waar koop je lange weken?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:30 schreef L-E het volgende:
Hoi schatjes.
Nog twee dagen werken en dan vier lange weken vakantie. Mijn leven.
dat dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:32 schreef Godtje het volgende:
In de vakantie voelen weken trouwens erg kort en tijdens het werken als erg lang.
Ik heb dus het omgekeerde
Arme Q, weg rustquote:Op maandag 30 juli 2012 10:01 schreef Q. het volgende:
Hier is iedereen weer terug van vakantie. Het was zo lekker rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |