Als je al te lui bent om op te staan om een wijntje in te schenken, gaat een Glock je ook niet helpen hoor...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aandachtstekort. Waar vind ik een Glock?
Klopt. Slapenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je al te lui bent om op te staan om een wijntje in te schenken, gaat een Glock je ook niet helpen hoor...
Welterusten!quote:
Helaas geen Glock. Ik heb wel een Thijs voor je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aandachtstekort. Waar vind ik een Glock?
Ach, vijf kilometer is acceptabel toch, als je bedenkt dat de afstand normaalgesproken vele malen groter is.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:17 schreef Tegan het volgende:
Helaas Miss en Air niet kunnen spotten/stalken op afstand. Nu slapen.
Waren we toch een soort van bij elkaar idd.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, vijf kilometer is acceptabel toch, als je bedenkt dat de afstand normaalgesproken vele malen groter is.
Ik voelde al iets bijzonders rond die tijd.quote:
Ik ook. Mooi.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voelde al iets bijzonders rond die tijd.
Ik ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:22 schreef Tegan het volgende:
.
En ik luister nu Portishead. Wat een geweldig weekend.
Op dit moment speelt Numb.quote:
Wil ik ook wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas geen Glock. Ik heb wel een Thijs voor je.
Op scherp?quote:
Spin the barrel.quote:
En weer een overeenkomst. Het verbaast mij steeds meer dat het nooit tot neuken is gekomen tussen ons.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:30 schreef Tegan het volgende:
Toen ik dat poste draaide ook Numb, maar nu heb ik Pedestal opstaan.
Allemaal mijn schuld.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En weer een overeenkomst. Het verbaast mij steeds meer dat het nooit tot neuken is gekomen tussen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |