De baas is er niet dus ik kan lekker zonder commentaar mn iPod opzetten.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De baas is er niet dus ik kan lekker zonder commentaar mn iPod opzetten.Als ik dat doe als hij er wel is krijg ik commentaar dat ik niet sociaal doe. En ook commentaar dat ik niet door werk (wat onmogelijk is als 30 man door elkaar heen schreeuwt
).
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus door elkaar heen schreeuwen is sociaal doen volgens je baas?
Nu wel, met de iPod op. Kan ik tenminste doorwerken. Collega naast me wordt volgens mij ook al gek van het lawaai, zet ook zn koptelefoon op.quote:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 30 juli 2012 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu wel, met de iPod op. Kan ik tenminste doorwerken. Collega naast me wordt volgens mij ook al gek van het lawaai, zet ook zn koptelefoon op.
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu wel, met de iPod op. Kan ik tenminste doorwerken. Collega naast me wordt volgens mij ook al gek van het lawaai, zet ook zn koptelefoon op.
Kantoortuin. Of en toe is er weinig verschil.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]Waar werk jij in godsnaam, op een bouwplaats?
Kantoortuin.... Jij hebt alvast wel een biertje verdiend Qquote:Op maandag 30 juli 2012 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantoortuin. Of en toe is er weinig verschil.
Ik ga niet in het hoogseizoen met het volkquote:Op maandag 30 juli 2012 10:01 schreef Q. het volgende:
Hier is iedereen weer terug van vakantie. Het was zo lekker rustig.
Vorige week was het goed te doen maar imiddels zijn alle 30 plekken hier weer bezet en iedereen heeft van zn vakantie weer genoeg energie opgedaan om naar de andere kant van de ruimte te schreeuwen. Heb regelmatig telefoongesprekken waarbij ik de andere kant niet kan verstaan door het lawaai hier om me heen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kantoortuin.... Jij hebt alvast wel een biertje verdiend Q
Ik ook niet. September/oktober meestal.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga niet in het hoogseizoen met het volk
Ik ga laatste week sept eerste week oktquote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet. September/oktober meestal.
Nog 5,5 week!
Tof! Waar ga je heen?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga laatste week sept eerste week okt
Oneenschquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oneensch
Ligt aan de inrichting. Ik heb inderdaad verschrikkelijke gezien.
Maar een kantoortje, zo een afgesloten gevoel vind ik nog veel erger.
Ik ben zo'n geluidsgevoelig miepje. Als m'n man zit te tikken naast me word ik al helemaal gek van de 'herrie'quote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er na 7 jaar wel redelijk aan gewend maar soms....
Dan ligt het dus aan jou niet aan de ruimtequote:Op maandag 30 juli 2012 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zo'n geluidsgevoelig miepje. Als m'n man zit te tikken naast me word ik al helemaal gek van de 'herrie'![]()
Het kan erger, is een L-vorm hier (met twee even lange poten zeg maar) maar ik zit wel helemaal in de hoek van de L en krijg dus het lawaai van beide kanten op me af.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oneensch
Ligt aan de inrichting. Ik heb inderdaad verschrikkelijke gezien.
Maar een kantoortje, zo een afgesloten gevoel vind ik nog veel erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |