jij deed aan waterpolo toch?quote:
Aankomende donderdag kun je 'm komen geven.quote:
Als ik in utrecht ben zeker? (denk dat ik wellicht bij mn zusjes nieuwe huis niet in utrecht aan het klussen zal zijn als dat woensdags niet af komtquote:Op maandag 30 juli 2012 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aankomende donderdag kun je 'm komen geven.
Ik ga er zonder meer vanuit dat jij daar bent.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef Evie het volgende:
Als ik in utrecht ben zeker? (denk dat ik wellicht bij mn zusjes nieuwe huis niet in utrecht aan het klussen zal zijn als dat woensdags niet af komt)
Leuke zus?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik in utrecht ben zeker? (denk dat ik wellicht bij mn zusjes nieuwe huis niet in utrecht aan het klussen zal zijn als dat woensdags niet af komt)
hm .. ze is nogal geobsedeert met donkere mannen die lelijk zijn van binnen.. en een beetje raar, maar wel leuk!quote:
Creme-kleurige love-baby'squote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
hm .. ze is nogal geobsedeert met donkere mannen die lelijk zijn van binnen.. en een beetje raar, maar wel leuk!Als je dr daar vanaf kan helpen graag
Dat slaan we er wel uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
hm .. ze is nogal geobsedeert met donkere mannen die lelijk zijn van binnen.. en een beetje raar, maar wel leuk!Als je dr daar vanaf kan helpen graag
Ik wed nu alvast 50 euro dat je zus wint in zo'n geval.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
whaha denk dat jij banger moet worden in dat geval
Ze slaat gewoon terug..
Samen met een paar negerts zeker? Ik haak wel ff af.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]whaha denk dat jij banger moet worden in dat geval
Ze slaat gewoon terug..
Ik kan tegenwoordig wel heel goed hard wegrennen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed nu alvast 50 euro dat je zus wint in zo'n geval.
Of je verstoppen achter een lataarnpaalquote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig wel heel goed hard wegrennen.
Ook dan wint de zus in kwestie.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef Q. het volgende:
Ik kan tegenwoordig wel heel goed hard wegrennen.
Dat lukt me tegenwoordig ook al niet meer.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je verstoppen achter een lataarnpaal.
ik zet al mn geld er op in!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed nu alvast 50 euro dat je zus wint in zo'n geval.
Zn buik steekt dan tegenwoordig toch echt wat uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je verstoppen achter een lataarnpaal.
Die 7,43 euro doen ook een leuke bijdrage aan de pot.quote:
Fuck that.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
He wat ben ik vandaag verdrierig.
Zo zo ZO verdrietig!
Je zou het "sad" kunnen noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |