Pittige, korte kapsels.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel leuke, pittige, korte kapsels in je reisgroep. Singlesreis toevallig?
En terecht!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik word altijd al uitgescholden voor Japanner
Beter dan als blonde Ariër met blauwe ogen te worden aangezien voor Duitser als je een synagoog bezoektquote:
Nope.. daar hebben ze van die zwemmeesters voorquote:Op maandag 30 juli 2012 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan hoef ik er dus ook niet op te rekenen dat jij me uit het water vist?
Veel foto's maken is niet erg. Als je ze alle 3.000 aan anderen laat zien onder het mom van 'dit zijn mijn vakantiefoto's' dan is het wel erg.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
En ik word altijd al uitgescholden voor Japanner
Het helpt als je je rechterarm in bedwang houdt.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter dan als blonde Ariër met blauwe ogen te worden aangezien voor Duitser als je een synagoog bezoekt
Ik maak vaak twee foto's van hetzelfde, voor het geval er eentje toch bewogen was met mijn parkinson, dus die haal ik er altijd al uit. of foto's van jezelf of reisgenoten waarop ze hun ogen dicht hebben en die dus ook opnieuw moestquote:Op maandag 30 juli 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel foto's maken is niet erg. Als je ze alle 3.000 aan anderen laat zien onder het mom van 'dit zijn mijn vakantiefoto's' dan is het wel erg.
Then again, het maken van een selectie is af en toe best moeilijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel foto's maken is niet erg. Als je ze alle 3.000 aan anderen laat zien onder het mom van 'dit zijn mijn vakantiefoto's' dan is het wel erg.
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:11 schreef Evie het volgende:
Nope.. daar hebben ze van die zwemmeesters voor
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:12 schreef Q. het volgende:
Then again, het maken van een selectie is af en toe best moeilijk.Tenminste, als je gaat elimineren. Je moet eigenlijk gewoon alleen de allerleukste er uit pikken. Leermomentje.
Dat gingen we toch al niet.quote:
Ja, wat bedoel je nou? Ik snap het nietquote:
Ik heb je foto in een presentatie voor een format gestopt. Je heet nu alleen Mark en je wil een restaurant beginnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat bedoel je nou? Ik snap het niet.
Wat schuift dat? Kan dat zomaar?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb je foto in een presentatie voor een format gestopt. Je heet nu alleen Mark en je wil een restaurant beginnen.
Daar is het hele concept tv toch op gebaseerd, list en bedrog?quote:
jij deed aan waterpolo toch?quote:
Aankomende donderdag kun je 'm komen geven.quote:
Als ik in utrecht ben zeker? (denk dat ik wellicht bij mn zusjes nieuwe huis niet in utrecht aan het klussen zal zijn als dat woensdags niet af komtquote:Op maandag 30 juli 2012 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aankomende donderdag kun je 'm komen geven.
Ik ga er zonder meer vanuit dat jij daar bent.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef Evie het volgende:
Als ik in utrecht ben zeker? (denk dat ik wellicht bij mn zusjes nieuwe huis niet in utrecht aan het klussen zal zijn als dat woensdags niet af komt)
Leuke zus?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik in utrecht ben zeker? (denk dat ik wellicht bij mn zusjes nieuwe huis niet in utrecht aan het klussen zal zijn als dat woensdags niet af komt)
hm .. ze is nogal geobsedeert met donkere mannen die lelijk zijn van binnen.. en een beetje raar, maar wel leuk!quote:
Creme-kleurige love-baby'squote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
hm .. ze is nogal geobsedeert met donkere mannen die lelijk zijn van binnen.. en een beetje raar, maar wel leuk!Als je dr daar vanaf kan helpen graag
Dat slaan we er wel uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
hm .. ze is nogal geobsedeert met donkere mannen die lelijk zijn van binnen.. en een beetje raar, maar wel leuk!Als je dr daar vanaf kan helpen graag
Ik wed nu alvast 50 euro dat je zus wint in zo'n geval.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
whaha denk dat jij banger moet worden in dat geval
Ze slaat gewoon terug..
Samen met een paar negerts zeker? Ik haak wel ff af.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]whaha denk dat jij banger moet worden in dat geval
Ze slaat gewoon terug..
Ik kan tegenwoordig wel heel goed hard wegrennen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed nu alvast 50 euro dat je zus wint in zo'n geval.
Of je verstoppen achter een lataarnpaalquote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig wel heel goed hard wegrennen.
Ook dan wint de zus in kwestie.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef Q. het volgende:
Ik kan tegenwoordig wel heel goed hard wegrennen.
Dat lukt me tegenwoordig ook al niet meer.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je verstoppen achter een lataarnpaal.
ik zet al mn geld er op in!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed nu alvast 50 euro dat je zus wint in zo'n geval.
Zn buik steekt dan tegenwoordig toch echt wat uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je verstoppen achter een lataarnpaal.
Die 7,43 euro doen ook een leuke bijdrage aan de pot.quote:
Fuck that.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
He wat ben ik vandaag verdrierig.
Zo zo ZO verdrietig!
Je zou het "sad" kunnen noemen.
Vind het lekker fris nu, beter dan een paar dagen geleden.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
Dood aan het Nederlandse weer. Voordeel is wel dat ik nu Nederland wel kan zien op de cross
. Of nou ja, Tim dan.
Samzz! Hoe is het met je aquarium?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
Dood aan het Nederlandse weer. Voordeel is wel dat ik nu Nederland wel kan zien op de cross
. Of nou ja, Tim dan.
We zouden er nog bijna in trappen ookquote:Op maandag 30 juli 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
He wat ben ik vandaag verdrierig.
Zo zo ZO verdrietig!
Je zou het "sad" kunnen noemen.
* JK1982 Bubba roept voor Ang3l..quote:Op maandag 30 juli 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Zit je op te wachten Angel, hordes fokkers die je komen uitwonenn.
ja, iemand met een petje die dom is, dat zie je anders nooitquote:
Niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Zit je op te wachten Angel, hordes fokkers die je komen uitwonenn.
Zelfs jij nietquote:
Goed! Vanavond nog even wat water verversen, eerst OS kijken want Tim is net gefinishtquote:
Alsof ik hun hoofd zie al ik op handen en voeten sta Heatwave!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs jij niet. je mag ze niet eerst keuren he?
.
Ik wil misschien na de zomer ook gaan beginnen aan een aquarium, heb je misschien wat tips? Weet echt niet waar ik moet beginnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Vanavond nog even wat water verversen, eerst OS kijken want Tim is net gefinisht.
[ afbeelding ]
Zo staat ie er nu bij. Alleen heeft de usteriana (grote plant links) inmiddels nog een blad erbij.
Besluiten wat je voor bak wilt, het aantal liters, het type aquarium. En nog belangrijker, wat voor vissen wil je houden, grote of kleine, zoet of zout. Misschien brak?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil misschien na de zomer ook gaan beginnen aan een aquarium, heb je misschien wat tips? Weet echt niet waar ik moet beginnen.
Brakke vissenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Besluiten wat je voor bak wilt, het aantal liters, het type aquarium. En nog belangrijker, wat voor vissen wil je houden, grote of kleine, zoet of zout. Misschien brak?
Oh jaquote:Op maandag 30 juli 2012 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik hun hoofd zie al ik op handen en voeten sta Heatwave!Denk toch eens NA man!!!!!!
Ik had vroeger een warm water zoet aquarium en dat wil ik eigenlijk weer. Verder eigenlijk gewoon een niet al te grote bak, gewoon een lief bakje voor op mijn slaapkamer. En wat is brak?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Besluiten wat je voor bak wilt, het aantal liters, het type aquarium. En nog belangrijker, wat voor vissen wil je houden, grote of kleine, zoet of zout. Misschien brak?
Ah, okéquote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had vroeger een warm water zoet aquarium en dat wil ik eigenlijk weer. Verder eigenlijk gewoon een niet al te grote bak, gewoon een lief bakje voor op mijn slaapkamer. En wat is brak?Tegen de tijd dat ik wat beslist heb, mag ik je dan dm'en? Aangezien jij er vast wel wat verstand van hebt.
Ik wilde hem eerst gewoon in mijn woonkamer, maar dan is een klein bakkie niet echt een toevoeging en een grote heb ik (nog) geen zin in.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Moet je even kijken wat mogelijk is voor op je kamer. Brak water is water dat tussen zoet en zout in zit. Zit een bepaald percentage zout in, ideaal voor vissen die in riviermonden naar de zee leven.
Dus het is vooral ook afhankelijk van wat voor soort vissen je wilt houden. Er is een speciaal aquariumtopic, he.
Een grote is wel makkelijker, hequote:Op maandag 30 juli 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst gewoon in mijn woonkamer, maar dan is een klein bakkie niet echt een toevoeging en een grote heb ik (nog) geen zin in.
Ah, ik zal daar eens kijken dan binnenkort, bedankt!
Ziet er al netjes uit.. Strakke bak volgens mij, of niet? Leuk..quote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Vanavond nog even wat water verversen, eerst OS kijken want Tim is net gefinisht.
[ afbeelding ]
Zo staat ie er nu bij. Alleen heeft de usteriana (grote plant links) inmiddels nog een blad erbij.
Op internet besteld nadat ik hem hier bij de Aquariaan had zien staan en op slag verliefd werdquote:
Ja, een strakke bak en echt heel mooi (vind ik).quote:Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ziet er al netjes uit.. Strakke bak volgens mij, of niet? Leuk..
Had ook ff OS op staan hiero, alleen ik heb het nu wel even gezien. Turnen, knap hoor
Ik denk dat het meerendeel is gaan posten in Relaties SC en ABO SCquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:21 schreef JK1982 het volgende:
Het gaat helemaal niet zo hard hier? Dacht dat dat met het verdwijnen van de overige SC's wel storm zou lopen
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:21 schreef JK1982 het volgende:
Het gaat helemaal niet zo hard hier? Dacht dat dat met het verdwijnen van de overige SC's wel storm zou lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |