Genieten!quote:
Zuid-Amerika wil ik ook nog doen.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hotel
https://www.google.com/se(...)EWUOmUJ4bF0QWSy4GwAQ
Nog nooit in Z-Amerika geweest? Ik ook niet, is eerste keer.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zuid-Amerika wil ik ook nog doen.
Maar volgend jaar waarschijnlijk eerst Zuid Afrika en weer eens wintersporten
MIsschien in de herfst wel.
Gewoon 4 weken sushi etenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog nooit in Z-Amerika geweest? Ik ook niet, is eerste keer.Volgend jaar weer naar Azië denk ik, Japan staat hoog op de verlanglijst.
Nee, Zuid Amerika nog nooit geweest.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog nooit in Z-Amerika geweest? Ik ook niet, is eerste keer.Volgend jaar weer naar Azië denk ik, Japan staat hoog op de verlanglijst.
Ik vond Afrika nog veel interessanter en intenser.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind de mensen in Zuid-Amerika veel fijner dan in Azie: veel spontaner en opener, lekker dansen op straat en zo. Maar ben nu ook wel erg benieuwd naar Afrika
Vorig jaar Madagaskar was erg tof, superaardige mensen, alleen jammer van de grote armoede en de compleet vernielde natuur, is bijna niets meer over daar.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond Afrika nog veel interessanter en intenser.
Azie lekker relaxt en lekker eten maar Afrika poehh geestelijk gesloopt maar toch ontzettend boeiend.
Zonde is dat.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorig jaar Madagaskar was erg tof, superaardige mensen, alleen jammer van de grote armoede en de compleet vernielde natuur, is bijna niets meer over daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |