Heemskerk is inderdaad niet naar het niveau voor individuele titels gegroeid, wat misschien nog wel mogelijk werd geacht een paar jaar terug. Wel zonde, maar er lijkt nu geen verbetering meer in te zitten nee, helaas.quote:
Enrico Morricone?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef reddevil1408 het volgende:
De ronde van Burgos gaat ook niet door voor Terpstra na die aanvaring met de tafel.
Mee eens. Algeheel een prima uitzending.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede gasten vandaag. Ada en Mark zijn prettige sprekers.
Op zich ook wel terecht. Atleet met de grootste gunningsfactor wat mij betreft.quote:
Ik vond het niets, Ada was wel leuk maar dat geblaat van Mark Huizinga vind ik zelf niets. Niki en Robert Gesink voegen zoals ze gewoonlijk doen niets toe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:33 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Mee eens. Algeheel een prima uitzending.
De wielerwedstrijd vrouwen begint om 1 uur.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoelaat komen de belangrijkste medaille wedstrijden met Nederlanders morgen? Als die er al zijn
Was net in beeld: Vos vanaf 13:00.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hoelaat komen de belangrijkste medaille wedstrijden met Nederlanders morgen? Als die er al zijn
Bij 100m en 200 rennen bij atletiek ook medaille kans.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef Marcoss het volgende:
Alleen Vos (en misschien van Vleuten) die een medaille kanpakken morgen? Of zijn er nog andere sporten?
Dat is volgende week pas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij 100m en 200 rennen bij atletiek ook medaille kans.
Ik heb weinig uitschieters naar boven of beneden gezien. Geen goud op de estafette is ook niet geheel onverwacht of zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Zowat de enige Nederlander die naar gelang de verwachtingen presteert. Niet zo gek dus.
Staat wel op uitzendinggemist dat dit het geval is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Weten jullie of Studio Sportzomer hh wordt om 00:00u
Oké fijn. Bedankt!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef Felagund het volgende:
Staat wel op uitzendinggemist dat dit het geval is.
Dat heb ik ook gedaan. Ik herkende Ada Kok bijna nietquote:
Heb het vannacht ook nog even gekeken. Prima uitzending jaquote:Op zondag 29 juli 2012 09:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Ik herkende Ada Kok bijna nietWel een leuke uitzending! Is nu weer op tv.
Nu is het weer op tv de hhquote:Op zondag 29 juli 2012 09:46 schreef tompsv18 het volgende:
Heb het vannacht ook nog even gekeken. Prima uitzending ja
Dat wordt een spektakelquote:
is het karate al begonnen?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij gaat vast uitleggen wat onze sporters allemaal verkeerd doen...
Weer die enge lach van hemquote:Op zondag 29 juli 2012 22:21 schreef Stiggie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-vijandigheid.dhtml
[ afbeelding ]
moet je hem eens vragen over Ajax , gelijk flippen wssquote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken wat Louis gaat vertellen zo.
''IK GA FalenHEERSEN MET NEDERLAND DE KOMENDE TWEE JAAR''
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
Mart maakt er nu al een show van tijdens de promo nu
Mart zal zo subtiel wel zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
moet je hem eens vragen over Ajax , gelijk flippen wss
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zou mooi zijn als Louis straks een toespraak in het HHH gaat houden.
We zijn de beste van Athene, we zijn de beste van Peking en we zijn de beste van Londen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
schijnt dat Louis al een masterplan over de OS heeft ingedient bij het IOC over het opnieuw structuren van de OSquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij heeft wel de ''Mart en Joep op de stoep bij Cruijffshow'' goed gedaan met die rel van de RvCquote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mart zal er wel niks van weten omdat hij voetbal haat
wist Mart wel dat dat over voetbal ging ?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ''Mart en Joep op de stoep bij Cruijffshow'' goed gedaan met die rel van de RvC
Danny Blind gaat de uitvoering doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schijnt dat Louis al een masterplan over de OS heeft ingedient bij het IOC over het opnieuw structuren van de OS
Ik denk het niet. Waarschijnlijk dacht hij dat hij live getuige was de oplossing van een moord.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wist Mart wel dat dat over voetbal ging ?
Dat smerige tering plan bij de KNVB, wat een drama.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schijnt dat Louis al een masterplan over de OS heeft ingedient bij het IOC over het opnieuw structuren van de OS
Mart was blij dat Joep een tijd niet bij hem in de buurt was.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wist Mart wel dat dat over voetbal ging ?
Zoiets iddquote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn de beste van Athene, we zijn de beste van Peking en we zijn de beste van Londen?
Dan gaat die al de plaatsen opnoemen waar ze heeft gewonnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoiets idd
Of iets n.a.v. de gouden medaille van Vos.
Of een leuk gedichtje.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn de beste van Athene, we zijn de beste van Peking en we zijn de beste van Londen?
ze is aardig opgedroogtquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vos ziet er beter uit dan 4 jaar geleden.
Klopt ja, meestal is het andersomquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vos ziet er beter uit dan 4 jaar geleden.
Komt zo via de rode loper na een uitgebreide aankondiging. Anders wilde hij niet komen.quote:
Oh, Dat verklaart.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komt zo via de rode loper na een uitgebreide aankondiging. Anders wilde hij niet komen.
Dat soort acties zijn altijd zo beschamend van Smeets.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
Mart: "Die ken je wel he" *wijst naar de familie*
Bedankt mijn tv deed het nietquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
Mart: "Die ken je wel he" *wijst naar de familie*
Ze kijkt toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze durft niet naar zichzelf te kijken
Hebben heel veel mensenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze durft niet naar zichzelf te kijken
Eerst nietquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef TheVulture het volgende:
"Hoe werd jij vanmorgen wakker?"
Wat zou het gewoon briljant zijn als ze zou zeggen: "Helemaal onder het zaad met de piemels van Phelps en Lochte in mijn kont en kut"... gewoon om te shocken
Wat zou het gewoon briljant zijn als ze zou zeggen: "Helemaal onder het zaad met de piemels van Phelps en Lochte in mijn kont en kut"... gewoon om te shocken
Godver Vulture wat ben je toch weer een heerlijk subtiel ding.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Dan worden we dus met een dode mus blij gemaaktquote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht trouwens dat er alleen een reportage met Van Gaal op tv zou komen....
Ik had een kater joh echt niet te geloven en nu moet ik nog meer dan 100 km fietsenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n stomme vragenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver Vulture wat ben je toch weer een heerlijk subtiel ding.
WAT GAAT ER NU DOOR JE HEEN?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n stomme vragen
Slechter kan bijna niet nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n stomme vragen
Aleezquote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef Keauning het volgende:
Vos: ''Maar dit zijn de Olympische Spelen''
Mart: ''Walla''
Bedankt niet gezienquote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef Keauning het volgende:
Vos: ''Maar dit zijn de Olympische Spelen''
Mart: ''Walla''
Dat kan ook snelquote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Marianne wordt inderdaad knapper naarmate ze ouder wordt
En nog belangrijker, ze is steeds beter aan te horen. In het begin praatte ze altijd zo zenuwachtig. Is nu nog niet optimaal, maar wordt steeds beterquote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Marianne wordt inderdaad knapper naarmate ze ouder wordt
Oh oke wel netjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze delen mee in de winstpremie zoals gebruikelijk in het wielrennen
Scheelt niet veel.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef tralalala het volgende:
Marianne is lekkerder dan Loes in ieder geval
Daar deed ze het voor.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Ik vind Vos wel iets liefs hebben eigenlijk.
Sowieso na die gouden plak zou ik haar wel doen.
in het begin was ze nog een verlegen deern uit Babyloniënbroekquote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nog belangrijker, ze is steeds beter aan te horen. In het begin praatte ze altijd zo zenuwachtig. Is nu nog niet optimaal, maar wordt steeds beter
Ze zien er allebei uit als schrale lesbo's, beter gaan ze met elkaar, ze houden toch niet van een stang tussen de benenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef tralalala het volgende:
nog wel 3 ook als je kijkt naar Longoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
En Vos kan moeiteloos nog wel een Olympiade mee
Lekker pittigquote:
Dan zijn het er nog acht.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog wel 3 ook als je kijkt naar Longo
Maar nog steeds zou ik haar niet raken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef tralalala het volgende:
Nog wel 5 kijk maar naar longoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
En Vos kan moeiteloos nog wel een Olympiade mee
Tsja...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zien er allebei uit als schrale lesbo's, beter gaan ze met elkaar, ze houden toch niet van een stang tussen de benen
Geesink zegt in de regel vrij weinig meer inderdaad...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
ze zeggen nu in ieder geval al meer als geesink en terpstra
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb vanmiddag ook gekeken naar het fietsen! Vos mooi goud gewonnen..Knap hoor
Heujquote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb vanmiddag ook gekeken naar het fietsen! Vos mooi goud gewonnen..Knap hoor
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geesink zegt in de regel vrij weinig meer inderdaad...
Echt? Leuk joh!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb vanmiddag ook gekeken naar het fietsen!
Erg leuk dat je dit met ons wil delen. Bedankt daarvoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
samen met henk en de kids op de bank met een hup holland hup sjaaltje?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Die wil zich focussen op de tijdrit.quote:
Greet en harm waren stout bezig.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
samen met henk en de kids op de bank met een hup holland hup sjaaltje?
gr gr
Ah, Louis heeft niet opgelet bij Engels vroeger op school.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Die staat bij Buckingham Palace te schreeuwen "Where the best from London"
Ik hoop dat Louis iets beter Engels spreektquote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Lolwhut? Waar?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, Louis heeft niet opgelet bij Engels vroeger op school.
the bestest from londonquote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat Louis iets beter Engels spreekt
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, Louis heeft niet opgelet bij Engels vroeger op school.
Wees blij dat Derksen nog niet is geweest:quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Redefine het volgende:
Dus we hebben de vraag hoe werd je wakker al gehad. Mart net met zijn hebben jullie samen ontbeten en wat bespraken jullie toen? Komt Joep straks met een itempje waarin hij Vos vraagt hoe ze gaat slapen?
Zou Maxima vreemd zijn gegaanquote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef reddevil1408 het volgende:
Het begint wel op te vallen dat WA alleen bij vrouwen onderdelen aanwezig....
Inderdaad... zet ze daar dan niet neer...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:48 schreef Redefine het volgende:
W-A klagen dat er aandacht voor zijn dochters, maar ze wel naar voren schuiven op zo'n moment
Hoe voelt dat nou zo'n stang tussen jullie benen, zou zijn volgende vraag zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees blij dat Derksen nog niet is geweest:
"Hebben jullie nog lekker geil staan schuren onder de douche?"
en gelijk weer afkappen met een diplomatieke knipoog...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:48 schreef Redefine het volgende:
W-A klagen dat er aandacht voor zijn dochters, maar ze wel naar voren schuiven op zo'n moment
Inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 22:48 schreef Redefine het volgende:
Het begint op te vallen dat vrouwen het gros van de medailles winnen voor Nederland.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef reddevil1408 het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 22:48 schreef Redefine het volgende:
De mannen presteren ook nooit wat.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef reddevil1408 het volgende:
Hallo wij hebben geen kinderen..en doe niet zo puberaalquote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
samen met henk en de kids op de bank met een hup holland hup sjaaltje?
gr gr
misschien heb je wel oppaskinderen je weet nooitquote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallo wij hebben geen kinderen..en doe niet zo puberaal
Ga jij een foto graven?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Al die fotograven lekker achter Marianne aanrennen
Ik zag dat middelvingertje van dat ene prinsesje wel achter d'r tekeningetjequote:
Vond het jammer dat ze het zelf niet even zei ja: 'nou ja, op zich was dit niet de eerste keer dat ik op een podium stond Mart!'quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Mart, het is niet de eerste keer dat ze het hoort hè.
en WIJ moeten nu juichen, en WIJ moeten nu huilenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Redefine het volgende:
In de Wij vorm praten, daar houdt Mart wel van.
Wheelieeequote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef Sheepcidus het volgende:
spanje uit het voetbal gesodemieterd door Honduras
en WIJ gaan nu allen hossen in de HHHquote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en WIJ moeten nu juichen, en WIJ moeten nu huilen
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef Sheepcidus het volgende:
spanje uit het voetbal gesodemieterd door Honduras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |