ze is aardig opgedroogtquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vos ziet er beter uit dan 4 jaar geleden.
Klopt ja, meestal is het andersomquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vos ziet er beter uit dan 4 jaar geleden.
Komt zo via de rode loper na een uitgebreide aankondiging. Anders wilde hij niet komen.quote:
Oh, Dat verklaart.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komt zo via de rode loper na een uitgebreide aankondiging. Anders wilde hij niet komen.
Dat soort acties zijn altijd zo beschamend van Smeets.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
Mart: "Die ken je wel he" *wijst naar de familie*
Bedankt mijn tv deed het nietquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
Mart: "Die ken je wel he" *wijst naar de familie*
Ze kijkt toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze durft niet naar zichzelf te kijken
Hebben heel veel mensenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze durft niet naar zichzelf te kijken
Eerst nietquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef TheVulture het volgende:
"Hoe werd jij vanmorgen wakker?"
Wat zou het gewoon briljant zijn als ze zou zeggen: "Helemaal onder het zaad met de piemels van Phelps en Lochte in mijn kont en kut"... gewoon om te shocken
Wat zou het gewoon briljant zijn als ze zou zeggen: "Helemaal onder het zaad met de piemels van Phelps en Lochte in mijn kont en kut"... gewoon om te shocken
Godver Vulture wat ben je toch weer een heerlijk subtiel ding.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Dan worden we dus met een dode mus blij gemaaktquote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht trouwens dat er alleen een reportage met Van Gaal op tv zou komen....
Ik had een kater joh echt niet te geloven en nu moet ik nog meer dan 100 km fietsenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n stomme vragenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver Vulture wat ben je toch weer een heerlijk subtiel ding.
WAT GAAT ER NU DOOR JE HEEN?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n stomme vragen
Slechter kan bijna niet nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n stomme vragen
Aleezquote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef Keauning het volgende:
Vos: ''Maar dit zijn de Olympische Spelen''
Mart: ''Walla''
Bedankt niet gezienquote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef Keauning het volgende:
Vos: ''Maar dit zijn de Olympische Spelen''
Mart: ''Walla''
Dat kan ook snelquote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Marianne wordt inderdaad knapper naarmate ze ouder wordt
En nog belangrijker, ze is steeds beter aan te horen. In het begin praatte ze altijd zo zenuwachtig. Is nu nog niet optimaal, maar wordt steeds beterquote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Marianne wordt inderdaad knapper naarmate ze ouder wordt
Oh oke wel netjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze delen mee in de winstpremie zoals gebruikelijk in het wielrennen
Scheelt niet veel.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef tralalala het volgende:
Marianne is lekkerder dan Loes in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |